فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله برنامه‌ریزی

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله برنامه‌ریزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله برنامه‌ریزی


دانلود مقاله برنامه‌ریزی

 

مشخصات این فایل
عنوان: برنامه‌ریزی
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 71

این مقاله در مورد برنامه‌ریزی می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله برنامه‌ریزی

تعریف برنامه‌ریزی
برای برنامه‌ریزی، متخصصان از زوایای مختلف، تعاریف متعددی ارائه کرده‌اند که ما در اینجا چند نمونه از آنها را یادآور می‌شویم:
برنامه‌ریزی عبارت است از:
1ـ تعیین هدف، یافتن و ساختن راه وصول به آن،
2ـ تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه کارهایی باید انجام گیرد،
3ـ تجسم و طراحی وضعیت مطلوب در آینده و یافتن و ساختن راهها و وسایلی که رسیدن به آن را فراهم کند،
4ـ طراحی عملیاتی که شیئی یا موضوعی را بر مبنای شیوه‌ای که از پیش تعریف شده، تغییر بدهد.
...(ادامه دارد)

انواع برنامه‌ریزی
1ـ برنامه‌ریزی اساسی (استراتژیک)

برنامه‌ریزی اساسی، دور اندیشی سازمان یافته‌ای است که مراحل زیر را در بردارد:
الف) تعیین مأموریتها و هدفهای دوربرد،
ب) تفکیک مأموریتها به هدفهای کمی و کیفی کوتاه مدت، که این عمل را در اصطلاح هدف‌گذاری می‌نامند،
ج) تعیین خط مشی‌ها یا سیاستها،
د) طرحریزه و برنامه‌ریزی اجرایی (تاکتیکی).
برنامه‌ریزی استراتژیک،‌ آینده را پیشگویی نمی‌کند ولی یک مدیر را می‌تواند در موارد ذیل یاری دهد،
الف) فائق آمدن مؤثر بر مقتضیات آتی،
ب) ارائه فرصت بموقع، برای تصحیح خطاهای اجتناب‌ناپذیر،
ج) کمک به تصمیم‌گیری درست در زمان مناسب،
...(ادامه دارد)

2ـ برنامه‌ریزی (مدیریت) براساس استثناء
عبارت است از تعیین هدف، تخصیص منابع و تعیین شاخصهای عملیاتی، و واگذاری امور به اتکار عمل مسئولان واحدها. مدیریت عالی سازمان، تنها هنگامی که انحرافات عملکرد واحدی از برنامه پیپ‌بینی شده بیش از حد مورد قبول باشد، در امور آن واحد دخالت خواهد کرد. ابزارهای اساسی و متداول در این روش عبارتند از: بودجه، هزینه‌های استاندارد و حسابداری مدیریت یا حسابداری مراکز مسئولیت (مراکز هزینه. درآمد، سرمایه‌گذاری)....(ادامه دارد)

برنامه‌ریزی مؤثر
توجه به موارد ذیل موجب مؤثر بودن برنامه‌ریزی می‌گردد:
1ـ زمان: هر یک از اجزاء، نه تنها از جنبه محتوا و عمل، بلکه از نظر زمان نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا حرکتها با یکدیگر ارتباط دارند،
2ـ ارتباطات: باید طوری برقرار گردد که همه افراد در حیطة فعالیت خود، درک صحیحی از برنامه و چگونگی اجرای آن داشته باشند،
3ـ تشریک مساعی: در امور برنامه‌ریزی باید همکاری صورت گیرد،
4ـ به وجود آوردن جو مناسب: آماده‌سازی برای برنامه‌ریزی باید از سطوح بالا شروع شود و سازمان یافته باشد.
4ـ1. نمودار مطلوب برای هر بخش ترسیم شود،
4ـ2. فعالیتهای گروهی هماهنگ گردد،
4ـ3. وظایف مشخص گردد،...(ادامه دارد)

سلسله مراتب برنامه‌ها
برنامه‌ها خود به دو دستة عمده تقسیم می‌شوند:
1ـ برنامه‌های استراتژیک: این برنامه‌ها برای کسب اهداف جامع سازمان طراحی می‌شود، و از طریق آن، مأموریت سازمان ـ که تنها دلیل حیات آن است ـ به اجرا در می‌آید.
2ـ برنامه‌های عملیاتی (اجرایی ـ تاکتیکی): برنامه‌هایی هستند که جزئیات چگونگی اجرای برنامه‌های استراتژیک را ارائه می‌کنند، به عبارت دیگر، برنامه‌های اجرایی عبارتند از تصمیمهای کوتاه مدت که برای بهترین استفاده از منابع موجود با توجه به تحولات محیط اتخاذ می‌گردند. برنامه‌های عملیاتی خود به دو دسته تقسیم می‌شوند:...(ادامه دارد)

2ـ1. تعاریف شبکه
یک سیستم شبکه‌ای، شامل مجموعه‌ای از فعالیتها و رویدادهایی است که برای انجام یک پروژه لازم است و چون این فعالیتها به شکل نمودار در می‌آید، لذا پس از اتصال به یکدیگر به صورت یک شبکه جلوه می‌کند؛ در یک شبکه معمولاً دو نوع علامت دیده می‌شود:
1ـ گره: دایره یا مربعی است که نشان دهندة یک رویداد یا حادثه است، این رویداد، در یک لحظه از زمان، پس از اتمام یک یا چند فعالیت واقع می‌شود و به زمان یا منابع مصرفی نیاز ندارد؛ نبابراین گروه نشان دهندة محل شروع یا پایان یک فعالیت است؛
2ـ بردار: همه وظایفی که باید برای ایجاد یک رویداد انجام گیرد، فعالیت نامیده می‌شود. فعالیت، یک قسمت مشخص از پروژه است که دارای یک نقطه شروع و یک نقطه پایان است.
...(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله برنامه‌ریزی

مقدمه
فلسفه برنامه‌ریزی
ضرورت برنامه‌ریزی
تعریف برنامه‌ریزی
هدفهای برنامه‌ریزی
ماهیت پویای فرایند برنامه‌ریزی
انواع برنامه‌ریزی
1ـ برنامه‌ریزی اساسی (استراتژیک)
2ـ برنامه‌ریزی اجرایی (عملیاتی)
دیدگاههای متداول در برنامه‌ریزی
1ـ برنامه‌ریزی (مدیریت) بر مبنای هدف و نتیجه
2ـ برنامه‌ریزی (مدیریت) براساس استثناء
3ـ برنامه‌ریزی اضطراری
گاملهای عمده‌ای که در برنامه‌ریزی باید برداشت
مرحلة 1ـ آگاهی از فرصتها (مسائل و نیازها)
مرحلة 2ـ تعیین اهداف کوتاه مدت
مرحلة 3ـ کسب اطلاعات کامل دربارة فعالیتهای مورد نظر
مرحلة 4ـ دسته‌بندی و تحلیل اطلاعات
مرحلة 5ـ تعین فرضیه‌ها و شناخت موانع
مرحلة 6ـ تعیین بدیلها
مرحلة 7ـ ارزیابی بدیلهای گوناگون
مرحلة 8ـ انتخاب بدیل
مرحلة 9ـ تدوین برنامه‌های فرعی (پشتیبانی)
مرحلة 10ـ تنظیم تفصیلی توالی فعالیتها و جدول زمانبندی
مرحلة 11ـ بیان برنامه‌ها به کمک ارقام بوسیله تخصیص بودجه
برنامه‌ریزی مؤثر
محاسن برنامه‌ریزی
محدودیتهای برنامه‌ریزی
راههای کاهش محدودیتهای برنامه‌ریزی
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله برنامه‌ریزی

دانلود مقاله آیین بهائیت

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله آیین بهائیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آیین بهائیت


دانلود مقاله آیین بهائیت

 

مشخصات این فایل
عنوان: آیین بهائیت
فرمت فایل:word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 16

این مقاله درمورد آیین بهائیت می باشد.

خلاصه آنچه در مقاله آیین بهائیت می خوانید .

علل گرایش پیروان به بهائیگرى
علت اصلى گرایش به بهائیگرى در ابتداى ظهور آنرا نمیتوان در اوضاع اقتصادى و سیاسى آنزمان جستجو کرد. آقاى عبد الله شهبازى در کتابى مفصل کلیه فامیلهاى بهائى ابتداى ظهور این دین را با ذکر نام و سند معرفى مینماید که بیش از نود درصد آنان یهودیانى بودند که همان اواخر مسلمان شده بودند. گویا دستورى به آنها داده شده بود تا خود را مسلمان معرفى کنند و با آغاز ادعاى ظهور به آئین جدید بپیوندند تا با این گرایش برد تبلیغاتى این فرقه جدید بالاتر رود. در هر صورت علل زیر نیز مزید بر علت فوق بودند:
علت گرایش از بعد عقیدتى:
عقیده آوردن پیروان شیخ احمد احسایى به او به این علت بود که آنان در جنگ هاى ایران و روس دیده بودند که دولت و روحانیت اصولى با تمام توان وارد شدند و شکست خوردند.نا امیدى از اقتدار شاه و روحانیت آنان را به سمت امید مستضعفان عالم یعنى امام زمان (عج) متمایل نمود و ادعاى رکن رابع از جانب شیخ آنان را فریفته کرد.
علل گرایش از بعد اجتماعى:
اگر بخواهیم درمورد زمینه اجتماعى پیوستن پیروان به فرقه شیخیه مشروح تر سخن بگوییم، مى توان گفت که شکست در جنگهاى ایران و روس نوعى تحقیر، فقر، گرسنگى و بیمارى براى ایرانیان به ارمغان آورد. دربار که از روى خوشگذرانى و زیاده طلبى نمى توانست از هزینه هاى خود کم کند به فساد مالى از قبیل رشوه گیرى و گرفتن مالیات مضاعف از مردم پرداخت. مظالم دولتى و بخصوص شکست تلاش روحانیت تراز اول در جنگ پس از ابراز حکم جهاد، زمینه را براى نوعى درون گرایى و کناره گیرى از امور اجتماعى در بین اقشار مختلف جامعه پدید آورد. احساس شکست و کناره گیرى صاحب نفوذان سیاسى از امور دولتى وحکومتى که بخشى از آن نیز مى تواند به علت فساد دربار باشد، موجب افزایش نفوذ قدرتهاى بیگانه در دربار شاهى گشت و میل به دورى گزیدن از استبداد، فقر وشکستها، برخى از مردم را به سوى اندیشه هاى خیالپردازانه گرایش داد. از این رو با آن که مقابله با افکار صوفیانه و اخباریگرى توسط علماى اصولى و پیشرفتهاى علمى آنان، دین و زندگى دینى را به واقعیتهاى اجتماعى و عملى نزدیک تر مى نمود، اما همین تعارض نیز به نوبه خود زمینه را براى ظهور اندیشه هاى نوى که داراى خصلتهاى دنیاگریز بودند فراهم تر کرد.
با توجه به گزافه گویى هایى که در مورد کرامات آقاسى و دیگر صوفیان بیان مى شد و با توجه به فاصله گرفتن محمد شاه از علماى اصولى، محمد باب به خود جرأت داد و ماجراى درگیرى خود با علماى شیراز را به امید اثر بر شاه براى او نوشت. این درگیرى پس از ادعاى او به نیابت امام زمان (عج) صورت گرفت و در آن پس از شکست در بحث با علما، على محمد مجبور به توبه شد. همچنین او در زندان ماکو رســاله اى تحــریر کـــرده بــه حاج میرزا آقاسى تقدیم کرد.

به طور کلى در تفحص درباره رابطه دولت با فرقه بابیه باید گفت به نظر مى رسد در دوره محمد شاه، فاصله گرفتن دولت یا دستگاه سیاسى از متشرعین اصولى و گرایش دولت به افکار خرافى و صوفى مآبانه از جمله عواملى است که زمینه را براى ابراز عقیده على محمد باب پس از طرد شدن از جانب روحانیت فراهم کرده است. حمایت حاکم اصفهان از او نیز بسیار کارساز بوده است. به عبارت دیگر در ابتدا سید على محمد باب با استفاده از کسوت روحانیت و اعتبار نیابت امام زمان (عج) توانست عده اى را به خود جلب کند. پس از ابراز برائت روحانیت از او على محمد باب به دامن اقتدار دولت چنگ زد. یعنى در قدم اول با پشتیبانى اقتدار روحانیت وارد میدان ادعاى خویش شد و پس از دستگیرى به دنبال جلب حمایت دولت براى مقابله با روحانیت رفت.
  این فرقه ها با انگشت گذاشتن بر نقطه مرکزى اعتقاد سیاسى شیعه یعنى وجود امام زمان (عج) و محدود کردن نایب آن امام همام در وجود یک انسان تلاش نمودند زمام اعتقادات مردم را به دست گیرند. با توجه به شخصیت شیخ احمد احسایى، این حرکت فقط با خود بزرگ بینى او قابل توجیه است. او خود را در حدى مى دید که مى تواند با امامان معصوم تماس داشته باشد و دستورات دینى را مستقیماً از آنان دریافت دارد. چیزى که از دیدگاه همه علماى اصولى شیعه در طى قرون ، کذب محض است ، زیرا اگر کسى به چنین مقامى دست یابد نیازى به ادعاى آن ندارد. او به عنوان نایب عام امام (یعنى مرجع تقلید) از جانب مردم مطاع است و با این ادعا به مقام بالاترى نخواهد رسید.تا آوازه علمى و تقوایى شیخ احمد احسایى در ایران بالاگرفت از جانب علما به ایران دعوت شد و حتى شاه براى تقرب جستن به این درگاه نامه چاکرانه آن چنانى نوشت که تا آن زمان براى هیچ یک از علما ننگاشته بود. از سوى دیگر اگر باب این ادعا باز شود به راحتى مى تواند مورد سوء استفاده کذابین قرار گیرد و موجب انحراف در دین اسلام شود.
  سیدعلى محمد باب با ادعاهایى که بیمارگونه به نظر مى رسید، کما این که تا مدتها علماى دین به علت احتمال خبط دماغ از دادن فتواى قتل او اجتناب ورزیدند، و حسینعلى نورى با سیاست بازیهاى خاص خود و تلاش در جهت معقولتر نمودن آن ادعاها، درصدد جدا کردن مردم ایران از رهبران اجتماعى خود یعنى مراجع تقلید برآمدند. این حرکت از جانب این دو نفر و عمدتاً با حمایت دولت روس و پشتیبانى بریتانیا انجام گرفت و با کسب موفقیتهایى در مراحل اولیه نظر دیگر دول اروپایى نظیر فرانسه را نیز به سوى خود جلب نمود. در ادامه این حرکت، با کنار گذاشتن روسیه به علت وقوع انقلاب بلشویکى در آن کشور، دولت انگلستان به بهره بردارى از کاشته آنان پرداخت.
در قسمتهاى بعدى خواهیم دید که عباس افندى با پیوستن به دول بیگانه ، وجه بین المللى این آیین را تکمیل ساخت و به حدى به دولت انگلستان خدمت کرد که از انگلیسى ها لقب «سر» دریافت کرد. شوقى ربانى این دین را به شکل حزبى جهانى درآورد و جهان وطنى را رسماً اعمال نمود.

بررسى کتب بهائیت:
در تکمیل مبحث بهاییت، من صرفا با استناد به کتب موثق بهایى که در همه مراکز آنها در دسترس است، و حتى الامکان فقط کتب نوشته شده توسط دو شخص اول بهاییت یعنى آقاى على محمد شیرازى ملقب به باب و میرزا حسینعلى ملقب به بها استناد میکنم.
الف- آقاى باب و مساله امام زمان
در صفحه بیست و هفت از کتاب صحیفه عدلیه ایشان مینویسد: حضرت امام حسن عسکرى داراى فرزندى بنا محمد بوده که قائم اسلام و صاحب الزمان است
در صفحه پنج توضیح لغات و اصطلاحات کتاب بیان فارسى در تفسیر حرف میم که در صفحه پنجاه و هشت آمده میگوید: امام دوازدهم، محمد ابن الحسن العسکرى
در لوح الف در کتاب اسرار الآثار جلد یک صفحه صد و هشتاد به بعد مضامین زیر را میبینیم: بعضى نسبت داده اند که من ادعاى امامت و یا رسالت کرده ام. (خدا ایشان را به سبب این تهمت بکشد)!!!… عده أى دیگر نسبت بابیت به من داده اند، (خدا ایشان را لعنت کند)!!!. از براى حضرت بقیه الله بعد از نواب اربعه دیگر نایبى وجود ندارد و هر کس چنین ادعایى کرد (بر همه واجب است که او را بکشند.)!!! سپس اعلام میکند که امروز امام زمان محمد ابن حسن العسکرى امام بر حق و حجت خدا میباشد.
ب - آقاى باب و مساله امام دوازدهم شیعه:
در صفحه پنج از کتاب صحیفه عدلیه میرزا علیمحمد راجع به دین اسلام بحث میکند و میگوید: این شریعت مقدسه نسخ نخواهد شد، بلکه حلال محمد حلال است تا روز قیامت و حرام محمد حرام است تا روز قیامت
در صفحه هفتاد و هشت از کتاب رحیق مختوم جلد اول در ترجمه آیه 40 سوره احزاب (که من این آیه را در مقاله تحت عنوان اسلام تنها آیین یکتاپرستى مورد استناد قرار داده ام) از قول آقاى میرزا حسینعلى معروف به بها الله میگوید: رسالت و نبوت به حضرت محمد صلى الله علیه ختم گردید و مقام من رسالت و نبوت نبوده و نیست. در صفحه صد و چهارده از قاموس توقیع جلد اول دقیقا این مطلب تکرار شده است
ج- آقایان علیمحمد و حسینعلى و مساله خدا:
میرزا علیمحمد در صفحه پنجم از لوح هیکل الدین که ضمیمه بیان عربى است، خود را ذات خدا و هستى او معرفى مینماید.
میرزا حسینعلى نیز به صورت جداگانه در صفحه دویست و بیست و نه از کتاب مبین اظهار میدارد: لا اله الا انا المسجون الفرید. یعنى نیست خدایى بجز من زندانى تنها
1. آقایان بهایى در جریان هستند که تفسیر دستورات و مطالب کتب طبق این آیین حرام است، و باید ظاهر عبارات را بپذیرند. پس بر هر بهایى واجب است که هر دو ادعا را قبول کرده و تا اینجا دو خدا داشته باشد، یکى میرزا علیمحمد که طبق همین آثار اشاره شده، یکروز خود را عبد امام دوازدهم حضرت محمد ابن حسن العسکرى میدانست، بعد به درجه قائمیت، و بعد بتدریج تا حد خدایى صعود فرمود. و دومى هم آن خداى تنها و زندانى بود.
د- بهاییت و عصر مدرنیته:
در اینجا لیستى از دستورات مدرن این گروه را براى عصر مدرن امروزى باز هم از منابع اصلى ایشان میاورم و همینجا همین حقیر همه علماى آنها را (که البته کلمه علما براى یک گروه سیاسى ورشکسته اصلا صحیح نیست) به مناظره فرا میخوانم. مرد باشید و بیایید مناظره کنید،  اگر بخواهید دوستى دارم که هنوز 13 سالش تمام نشده، او هم میتواند با همه شما مناظره کند. هیچ پیش شرطى هم ندارم. و اما دستورات فرقه بهائیت که خودشان هم خبر ندارند چه دین معرکه اى داشته اند:
دستور اول از کتاب اقدس و نیز در تایید همان دستور که در کتاب بیان آمده بود: دختر دهاتى مهریه اش 19 مثقال نقره و دختر شهرى 19 مثقال طلا است! این دستور متمدنانه ریشه در ادعاى برابرى زن و مرد در این دین دارد، با این تفاوت که حتى بین دو دختر شهرى و دهاتى تفاوت بین طلا و نفره فرض گردیده است

دینى که در جایى مراجعه به طبیب حاذق را مقرر داشته، در تناقض گویى دیگرى که در صفحه سیصد و بیست و سه کتاب بیان فارسى آمده استعمال دارو را مطلقا حرام اعلام کرده است. جوانان بهایى یادشان باشد اگر پدرشان یا مادرشان در حال مرگ هم بودند حق مصرف دارو را ندارند.
انجمن حجتیه و بهائیان:
  درحالى که دستگاه دولت به سوى تقویت بهائیت در ایران حرکت مى نمود و بخش بزرگى از آن در اختیار آنان بود و دستشان به علت سفارش اربابان شاه در همه امور باز بود، از سوى دیگر در میان ملت، متدینین به بعضى تحرکات علیه بهائیت دست مى زدند. عمده ترین مخالف آنان در میان ملت روحانیت بود. روحانیت و مذهبیون کشور به شیوه هاى مختلف براى مقابله با بهائیت وارد میدان شدند که از جمله تحرکات انجام شده توسط ملت، تأسیس سازمانى تحت عنوان انجمن حجتیه به وسیله عده اى از مذهبیون بود.
نام این سازمان که در حدود سال 1332 تأسیس شد،«انجمن خیریه حجتیه مهدویه» مى باشد که به آن انجمن ضد بهائیت و یا اختصاراً انجمن نیز گفته مى شد. مؤسس این انجمن یک روحانى به نام شیخ محمد ذاکرزاده تولایى است که به شیخ محمود حلبى شهرت دارد. انگیزه تأسیس این گروه آن بود که آقاى حلبى در سالهاى 32 خوابى مى بینند که در آن امام زمان (عج) به نامبرده امر مى فرمایند که گروهى را براى مبارزه با بهائیت تشکیل دهند. این انجمن در همه شهرهایى که بهائیان در آنها فعال بودند تشکیل شد و با یک پیگیرى سازمان یافته درصدد مبارزه با آنان برآمد. فعالیتهاى آنان عمدتاً فرهنگى و در راستاى پیشگیرى از تبلیغ و ترویج بهائیت، منزوى نمودن بهائیان در جامعه و نیز دعوت آنان به دین مبین اسلام بود.

بخشی از فهرست مطالب مقاله آیین بهائیت

مقدمه :                                        صفحه 1
فرقه ‏هاى بابى و بهائى :                                صفحه 2
عقاید بهاییت :                                        صفحه 2
ادعاى ظهور امام دوازدهم                                صفحه 4
قرآن و بهائیت:                                        صفحه 5
علل گرایش پیروان به بهائیگرى                            صفحه 6
علت گرایش از بعد عقیدتى:                                صفحه 7
علل گرایش از بعد اجتماعى:                                صفحه 7
بررسى کتب بهائیت:                                    صفحه 9
الف- آقاى باب و مساله امام زمان                            صفحه 9
ب - آقاى باب و مساله امام دوازدهم شیعه:                        صفحه 9
ج- آقایان علیمحمد و حسینعلى و مساله خدا:                    صفحه 9
د- بهاییت و عصر مدرنیته:                                صفحه 10
انجمن حجتیه و بهائیان:                                صفحه 10
خلاصه آنکه بهائیان:                                     صفحه 11
منابع :                                            صفحه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آیین بهائیت

دانلود پاورپوینت نگرشهای شغلی و رفتار(فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت نگرشهای شغلی و رفتار(فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت نگرشهای شغلی و رفتار(فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)


دانلود پاورپوینت نگرشهای شغلی و رفتار(فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

عنوان: دانلود پاورپوینت نگرشهای شغلی و رفتار(فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

دسته: مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته رشته های مجموعه مدیریت)

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم این کتاب با عنوان " نگرشهای شغلی و رفتار" در حجم 22 اسلاید  همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

وجدان

ارزشها

طبقه بندی ارزشها

ارزشهای ابزاری و ارزشهای غایی

غرایز

غرایز ارزشی

شخصیت

چگونگی شکل گیری شخصیت آدمی

مدل شکل گیری رفتار آدمی

ابعاد پنج گانه شخصیت

نگرش یا طرزتلقی

ابعاد نگرشها

نگرشها و ارزشها

مدل نیت رفتاری

تأثیر باورها بر نگرشتها

تأثیر باورها بر هنجارهای نظری

هنجارها

بازمهندسی نگرشها

نگرشهای سنتی و بازمهندسی شده نسبت به کار

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت نگرشهای شغلی و رفتار(فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر رضائیان)

دانلود رام رسمی و فارسی گوشی Huawei G600

اختصاصی از فی موو دانلود رام رسمی و فارسی گوشی Huawei G600 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رام رسمی و فارسی گوشی Huawei G600


دانلود رام رسمی و فارسی گوشی Huawei G600

دانلود رام رسمی و فارسی گوشی Huawei G600

نیازمندیها:


  1. دانلود رام مورد نظر
  2.  دانلود SP Flashtool در اینجا
  3.  نصب بودن درایور گوشی (دانلود)

آموزش نصب رام از طریق برنامه SP Flashtool  :


آموزش کامل کار با برنامه در (اینجا)

  •  ابتدا رام رسمی و فارسی گوشی مورد نظر را از حالت زیپ بیرون اورده و سپس برنامه sp flashtool  را اجرا کنید.
  •  بر روی گزینه Sctter-loding کلیک کرده و فایل MTK65***-scottr.txtدرون پوشه فریمور را انتخاب کنید.
  •  بر روی گزینه Frimware>upgrade کلیک نمایید.
  • گوشی را خاموش کرده سپس کلیک volum up را نگه داشته و usb  را وارد کنید.
  •  منتظر بمانید تا عملیات فلش انجام شود

 

 

آموزش نصب فایل رام:

  • پوشه dload حاوی فایل رام با پسوند APP را به داخل مموری کارت انتقال دهید(مموری را قبلا با فرمت FAT32 فرمت کنید)
  • برای نصب از طریق گوشی مسیر زیر را دنبال کنید:

Settings > Update > Menu > Local Update

برای نصب از روش دوم:

  • بعد از انجام مرحله اول روش قبلی (کپی رام به مموری)، باتری گوشی را درآورید و بعد از چند ثانیه مجدد جا بزنید.
  • کلیدهای ولوم بالا+ ولوم پایین+ پاور را همزمان بفشارید تا کار نصب رام آغاز شود؛
  • صبر کنید تا کار به پایان برسد و گوشی ری استارت شود…

دانلود با لینک مستقیم


دانلود رام رسمی و فارسی گوشی Huawei G600

پاور موزه موزه گوگنهایم ،31 اسلاید

اختصاصی از فی موو پاور موزه موزه گوگنهایم ،31 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فهرست مطالب                                                                                                     صفحه
معماری ارگانیک                                                                                                       3
مفهوم ارگانیک                                                                                                         5-4
فرانک لوید رایت                                                                                                     7-6
توصیف فرانک لوید رایت                                                                                       11-8   نمونه کارهای فرانک لوید رایت                                                                               14-12   گوگنهایم های مختلف دنیا                                                                                         16-15   موزه گوگنهایم نیویورک                                                                                         25-17   پلان/مقطع/ماکت/اسکیس                                                                                         29-26     وید موزه گوگنهایم                                                                                                   31-30     منابع                                                                                                                      
32                                                                             


دانلود با لینک مستقیم


پاور موزه موزه گوگنهایم ،31 اسلاید