فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درس 9 عربی نهم

اختصاصی از فی موو پاورپوینت درس 9 عربی نهم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
پاورپوینت درس 9 عربی نهم

پاورپوینتی جذاب و زیبا به همراه کلیه مطالب درسی ، پاسخ تمرینات و قابل ویرایش بدون پسوورد


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درس 9 عربی نهم

3D-DOCTOR

اختصاصی از فی موو 3D-DOCTOR دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

3D-DOCTOR


3D-DOCTOR

این برنامه می‌تواند با استفاده از تصاویر سه بعدی که تولید می‌کند در درمان بیماران برای متخصصان در تصمیم گیری دقیق‌تر کمک کند. برای این کار کافی است تصاویر پزشکی را به برنامه داد تا برنامه آنها را پردازش کرده و به صورت سه بعدی نمایش دهد.  3D - DOCTOR در حال حاضر توسط بیمارستان‌ها، دانشگاه‌های پزشکی و سازمان‌های تحقیقاتی در سرتاسر جهان استفاده می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم


3D-DOCTOR

مشهد و بینالود

اختصاصی از فی موو مشهد و بینالود دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
مشهد و بینالود

این مجموعه شامل 15لایه وکتوری و 2 لایه رستری در یک فایل ژئودیتابیس برای شهرستان مشهد و بینالود می باشد

 

 

 

**** لایه های وکتوری شامل****

- مرز سیاسی شهرسنان مشهد و بینالود

- روستا های شهرستان مشهد و بینالود

- مکان های خاص در شهرستان مشهد و بینالود(بانک ها،مراکز دولتی، مراکز خدماتی، مراکز رفاهی،بیمارستانها،CNG،...)

- خطوط توپوگرافی برای شهرستان مشهد و بینالود

- موقعیت ایستگاه های باران سنجی موجود در شهرستان مشهد و بینالود

- خطوط آبراهه موجود در شهرستان مشهد و بینالود

- خطوط راه آهن موجود در شهرستان مشهد و بینالود

- نقشه خاک (رده خاک) برای شهرستان مشهد و بینالود

- نقشه اقلیم شناسی شهر مشهد و بینالود

- شبکه معابر شهرستان مشهد و بینالود

- موقعیت همه  ایستگاه اتوبوس شهر مشهد

**** لایه های رستری شامل****

- مدل رقومی ارتفاع(DEM) برای شهرستان مشهد و بینالود

- نقشه تابش خوشیدی رسیده به سطح زمین به صورت سالانه برای شهرستان مشهد و بینالود(WH/m2)

 


دانلود با لینک مستقیم


مشهد و بینالود

پرخاشگری در دانش آموزان و کودکان

اختصاصی از فی موو پرخاشگری در دانش آموزان و کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرخاشگری در دانش آموزان و کودکان


پرخاشگری در دانش آموزان و کودکان

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:59

قیمت:3000 تومان

دانلود و خرید به صورت آنلاین

به همراه فهرست کامل

 

فهرست
مقدمه.............................................................3
تغییرات رشدی........................................................5
ثبات پرخاشگری.................................................6
تفاوت های جنسی.......................................................7
الگوی خانواده و پرخاشگری....................................8
نحوه ی کنترل عصبانیت در کودکان..............................10
مراحل رشد.....................................................11
کودکان ناسزاگو....................................................27
راه حل ها.......................................................30
بددهنی کودکان...........................................32
ماهیت پرخاشگری.............................................37
مقابله با رفتار پرخاشگرایانه..............................50
نتیجه گیری.................................................58
منابع........................................................59

 


مقدمه
واژه خشونت، باعث ایجاد احساسی ناخوشایند در افرادی می شود که طی دوران کودکی، مورد تمسخر و بی توجهی همبازی ها یا همکلاسی های خود قرار گرفته اند. تمسخری ساده، ممکن است منجر به واکنش شدیدی شود که دامنۀ آن از اهانتی لفظی تا خشونت فیزیکی، متغیر است.
بررسی پدیده خشونت، اهمیّت غیر قابل انکاری برای والدینی دارد که یک یا چند فرزند آن ها خشونت گرا و یا قربانی خشونت هستند. گروه سنی این کودکان ممکن است 2 تا 3 ساله، نوجوان و یا بین این سنین باشد.

کودکان خشونت گرا، سعی می کنند از طریق خشونت فیزیکی یا لفظی، بر کودکان دیگر مسلط شوند. آن ها ممکن است عصبانی، نگران، ،آزرده و ناامید از خود باشند، امّا قادر به برخورد با این احساسات نبوده و یا رفتارهای خشونت آمیز را از الگوهای شخصیتی خاصی آموخته باشند. آن ها برای خروج از وضعیت نامطلوب روحی خود، از خشونت لفظی یا فیزیکی استفاده کرده و دیگران را آزار می دهند. متأسفانه، کودکان خشن تیز هوشی شگفت آوری در انتخاب قربانیان خود دارند. آنها معمولاً قربانیان خود را از میان افراد منزوی، بی نام و نشان و آسیب پذیر انتخاب می کنند.


دانلود با لینک مستقیم


پرخاشگری در دانش آموزان و کودکان

مقاله ارزش ادراک شده مشتری در حوزه خدمات

اختصاصی از فی موو مقاله ارزش ادراک شده مشتری در حوزه خدمات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده

هدف این مقاله در پی این است تا با بررسی و نقد و تحلیل بر آثار موجود در زمینه ارزش ادراک شده - مشتری در حوزه خدمات مسیر جدیدی را برای موفقیّت بنگاه های خدماتی در بازار رقابتی کنونی فراهم آورده و خلاء علمی موجود در زمینه ارزش ادراک شده را در ایران پوشش دهد. روش/ رویکرد تحقیق این مقاله با مرور تعاریف مطرح شده در زمینه ارزش ادراک شده مشتری به بررسی مدلهای موجود در حوزه خدمات میپردازد. لذا به منظور تبیین حوزههای جدید برای انجام تحقیقات آتی در این زمینه از رویکردی انتقادی بهره میگیرد. نتایج بررسی آثار موجود نشان میدهد که ابعاد ارزش ادراک شده مشتری از خدمات در حوزهها، - فرهنگ ها و زمانهای مختلف متفاوت بوده و در سنجش آن باید از مقیاسهای چند بعدی بجای تک بعدی استفاده کرد. به هر حال این مقاله اولویت های غنی را برای تحقیقات آتی ارائه می آورد.

واژگان کلیدی بازاریابی رابطه مند، ارزش ادراک شده، بازاریابی خدمات

 

مقدمه

توسعه رویکردی که در آن مشتری به عنوان یک دارایی ضروری شرکت به حساب آورده شود، نمایانگر وقوع انقلابی در بازاریابی رابطه مند است چنین رویکردی منجر به برخورد متفاوت با طبقه های گوناگون مشتریان از نظر سطح سود آوری بلند مدت آنها برای شرکت خواهد شد این رویکرد تنها مختصّ بازاریابی انبوه نیست بلکه بازاریابی شخصی را که از ویژگیهای بازاریابی رابطه مند است نیزدر بر میگیرد امروزه، مشتریان در ادبیّات علمی بعنوان یک دارایی برای شرکت محسوب می شوند. بنابراین مشتریان باید بعنوان عوامل ارزشمند اقتصادی مدّ نظر قرار گیرند به همین دلیل شرکتهای بزرگ، سرمایه گذاری زیادی در زمینه تحقیق پیرامون مشتری، بخصوص تعیین سطوح رضایت و شناسایی روش های وفادارسازی انجام می دهند. اهمیّت ارزش ادراک شده در آثار متعدّدی در طول سالهای اخیر مورد توجّه قرار گرفته است. ارائه بهترین ارزش ممکن به مشتریان بیشک امری مهم برای بنگاه های خدماتی موجود در بازار رقابتی کنونی می باشد شرکت هایی که توانایی فراه مآوری محصولات خدماتی ارزشمند از نظر مشتریان را دارا می باشند

فرمت ورد 2010

تعداد صفحات: 30


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ارزش ادراک شده مشتری در حوزه خدمات