فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI عملکرد انعکاسی با علائم بالینی و دوره های طولانی مدت در بیماران مبتلا به اختلالات شخصیت همراه است؟

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله ISI عملکرد انعکاسی با علائم بالینی و دوره های طولانی مدت در بیماران مبتلا به اختلالات شخصیت همراه است؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : عملکرد انعکاسی با علائم بالینی و دوره های طولانی مدت در بیماران مبتلا به اختلالات شخصیت همراه است؟

موضوع انگلیسی : Is reflective functioning associated with clinical symptoms and long-term course in patients with personality disorders?

تعداد صفحه : 13

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2015

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

هدف: Mentalization ظرفیت برای درک رفتار به عنوان بیان کشورهای مختلف از ذهن است و فرض می شود مهم در یک
وسیعی از آسیب شناسی های روانی، به خصوص اختلالات شخصیتی (PDS). اولین هدف از مطالعه حاضر به منظور بررسی رابطه بود
بین ظرفیت mentalization، عملیاتی به عنوان بازتابنده عملکرد (RF)، و مطالعه تظاهرات بالینی قبل از ورود به درمان.
هدف دوم بررسی رابطه بین RF پایه و بلند مدت مستقل نتایج بالینی درمان در هر دو بود
(پیش بینی تجزیه و تحلیل) و وابسته به درمان (تجزیه و تحلیل انجمن).
مواد و روشها: هفتاد و نه بیماران از یک کارآزمایی بالینی تصادفی (پروژه شخصیت Ullevål) که تا به حال اختلال مرزی و / یا اجتنابی شد
هم به طور تصادفی به یک برنامه درمانی گام به پایین واگذار شده، کوتاه مدت شامل درمان روز از بیمارستان به دنبال ترکیب سرپایی
فردی و گروهی رواندرمانی یا به روان درمانی سرپایی به صورت جداگانه. بیماران در متغیرهای مورد بررسی قرار گرفت علامت
پریشانی، عملکرد روانی، شخصیت عملکرد، و عزت نفس در ابتدا، 8 و 18 ماه و 3 و 6 سال است.
نتایج: RF به طور قابل ملاحظه با طیف گسترده ای از متغیرهای در ابتدا همراه بود. در تجزیه و تحلیل طولی RF یافت نمی شود یک
پیش بینی نتایج بالینی طولانی مدت است. با این حال، با در نظر گرفتن نوع درمان، اثرات تعدیل قابل توجهی از RF وجود دارد. بیماران
با RF کم نتایج بهتر در بیماران سرپایی درمان تک به حال در مقایسه با برنامه گام به پایین. در مقابل، بیماران در RF متوسط
گروه نتایج بهتر در برنامه گام به پایین به دست آورد.
نتیجه گیری: این یافته ها نشان می دهد که RF با جنبه های اصلی آسیب شناسی شخصیت و پدیده های ضبط در کلینیکی مرتبط
با بیماران بزرگسال اختلالات که. ، علاوه بر این، بیماران با ظرفیت های مختلف برای mentalization ممکن است انواع مختلف روش های درمانی نیاز دارند.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI عملکرد انعکاسی با علائم بالینی و دوره های طولانی مدت در بیماران مبتلا به اختلالات شخصیت همراه است؟

دانلود پایان نامه اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری

اختصاصی از فی موو دانلود پایان نامه اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری


دانلود پایان نامه اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 124

  فرمت فایل: word(قابل ویرایش)

   فهرست مطالب:  فصل1    

فصل 2

فصل 3

فصل4

فصل 5

فصل 6

فصل 7  

فصل 8

فصل9

فصل 10

فصل 11  

فصل 12    

فصل13

فصل14

فصل15

فصل16

 مقدمه:

بسط و تکامل حسابداری

1- تعاریف حسابداری: در طول سالهای متمادی تعاریف حسابداری به تدریج تکامل یافته امروزه عمده ترین تعریف از حسابداری و به عنوان یک سیستم اطلاعاتی می شود منحصرین تعاریفی که از حسابداری شده است عبارت است از:

الف) حسابداری فن ثبت (دفتر روزنامه)

طبقه بندی (دفتر کل و معین)

تلخیص و تفسیر اطلاعات مالی می باشد. (تراز آزمایشی – ترازنامه صورت سود و زیان – صورت سرمایه – صورت گردشی وجوه نقد.

ب) حسابداری حرفه خدماتی است که وظیفه آن ارائه خدمات مالی بر استفاده کنندگان (درون سازمان – برون سازمان) می باشد.

ج) حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که از طریق همکاری بین اجزاء به هم پیوسته و وابسته در جهت میل به هدف مشترک در همان تهیه اطلاعات مالی مورد نیاز استفاده کنندگان است می نماید اجزاء این سیستم عبارتند از:

1- اصول، استانداردها و مقررات 2- دفاتر و نهادها 3- ابزار و وسایل کار 4- کارکنان

د) حسابداری علم است. امروزه تلاش محققان رشته حسابداری آن است که حسابداری را به عنوان علم تعریف آن را به سمت عدم طبیعی. مهمترین خاصیت در ویژگی علم آن است که اولاً در طول زمان ثابت و غیرقابل تغییر است، ثانیاً پیش بینی آینده را دارد.

2- اصول پذیرفته شده حسابداری: مجموعه ای از قواعد و ضوابط به عنوان رهنمود حسابداران است انجام مراحل حسابداری مورد استفاده قرار گرفته و به سه گروه اصل زیر پذیرفته شده و طبقه بندی شده:

الف) مفروضات بنیادی یا فرضیات مبنا

ب)اصول کلیات حسابداری

ج) ثبتهای محدود کننده

الف) مفروضات حسابداری: اصول بدیهی و آشکاری هستند که نیازی به اثبات نداشته و زیربنای اصول عملیاتی حسابداری می باشد مورد قبول تمام جوامع حسابداری هستند. این فرضیات عبارتند از:

1- فرض تفکیک شخصیت 2- فرض تداوم یا استمرار فعالیت 3- فرض دوره مالی 4- فرض واحد اندازه گیری (پولی) 5- فرض تعهدی.

فرض تعهدی: بر اساس این فرض در حسابداری باید درآمدها در هنگام تحقق شناسائی و ثبت شود زمان تحقق زمانی است که کالا به فروش رسیده و تحویل شده و خدمات انجام شده باشد حتی اگر وجه نقدی دریافت نگردد همچنین هزینه ها در هنگام وقوع یا تحویل باید شناسایی و ثبت شوند زمان وقوع زمانی است که کالای خریداری شده دریافت گردد و خدمات نیز مصرف شود حتی اگر هیچ وجه نقدی پرداخت نگردد.

نکته: فرض نقدی عبارت است از آنکه درآمدها و هزینه ها فقط در هنگام دریافت و پرداخت وجه نقد شناسایی گردد. این فرض امروزه منسوخ شده بدلیل آنکه درآمدها و هزینه های واقعی یک دوره زمانی را نمی تواند شناسایی کند.

نکته: با استفاده از فرض تعهدی است که از حسابهای پیش پرداخت وجه نقد شناسایی گردد این پیش دریافت استفاده می شود بدلیل آنکه در این حسابها هنوز درآمد و هزینه نشده است ولی در فرض نقدی از حسابهای فوق استفاده نمی گردد.

1/7 ) بیمه یکساله به مبلغ 000/120

ب) اصول عملیاتی حسابداری: آنگرده از مفاهیم اساسی حسابداری از رهنمودها که و روشهای لازم در مورد نمونه اندازه گیری ثبت، گزارش اطلاعات مالی را فراهم می آورد اصل حسابداری نامیده می شود که این اصول معمولاً جنبه کاربردی و عملی دارند مهمترین این اصول عبارتند از:

1- اصل بهای تمام شده

2- اصل تحقق

3- اصل تطابق هزینه ها با درآمد

4- اصل انشاء

نکته: اصل بهای تمام شده بر اساس فرض تداوم فعالیت می باشد.

نکته: اصل تحقق درآمد و تطابق بر اساس فرض تعهدی می باشد.

نکته: طبقه بندی بدهیها و دارایی ها بر جاری و بلندمدت بر مبنای فرض تداوم فعالیت می باشد.

نکته: جهت اعمال اصل افشاء کامل از یادداشتهای همراه صورتهای مالی استفاده می شود.

ج) اصول مقیاسها یا اصل محدود کننده:

1- اصل صرفه جویی (فزونی منابع بر مخارج) 2- اصل اهمیت 3- اصل خصوصیات و صنعت 4- اصل محافظ کاری (احتیاط) 5- اصل ثبات رویه (یکنواختی)

اصل محافظه کاری: بر طبق این اصل هر گاه در مورد یک رویداد شخص بتوان روشهای متفاوتی را مطابق با اصول حسابداری بکار برد معمولاً روشی انتخاب می شود که دارای حداقل اثر افزایش سود خالص و جمع دارائیها داشته باشد به عبارت دیگر در این روش سعی می شود دارائیها و سود به کمترین میزان و از طرفی بدهیها و زیان به بیشترین مقدار اندازه گیری و شناسایی می شود مهمترین کاربرد این اصل در اعمال قاعده اصل بهای تمام شده با قیمت بازار می باشد مفهوم این قاعده آن است که در شناسایی موجودی کالا و سرمایه گذاری ها و همچنین برآورد غیر مفید دارائیها بین قیمت تمام شده و قیمت بازار مقایسه نموده اگر قیمت بازار کمتر شده لازم است دارایی را به اندازه کاهش قیمت در حسابهای گزارش نموده و هر گونه زبان را شناسایی نماییم.

ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری:

1- مربوط بودن : یعنی اطلاعات حسابداری باید تصمیم گیرندگان را در تصمیم گیری منطقی و به طور درست یاری دهند از این لحاظ اطلاعاتی مربوط هستند که در تصمیم گیری ها موثر و با اهمیت باشند.

2- قابلیت اندازه گیری: کلیه اطلاعات مالی جهت انعکاس در صورتهای مالی قابل تشخیص و اندازه گیری باشند معیار اندازه گیری نیز واحد پول می باشد.

3- قابلیت اتکا: بر اساس این ویژگی استفاده کنندگان باید بر صورتهای مالی و گزارشات اعتماد و اطمینان کافی داشته باشند لذا کلیه رویدادهای مالی باید بر اساس اسناد و مدارک صحیح و واقعی در حسابها ثبت شوند.

4- قابلیت مقایسه: بر اساس این ویژگی صورتهای مالی سالهای مختلف واحد تجاری باید طبق اصل یکنواخت تهیه شده باشند تا بتوان آنها را با هم مقایسه اطلاعات مالی جهت تصمیم گیری استفاده کنندگان با اهمیت می باشند.

صورتهای مالی اساسی:

1- ترازنامه          2- صورت حساب سود و زیان        3- صورت حساب سود و زیان انباشته (نتیجه در صورت سرمایه منظور می شد) 4- صورت گزارش وجه نقد 5- یادداشتهای همراه صورتهای مالی.

در موسسات مختلف معمولاً سود و زیان به شکلهای متنوعی وجود دارد این موسسات عبارتند از:

الف) موسسات خدماتی: در این نوسانات سود از رابطه زیر بدست می آید:

هزینه ها – درآمدها = سود و زیان

صورت حساب سود و زیان در این نوسانات بر اساس همین رابطه تهیه می گردد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری

دانلود پایان نامه مدیریت JIT

اختصاصی از فی موو دانلود پایان نامه مدیریت JIT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه مدیریت JIT


دانلود پایان نامه مدیریت JIT

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات : 110 

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)

   فهرست مطالب:

موضوع                                           صفحه

فصل اول:معرفی JIT ------------------------------------------------ 5

تاریخچه وتکامل تولید بهنگام -------------------------------------------- 6

تعریف نظام بهنگام ------------------------------------------------------ 9

نظام بهنگام دریک نگاه ------------------------------------------------- 10

مبانی تولید بهنگام ------------------------------------------------------- 14

اجزای تولید بهنگام ------------------------------------------------------ 15

اهداف تولید بهنگام -------------------------------------------------------- 18

مزایاومحدودیتهای JIT --------------------------------------------------- 20

منطق اجرایJIT ---------------------------------------------------------23

پیش نیازهای یک برنامه JIT --------------------------------------------26

برنامه ریزی نظام تولید بهنگام ------------------------------------------- 27

فصل دوم:اجرای برنامه JIT ----------------------------------------- 36

مقدمه -------------------------------------------------------------------- 37

1- ایجاد یک استراتژی اجرایی ------------------------------------------ 38

2- یک برنامه عملیاتی برای اجرا --------------------------------------- 40

1-2-وقتی فعالیتهای اجرای JITتکمیل می شود------------------------- 42

   2-2-چگونه فعالیتهای اجرایی JITانجام می شود ---------------------- 43

3- سیستمهای جمع آوری وسنجش داده ها ------------------------------- 43

4- پروژه های آزمایشی(راهنما) ---------------------------------------- 47

5- بحث درمورد مقاومت کارکنان واتحادیه ها ---------------------------- 48

     1-5- مقاومت کارکنان ----------------------------------------------- 49

     2-5- اتحادیه ها ---------------------------------------------------- 50

6- فرایند اجرای JIT ---------------------------------------------------- 52

فصل سوم:کنترل JIT ------------------------------------------------- 54

کنترل تولیددرنظام بهنگام ------------------------------------------------- 55

سیستم کانبان -------------------------------------------------------------- 56

وظایف کانبان ------------------------------------------------------------- 56

تولید یکنواخت ------------------------------------------------------------ 57

کاهش زمان عملیات وزمان چرخه ----------------------------------------- 60

اجرای سیستم کانبان ------------------------------------------------------- 61

وظایف کانبان -------------------------------------------------------------- 63

انواع جریان مواد ---------------------------------------------------------- 64

گردش کانبان -------------------------------------------------------------- 67

وسعت عمل کانبان -------------------------------------------------------- 69

فصل چهارم :ابداع کننده JIT / شرکت تویوتا ------------------------ 71

شرکت تویوتا ------------------------------------------------------------- 72

مقدمه --------------------------------------------------------------------- 73

تاریخچه ------------------------------------------------------------------ 73

سیستم تولیدتویوتا(TPS) ------------------------------------------------- 74

تولیدبهنگام(JIT) --------------------------------------------------------- 76

کانبان --------------------------------------------------------------------- 76

JIDOKA --------------------------------------------------------------- 77

فلسفه وچشم اندازتویوتا ---------------------------------------------------- 77

فرهنگ سازمانی وارزشها ------------------------------------------------- 78

آینده ----------------------------------------------------------------------- 78

تشریح مفاهیم -------------------------------------------------------------- 80

واژه نامه انگلیسی- فارسی ------------------------------------------------- 83

 مقدمه و تاذیخچه:

یک فلسفه مدیریت ژاپنی است که ازاوایل دهه 1970دربسیاری از موسسات تولیدی ژاپن مورد استفاده قرارگرفت. این فلسفه اولین بار توسط «تائیچی اونو» درشرکت تویوتا به عنوان ابزاری برای برآورده ساختن خواسته مشتری باحداقل تاخیرمعرفی وبه کارگرفته شد. به همین دلیل تائیچی اونواغلب پدرنظام بهنگام نامیده می شود.کارخانجات تویوتا اولین محلی بودندکه نظام بهنگام درآن مطرح گردید. این نظام دربحران نفتی سال1973 مورد حمایت وسیعی قرار گرفت وپس ازآن توسط بسیاری سازمانهای دیگر انتخاب گردید.

 

JITدرآغازبه عنوان روشی برای کاهش سطوح موجودی انبارهای ژاپنی مطرح بود.امروزه JITبه یک فلسفه مدیریتی شامل مجموعه ای ازعلوم ودراختیارگرفتن یک سری جامع ازاصول وتکنیکهای تولید گسترش یافته است. تولید بهنگام درصورتیکه به شکل مناسب دریک سازمان به کارگرفته شود ظرفیت تقویت مزیت رقابتی سازمان رادربازار به شکل اساسی باکاهش اتلافها وبهبودکیفیت محصول وبهره وری تولید دارا خواهدبود.

 

درژاپن زمینه های فرهنگی قوی درارتباط با ظهورJITوجوددارد.اخلاق کارژاپنی یکی ازاین عوامل است.اخلاق کارژاپنی دربرگیرنده نظریات زیراست:

 

  • کارکنان دارای انگیزه قوی برای دنبال نمودن بهبود دائمی وبرتری نسبت به آنچه که هم اکنون وجودداردهستند.
  • شرکتها برکارگروهی شامل ترکیب استعدادهاوتقسیم دانش،مهارتهای حل مشکلات، ارائه نظرات ودستیابی به یک هدف مشترک تاکید دارند.
  • کاروتلاش براستفاده از اوقات فراغت مقدم است.
  • کارکنان تمایل دارند که درتمام دوران شغلی خوددریک شرکت بمانند.
  • حس برابری وتفکرکارگروهی به میزان بسیاربالا درژاپنی وجود دارد.

 

علاوه براینJITبه عنوان وسیله ای برای دستیابی به بالاترین سطوح بکارگیری منابع محدود موجود خود شناخته شد.

 

چند مشخصه فرهنگی ژاپنی مناسب که ممکن است با JITمرتبط باشند به شرح زیراست:

 

  • مدیریتJITاین امکان را به مدیریت می دهدکه تقاضای مشتری رابدون توجه به سطح تقاضا براورده نماید.
  • مقدار زمان حدفاصل بین ورود مولد،فرایندومونتاژمحصول نهایی برای مشتریان با تکنیکهای تولید JITحداقل می شود.
  • JITامکان کاهش درمواد اولیه،کاردرجریان ساخت وموجودی کالاهای ساخته شده رافراهم آورد.
  • تکنیکهای تولیدJITازظروف برای نگهداری قطعات استفاده می کند.
  • یکی ازاجزای تولیدJITنیازمند آن است که کارخانه تمیز باشد.
  • تولید بهنگام ازعلائم نمایان برای نشان دادن وضعیت ماشین آلات استفاده می کند.

 

هنگامی که اصطلاح«JIT=JUST IN TIME» برای اولین باردرفرهنگ مدیریت استفاده شد می توانست معنای مختلفی برای افرادمختلف داشته باشد.سیستم تولیدیJIT ازنظراینکه درجهت کاهش ضایعات گام برمی دارد،یک رویکرد مدیریت عملیاتی وازاین نظرکه یکی ازاهداف آن بهبود کارایی وکیفیت است،یک رویکردمدیریت تکنیکی به شمار می رود.ازطرفی بعضیها آنرابه دلیل اینکه سیستم تولیدی JITیک مفهوم تولیدجامع است رویکرداستراتژیک نامیده اند.درعمل سیستم تولیدی JITقبل ازآنکه رویکردعملیاتی تکنیکی ویا استراتژیک باشدیک راهکار برای تسهیل عملیات است.

 

هدف اصلی سیستم تولیدیJITمی تواند حاوی یک سری اصول شناخته شده مورد نیازبرای موفقیتهای عملیاتی شرکتهایی باشدکه دارای رقبای زیادی هستند.این اصول ازژاپن شروع شد و بعدها درایلالات متحده درجهت مدیریت موجودیها رشدپیداکرد.این اصول بعدها درسایر جنبه های مدیریت مثل مدیریت تولید، مدیریت کیفیت بکارگرفته شد.همانطورکه موفقیت سیستم JITبه عوامل داخلی سازمان بستگی داردبه مشارکت عوامل خارج ازسازمان مثل فروشندگان وعرضه کنندگان موادنیزنیاز است.درطول دهه1980تاکیداساسی بیشتربرروی منابع انسانی سیستمJITوهمچنین محیطی بودکه عوامل انسانی درآن کار می کنند.لذا دراین زمانJITبرروی کارکرد خدماتی واداری توسعه پیداکرد.

 

ازنظررویکرد مدیریت تولید سیستم تولیدیJITبه این معنی است که خرید موادخام وسایرقطعات تولید فقط درزمان مصرف این موادقطعات درفرایند تولید ازفروشندگان تحویل شوند.وازطرفی تولیدزمانی انجام خواهدشدکه سفارش ازمشتری گرفته شود به همین خاطر این سیستم تولید رااصطلاحا «سیستم کشش تولید- تقاضا» نیز نامیده اند،زیراتا مشتری تقاضا نکند تولیدی انجام نمی شود لذا عکس سیستم تولیدی سنتی است که درآن موادتاحدممکن به فرایندتولید تزریق می شودوفرایندنیزتا حدممکن تولید میکند.این رویکرددارای اصول متعددی است.اگرشرکتی بخواهداین رویکردرادرفرایند تولیدخودبه کاراندازدبایستی تمام این اصول را تا حدامکان پیاده کند:

 

  • تهیه فهرست وجدول تولید روزانه.
  • تهیه یک جدول تولیدی که ازقابلیت انعطاف برخوردار باشد.
  • به کارانداختن سیستم کشش تولیدتقاضاوحذف ضایعات.
  • بهبودوتوسعه میزان انعطاف تغییرات انواع محصولات.
  • بهبودوتوسعه ارتباطات فکری کارکنان تولید.
  • کاهش هزینه های راه اندازی تولیدی.
  • دادن اختیارات به کارگران تولید،درجهت تعیین جریان تولید.
  • تهیه جدولی برای مواقعی که تولید درکمترازظرفیت کامل است.
  • افزایش استانداردهای پردازش وتولیدمحصول.
  • شناسایی مداوم واصلاح همه مشکلات مدیریتی تولید.
  • تعریف نظام بهنگام:

 

نظام تولید بهنگام موضوعی است که افرادمختلف به صورتهای متفاوتی آنرا شرح داده اند ودرمتون مختلف با عبارتهای گوناگون تعریف شده است.آنچه که دربین بسیاری ازاین تعاریفها وتوضیحات مشترک می باشدعدم تفهیم کامل موضوع تولید بهنگام است.دربسیاری ازاین نوشته هاوگفته ها ازتولیدبهنگام به عنوان تکنیکی درکنترل موجودی یادشده است وآن را مترادف با موجودی صفردانسته اند.موجودی صفرهدف تولید بهنگام نیست.نظرمبتکراین موضوع یعنی تائیچی اونو نیزهمین است وی درجایی می گوید:« موجودی صفرحرف بیهوده ای بیش نیست». فلسفه تولید بهنگام یکی ازجدیدترین پدیده ها درزمینه مدیریت تولید می باشد وامروزه درکتابهایی که درموضوعهای مدیریت تولید،کنترل موجودی،کنترل کیفیت، حسابداری صنعتی ورفتار سازمانی نگاشته می شودیک فصل یا قسمتهایی به آن اختصاص دارد. نظام تولیدبهنگام چیزی بیشترازمدیریت کالاوحمل ونقل مواداست.یک فلسفه وتفکراست که هدف آن«حذف جامع اتلاف»وجلوگیری ازبه هدر رفتن منابع درهمه فعالیتها می باشد. مبتکراین تفکردراین مورد گفته است:«هدف ما حذف جامع اتلاف وبیهودگی است.»

 

درباره اهمیت موضوع نویسنده ای معتقد است که نظام تولید بهنگام یک انقلاب درساخت وتولیداست وبا انقلاب سال 1908 هنری فورد یعنی ابداع روش نوین ساخت خودروبه طریقه تولیدانبوه وخط مونتاژکه به طورچشمگیرتولید اتومبیل را افزایش داد،قابل مقایسه می باشد. دریک جمع بندی ازتعاریف وتوضیحاتی که درموردتولید بهنگام ارائه شده است می توانیم بگوییم:

 

 

« نظام تولید بهنگام تفکرونگرشی نوین دراداره سازمانهای صنعتی است که با اصول،تکنیکهاوروشهای برخاسته ازآن،حذف جامع وکامل اتلاف وافزایش بهره وری رادرتمامی فعالیتها اعم ازداخل وخارج سازمان دنبال می کند.»

 

واژه به موقع معادل اصطلاحی انگلیسی است که درزبان فارسی می توان واژه هایی مانند «درست به موقع»،«دقیقا به موقع»و«فقط به موقع» را نیزبرای آن به کاربرد.اضافه کردن این پیشوندها به کلمه به مقع یا بهنگام برای تاکیدوپافشاری بیشتربربه موقع بودن،درمرتبه نخست کارراباکیفیت مطلوب انجام دادن، امورخرید،تولیدودیگرفعالیتهای لازم رادقیقا درزمان مناسب انجام دادن،صورت گرفته است.بهنگام بودن نظام مستلزم بهنگام بودن «همه اجزای آن» است.زودتربودن، دیرتربودن وزیادتروکمتربودن اشکال مختلف اتلاف هستند.ذکراین پسوندها حاکی ازتعهدوتقید مجموعه سازمان وکارخانه به اجرای مناسب وبه موقع برنامه ها وکسب اهداف می باشد.JITیعنی«فقط» به موقع،نه زودترنه دیرتر،لذا همچنان که تایچی اونوگفته است باید کلمه ای راکه حاوی تاکیدوتقید به بهنگام بودن باشد اضافه کنیم.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه مدیریت JIT

آگهی ترحیم پدر

اختصاصی از فی موو آگهی ترحیم پدر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آگهی ترحیم پدر


آگهی ترحیم پدر

آگهی ترحیم پدر بصورت لایه باز و قابل ویرایش PSD


دانلود با لینک مستقیم


آگهی ترحیم پدر

دانلود مقالهISI استفاده از مسئولیت اجتماعی در بانک اردن و تاثیر آن بر ویژگی های رقابتی از نقطه نظر کارکنان بانک ها

اختصاصی از فی موو دانلود مقالهISI استفاده از مسئولیت اجتماعی در بانک اردن و تاثیر آن بر ویژگی های رقابتی از نقطه نظر کارکنان بانک ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : استفاده از مسئولیت اجتماعی در بانک اردن و تاثیر آن بر ویژگی های رقابتی از نقطه نظر کارکنان بانک ها

موضوع انگلیسی : The application of social responsibility in Jordanian banks and its
impact on the competitive feature from the point of view of banks’
employees 

تعداد صفحه : 18

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2015

زبان مقاله :عربی

چکیده

این مطالعه با هدف شناسایی واقعیت از برنامه مسئولیت اجتماعی در بانک اردن و STI
تاثیر بر مزیت رقابتی است. همچنین آن را به دنبال تعیین ستون مهم از اردن
که بانک ها تسهیل موفقیت اجتماعی مسئولیت با توجه به دستیابی به اهداف مقاربتی به نفع
احزاب مرتبط است. این امر از طریق تلاش برای شناسایی میزان برنامه های اجتماعی مسئولیت
در نه ابعاد زیر است: جامعه، محیط زیست، مشتریان، کارکنان، سهامداران،
دولت، تامین کنندگان، رقبا، اقلیت ها و افرادی با نیازهای خاص. به منظور دستیابی به که

کلمات کلیدی: مسئولیت اجتماعی
ویژگی رقابتی
عملکرد اجتماعی
KPI ها


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالهISI استفاده از مسئولیت اجتماعی در بانک اردن و تاثیر آن بر ویژگی های رقابتی از نقطه نظر کارکنان بانک ها