فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود شبیه سازی و پیاده سازی تمام جمع کننده Full Adder با استفاده از QCA Designer به همراه ویدئوی آموزشی فارسی

اختصاصی از فی موو دانلود شبیه سازی و پیاده سازی تمام جمع کننده Full Adder با استفاده از QCA Designer به همراه ویدئوی آموزشی فارسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود شبیه سازی و پیاده سازی تمام جمع کننده Full Adder با استفاده از QCA Designer به همراه ویدئوی آموزشی فارسی


دانلود شبیه سازی و پیاده سازی تمام جمع کننده Full Adder با استفاده از QCA Designer به همراه ویدئوی آموزشی فارسی

دانلود فایل شبیه سازی Full Adder ساخته شده با فناوری QCA در نرم افزار QCA Designer 2.0.3

موضوع تحقیق: دانلود شبیه سازی و پیاده سازی تمام جمع کننده Full Adder با استفاده از QCA Designer به همراه ویدئوی آموزشی فارسی

توضیحات (منبع: ویکی پدیای فارسی)

آتاماتای سلولی کوانتمی نقطه ای(به انگلیسی: Quantum cellular automata به صورت مخفف QCA) نوعی فناوری محاسباتی است که جهت ساخت مدارهایی در ابعاد نانو به کار برده می‌شود. این فناوری بر پایه سلول QCA شکل گرفته‌است، سلولی متشکل از چهار حفره که به صورت مربعی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سلول QCA دارای دو الکترون اضافی است، که می‌توانند آزادانه بین حفره‌ها حرکت کنند. به طور کلی ۶ حالت مختلف برای قرار گرفتن ۲ الکترون در ۴ حفره، امکان پذیر است. تمامی این ۶ حالت پایدار نیستند زیرا بدلیل وجود نیروی دافعهٔ کولمبی بین الکترون‌ها، آن‌ها همواره در وضعیتی قرار می‌گیرند که بیشترین فاصله را از یکدیگر داشته باشند. بنا بر این حالت‌های پایدار وقتی برقرارند که حفره‌ها به صورت قطری اشغال شده باشند. محل قرارگیری این دو الکترون در حفره‌ها با توجه به قانون دافعه کولومب در گوشه‌های مخالف اریب خواهد بود که دو ساختار را ایجاد می‌کند. این دو ساختار دو قطب +۱ و -۱ را نمایش می‌دهند که در محاسبات، مقدارهای منطقی ۱ و ۰ را به ترتیب به آنها نسبت می‌دهیم. الکترون‌ها هنگام جایجایی در داخل سلول با یک حرکت غیر خطی بین حفره‌ها تونل می‌رنند. فاصله حفره‌ها معمولاً حدود ۲۰ نانومتر است. نیروی دافعهٔ کولمبی فقط بین الکترون‌های داخل یک سلول برقرار نیست، بلکه هر سلول نیز بر سلول‌های مجاور تاثیر می‌گذارد. در صورتی که دو سلول در کنار یکدیگر قرار داشته باشند، همواره در وضعیتی قرار می‌گیرند که نیروی دافعهٔ کولمبی به حداقل برسد. از یک آرایه سلول‌های کنار هم می‌توان مانند یک سیم برای انتشار اطلاعات استفاده کرد. همچنین می‌توان سلول‌ها را به حالت ۴۵ درجه قرار داد. در هر مدار مبتنی بر QCA، یک یا چند ورودی وجود دارد که مقدار آنها ثابت است. همچنین یک یا چند خروجی وجود دارد که با توجه به نوع چینش سلول‌ها و مقدار ورودی‌ها و نیرویی که الکترون‌های مجاور به هم وارد می‌کنند مقدار منطقی ۱ یا ۰ می‌گیرند.

توصیه می شود برای مطالعه بیشتر به این لینک (کلیک کنید) مراجعه نمایید.

تصویری از محیط نرم افزار QCA Designer نسخه 2.0.3 محیط نرم افزار QCA

آنچه تحویل داده می شود:

1. فایل شبیه سازی تمام جمع کننده (Full Adder) با استفاده از نرم افزار QCADesigner به همراه یک تصویر از خروجی آن (به صورت کامل تست گردیده و کامل می باشد)

2. ویدئوی آموزش ابتدایی کار با نرم افزار QCADesigner و آشنایی با فناوری QCA به زبان فارسی به همراه پاورپوینت های استفاده شده در ویدئو به مدت 18 دقیقه

3. فایل نصب نرم افزار QCA Designer 2.0.3 - QCADesigner-2.0.3-setup-gtk.exe قابل نصب در ویندوز XP و ویندوز 7

توجه توجه: در صورتی که برای دریافت این پروژه به کد تخفیف نیاز داشتید با آی دی @ebarkat در تلگرام تماس حاصل نمایید.

مناسب برای دانشجویان کارشناسی (لیسانس) و کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و دکتری

 می توان به عنوان پروژه دروس کارشناسی ارشد یا کارشناسی یا دکتری این پروژه را تحویل داد، دروسی مانند  معماری کامپیوتر، معماری کامپیوتر پیشرفته، سیستم عامل پیشرفته، شبیه سازی، سیستم عامل، مناسب برای سمینار کارشناسی ارشد، تحمل پذیری اشکال، اتوماتای سلولی، محاسبات کوانتومی، رایانش کوانتومی

 پس از خرید از درگاه امن بانکی، لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود. تماس با ما برای راهنمایی، درخواست مقالات و پایان نامه ها و یا ترجمه و یا انجام پروژه های برنامه نویسی و حل تمرینات با آدرس ایمیل:

ebarkat.shop@yahoo.com

یا شناسه تلگرام (آی دی تلگرام ما): @ebarkat

توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد و یا در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.

توجه توجه توجه: هرگونه کپی برداری و فروش فایل های فروشگاه برکت الکترونیک (به آدرس ebarkat.ir یا ebarkat.sellfile.ir) در فروشگاه های دیگر شرعاً حرام است، تمامی فایل ها و پروژه های موجود در فروشگاه، توسط ما اجرا و پیاده سازی و یا از منابع معتبر زبان اصلی جمع آوری شده اند و دارای حق کپی رایت اسلامی می باشند.

از پایین همین صفحه (بخش پرداخت و دانلود) می توانید این پروژه را خریداری و دانلود نمایید.

کد محصول 10054


دانلود با لینک مستقیم


دانلود شبیه سازی و پیاده سازی تمام جمع کننده Full Adder با استفاده از QCA Designer به همراه ویدئوی آموزشی فارسی

دانلود تحقیق بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

اختصاصی از فی موو دانلود تحقیق بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران


دانلود تحقیق بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

-مقدمه :
در زمانهای بسیار دور تعداد تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان خدمت کم بودند و از طرف دیگر تعداد مشتریان نیز اندک بودند. در هر منطقه‌ای تولید کننده یا عرضه‌کننده‌ای مشغول به ارائه محصول و خدمتی بود و خریداران محصول یا دریافت‌کنندگان خدمت هم، برای این تولید کنندگان و عرضه‌کنندگان شناخته شده بودند. لذا هر چه تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به بازار ارایه می‌دادند همان بفروش می‌رسید، اما به تدریج تعداد مشتریان و بازارها افزایش یافت و همگام با آن تعداد تولید‌کنندگان و ارایه‌دهندگان خدمت نیز زیاد شد و کم‌کم پدیده رقابت برای جذب مشتری بین تولید‌کنندگان و ارائه دهندگان خدمت شکل گرفت.
اما پس از شکل‌گیری بانک در جوامع مختلف دنیا و در طول سالهای متمادی، این مؤسسات پولی و مالی به عنوان یک اهرم اقتصادی نقش بسزایی را در رشد و تکامل و شکوفایی اقتصاد کشورها ایفا کردند.
آنچه مسلم است این است که در زمان حال دیگر این مؤسسات باید اصل مشتری محوری را مدنظر قرار دهند چرا که مشتری سرمایه و فلسفه وجودی بانکهای امروزی است و بانکها برای اینکه بتواند نقش موثر خود را به عنوان اهرم اقتصادی در جامعه ایفا کنند نیاز به جلب رضایت مشتری دارند و باید فعالیتهای خود را بر مبنای ارائه خدمات مطلوب و جلب و رضایت مردم استوار سازند(1 )
از آنجایی که بیشتر خدمات بانکی توسط کارکنان به مشتریان ارایه می‌شوند، کارکنان خوب کلید موفقیت یک بانک می‌باشند. یک کارمند خوب می‌تواند باعث جلب و جذب مشتریان به بانک شود و یک کارمند نامناسب ممکن است تمامی تلاشهای بانک را نابود سازد.
بانک کشاورزی نیز به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سازمانهای اعتباری و مالی کشورمان در راستای رضایت مشتریانش و در شرایط کنونی جامعه که رقابت زیادی مابین نهادها و مؤسسات مالی و اعتباری کشور وجود دارد می‌تواند با بالا بردن سطوح مختلف کیفیت خدماتی که توسط سیستم خدماتی این بانک ارائه می‌شود هر چه بیشتر در جهت جلب رضایت  مشتریانش و جذب مشتریان جدید برآید، بنابراین بانک کشاورزی نیز برای حضور در صحنه رقابت با دیگر مؤسسات باید با گزینش، استخدام، آموزش و انگیزش و کارکنان و نیز بهبود تسهیلات مختلف بانک و به روز کردن تجهیزاتش بکوشد تا بدین وسیله مراحل مختلف رشد و توسعه و تعالی سازمانش را با گامهایی محکم‌تر و استوارتر بردارد تا هر روز شاهد موفقیت‌های بیشتری از این نهاد پرافتخار کشورمان باشیم.
بررسی طرح تحقیق:
هر مشتری بانک، در ذهن خود بسته‌ای از ارزشها را دارد. بسته‌ای که در آن بانک‌ها، خدمات بانک‌ها، نوع برخورد کارکنان، محیط شعبه، شلوغی یا خلوتی شعبه، سرعت ارایه خدمات، توجه کارکنان به حضور مشتری در شعبه، میزان سود پرداختی به سپرده‌ها و… مورد بررسی قرار می‌گیرد. بانک یا شعبه‌ای که بتواند بیشترین امتیاز را در ذهن مشتری از آن خود کند، به احتمال بسیار زیاد توسط مشتری انتخاب می‌شود.
حال با این اوصاف این سوال را می‌توانیم مطرح کنیم که چرا باید رضایت مشتریان را نسبت به ارائه خدمات اندازه‌گیری کرد. برای پاسخ به این سوال باید گفت که همواره بین انتظارات مشتری و عملکرد سرویس دهنده فاصله و شکافی وجود دارد که این فاصله و تفاوت بیانگر کیفیت خدمات ارائه شده است و به عبارت دیگر اندازه‌گیری کیفیت خدمات عبارتست از :
تفاضل بین  ادراک مشتری از عملکرد فروشنده (خدمت) و انتظارات مشتری:
    ادرا ک مشتری از عملکرد سرویس‌دهنده – انتظارات مشتری = کیفیت خدمات
بنابراین فاصله‌ای بین خدمات موردنظر و خدمات دریافت شده توسط مشتری وجود دارد. که این فاصله اولاً بیانگر مقدار و اندازه کیفیت خدمات ارائه شده و ثانیاً رضایت و یا عدم رضایت مشتری است. و این فاصله متناسب با مأموریت‌ها و مؤلفه‌های خاص هر سازمان فرق می‌کند.در این پژوهش از آنجایی که جامعه مورد بررسی مشتریان هدف بانک میباشند که برای بانک ارزش ویژه ای دارند ،از این جهت برای بدست آوردن کیفیت خدمات میزان انتظارات مشتری را در حد بسیار بالا(نهایت انتظار )به طور ثابت در نظر می گیریم چرا که در این موارد حتی می توان گفت که حدی برای انتظارات نمی توان قائل شد.
امروزه مشتریان به شیوه برخورد کارکنان و احساس مسئولیت و وجدان‌کاری آنها در انجام وظایف اهمیت فراوانی را می‌دهند و در نتیجه جهت بهبود در نظام بانکی کشور ما باید روی عامل انسانی بانک‌ها تمرکز و تأکید بیشتری به عمل آوریم یعنی جایی که مشتریان برای دریافت خدمات مورد نظر خود با کارکنان بانک‌ها در تعامل مستقیم هستند.
با بررسی‌های انجام شده مواردی را که ارتباط مستقیم با رضایت مشتریان بانک‌ نسبت به کیفیت خدمات بانک دارند را می‌توان بدین شرح ذکر کرد: برخورد مسئول باجه، توجه به شخصیت مشتری، نحوه بیان و صحبت کارکنان بانک، ادب و تواضع کارکنان بانک، پاسخگویی کارکنان، ارتباط برقرار کردن با مشتری، انجام راهنمایی‌های لازم، ارایه اطلاعات لازم به مشتری، توجه به کار مشتری، وضع ظاهری کارکنان بانک، پاسخگویی رئیس شعبه و رازداری کارکنان، تخصص کارکنان، محیط شعبه تجهیزات مدرن‌ فیزیکی شعبه و تسهیلات مختلف دیگر.(2)
از آنجایی که موضوع پژوهش بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات (سرویس‌دهی) بانک بر میزان رضایت  مشتریان بانک است بنابراین موضوع پژوهش از 2 بخش مهم کیفیت خدمت‌رسانی (سرویس‌دهی) و رضایت مشتریان بانک تشکیل شده است. در این زمینه عوامل مختلفی در جلب رضایت مشتریان تأثیرگذارند عواملی همچون: برخورد مسئول باجه، توجه به شخصیت مشتری، نحوه بیان و صحبت کردن کارکنان، ادب و تواضع، امکانات و تجهیزات بانک، شکل ظاهری کارکنان و محیط بانک و که این موارد در سئوالات تحقیق مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
در این خصوص یک فرضیه کلی و چند فرضیه فرعی به صورت زیر تنظیم شده است:
فرضیه کلی پژوهش :
خدماتی که بانک به مشتریانش ارائه می‌دهد بر میزان رضایت مشتریان تأثیرگذار است.

فرضیه های فرعی پژوهش:
قابل اعتماد بودن ÷اسخگو بودن  اطمینان دادن و حفظ ظاهر نمودن خدمات بانک بر رضایت مشتریان بانک تأثیرگذار است.

اهداف تحقیق:
شناخت میزان انتظارات برآورده شده مشتریان از کیفیت سرویس‌دهی خدمات ارائه شده مستلزم تحلیل بازده خدمت رسانی است. به همین خاطر لازم به نظر می‌رسد نظامهایی که سنجش بوجود آید از نه تنها کمیت بلکه کیفیت خدمت رسانی را نیز مورد ارزیابی قرار دهد. کیفیت هم با چیزی جز مشتری خواسته‌ها و انتظارات او تعریف نمی‌شود. بنابراین این پژوهش در پی آن است تا کیفیت خدمت‌رسانی (سرویس‌دهی) را به عنوان یک شاخص و یکی از متغییرهای مهم و رایج در دنیای مدرن امروزی که می‌تواند در سنجش میزان انتظارات برآورده شده مشتریان بانکهای کشور مؤثر باشد ارایه دهد. بنابراین هدف اصلی از این تحقیق پیمایشی شناخت چگونگی رابطه‌ای است که کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان بانک می‌تواند داشته باشد .
و نیز  شناخت و تعیین میزان رابطه :
رضایت مشتریان بانک در زمینه های قابل اعتماد بودن. پاسخگو بودن اطمینان دادن همدلی داشتن و حفظ ظاهر نمودن می باشد
همچنین از اهداف دیگر تحقیق می توان به این موارد اشاره کرد : بررسی تاَثیر جنسیت کارکنان در رضایت مشتری ،تاَثیر سن کارکنان در رضایت مشتری ،تاَثیر تحصیلات مشتر ی در رضایت او ،میزان استفاده مشتریان از انواع خدمات بانک و...
براساس نتایج تحقیقات انجام شده در دانشگاه هاروارد که تحت عنوان زنجیره  سود – خدمت نامیده می‌شود، مشخص شد که ارتباط تنگاتنگی بین مجموعه عناصر رضایت‌مندی کارکنان، ماندگاری(وفاداری) کارکنان، رضایت مشتریان و وفاداری مشتریان و افزایش حجم فروش و سودآوری سازمان وجود دارد. بنابراین هر چه کیفیت خدمات داخلی در سازمان بالاتر باشد، رضایت کارکنان بیشتر خواهد شد و رضایت آنها موجب ماندگاری (وفاداری) و ارتقاء و بهره‌وری می‌شود.
با تحقیقاتی از این دست می‌توانیم در جهت رشد فزاینده سازمان مورد نظر کمک شایانی داشته باشیم.

 

شامل 45 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی میزان تأثیر کیفیت خدمات بانک کشاورزی بر میزان رضایت مشتریان هدف آن بانک در منطقة غرب استان مازندران

کتاب Dead Men's Money

اختصاصی از فی موو کتاب Dead Men's Money دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب Dead Men


کتاب Dead Men's Money

Dead Men's Money [J. S. (Joseph Smith) Fletcher]

Fiction - Crime / Detective / Mystery / Thriller | Title - D

Written by:
J. S. (Joseph Smith) Fletcher (1863-1935)

Year : 1920
Language: English


Summary

A classic example of a "Golden Age" detective fiction novel. Mystery, murder, and romance in and around the town of Berwick-upon-Tweed on the border between England and Scotland.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب Dead Men's Money

کتاب By the Ionian Sea

اختصاصی از فی موو کتاب By the Ionian Sea دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب By the Ionian Sea


کتاب By the Ionian Sea

By the Ionian Sea

 

Written by:
 
Year:1899
Language:English
Summary

Sub-titled 'Notes of a ramble in Southern Italy', By The Ionian Sea describes George Gissings journey in 1897 by boat, train, and carriage from Naples to Reggio di Calabria, via Paola, Cosenza, Crotone and Squillace. George Gissing's writing celebrates Calabria's rich cultural past and beautiful landscapes while providing a candid account of the region's hardship and poverty.


دانلود با لینک مستقیم


کتاب By the Ionian Sea