فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت داروسازی ثامن

اختصاصی از فی موو گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت داروسازی ثامن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت داروسازی ثامن


گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت داروسازی ثامن

فرمت فایل word بوده و قابلیت ویرایش دارد

 

تعداد صفحه:71
فرست مطالب :
مقدمه

موارد مصرف

ـ کلرید پتاسیم (Potossium chloride)

ژلاتین: (Gelatin Modified)

مکانیسم اثر

ـ مترونیدازول (Metronidazole): ـ رینگر (Ringer’s )

دکستروز (Dextrose)

 تعیین مقدار سدیم

منابع
مقدمه :

شرکت داروسازی ثامن، در سال 63 به منظور تولید 12 میلیون انواع فرآورده های تزریقی در شهر مشهد، با عنوان شرکت سرم سازی ثامن، تاسیس شد و سپس به دلیل گسترش فعالیت شرکت و تولید تعدادی از انواع محلول های تزریقی، علاوه بر تولید انواع سرم به پیشنهاد شرکت ثامن و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اسفند ماه سال 79 به شرکت داروسازی ثامن تغییر نام یافت.

بر طبق مفاد اساس نامه شرکت داروسازی ثامن، ایجاد یا مشارکت در تاسیس کارخانه ها، به منظور تهیه و تولید محلول های تزریقی، دیالیز خونی و صفاقی، شست و شوی استریل و فرآورده های لیوفلیزه و غیرلیوفلیزه، تجهیزات دارویی و پزشکی و تولید مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی، قطعات یدکی مورد نیاز، فروش و صادرات محصولات کارخانه موضوع فعالیت اصلی این شرکت است.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت داروسازی ثامن

دانلود مقاله آشنایی با بخش تدارکات سازمانها

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله آشنایی با بخش تدارکات سازمانها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آشنایی با بخش تدارکات سازمانها


دانلود مقاله  آشنایی با بخش تدارکات سازمانها

 

 

تعداد صفحات:  37  صفحه         -      

قالب بندی :  word      

 

 

 

فهرست:

مقدمه

نقش‌ اینترنت‌ در تغییر شکل‌ سازمان‌ تدارکات‌

سازمان‌ تدارکات‌

وظیفه‌های‌ استراتژیک‌ در مقابل‌ وظیفه‌های‌ معامله‌ای‌

تدارکات‌ مستقیم‌ در مقابل‌ غیرمستقیم‌ 

سطح‌ استراتژیک‌ و معاملاتی‌ فعالیتهای‌ تدارکات‌

تمرکز سنتی‌ تدارکات‌ تولیدگرا برعملیات‌

نکات‌ تمرکزی‌ مدیریت‌

آثار اینترنت‌ و تکنولوژی‌های‌ وب‌

همگرایی‌ بین‌ تدارکات‌ مستقیم‌ و غیرمستقیم

همگرایی‌ بین‌ وظایف‌ عملیاتی‌ و وظایف‌ استراتژیک‌

تدارکات و کنترل موجودی

شرح و ظایف امور تدارکات و قراردادها

خلاصه‌

مقدمه

بهره‌وری یکی از دیرپاترین مفاهیم در محاسبه هزینه‌های تعداد بر نیروی کار یک کارخانه است. همچنان که رقابت جهانی‌تر می‌شود؛ نوآوری و خلاقیت نیز از سطح بنگاه - بنگاه به سطح زنجیره تأمین - زنجیره تأمین جابجا می‌شود. افزایش مزیت رقابتی تنها در صورتی حاصل می‌شود که تمامی بازیگران زنجیره تأمین کاملاً با یکدیگر هماهنگ باشند. مدیریت زنجیره تأمین (SCM) در برگیرنده تمامی برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت فعالیت‌هایی است که در تدارک, تأمین, تبدیل و هماهنگی‌های لجستیکی می باشد. از این منظر, مدیریت زنجیره تأمین شامل همکاری و هماهنگی با شرکای زنجیره نیز -که می‌توانند تأمین‌کنندگان, واسطه‌ها, ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث و مشتریان باشند- خواهد بود. در واقع مدیریت زنجیره تأمین, وظیفه یکپارچه‌سازی عرضه و تقاضا را در داخل و میان شرکت‌ها را بر عهده دارد. مدیریت لجستیک بخشی از SCM که وظیفه اصلی آن برنامه ریزی, اجرا‌‌‌‌‌‌‌‌ وکنترل جریان مستقیم و معکوس مواد , کالاها و اطلاعات مرتبط و ذخیره سازی آنها به گونه ای کارا و اثر بخش میان نقطه مبدأ و نقطه مصرف به منظور برآوردن الزامات مشتری می باشد. فعالیتهای مدیریت لجستیک نوعاً شامل مدیریت حمل و نقل ورودی و خرو‌جی ,‌ مدیریت ناوگان حمل , انبارداری , جابجایی ‌مواد و کالا اجرای سفارش , طراحی شبکه لجستیک مدیریت موجودی برنامه ریزی عرضه و تقاضا و مدیریت اشخاص ثالث تأمین کننده خدمات لجستیک است.عملکرد لجستیک تا حدودی شامل تدارک و‌خرید, برنامه‌ریزی و زمانبندی‌تولید, مونتاژ ‌‌وبسته بندی و خدمات به مشتریان می شود.لجستیک در تمامی سطوح برنامه ریزی و‌ اجرا حضور‌ فعال دارد: چه استراتژیک , چه عملیاتی و چه تاکتیکی. مدیریت لجستیک یک عملیات یکپارچه ساز است که تمامی فعالیتهای لجستیکی را با هم ‌‌‌‌هماهنگ ساخته و بهینه می‌نماید. بدیهی‌است که تحت این مدیریت فعایت‌های لجستیک می باید به هماهنگی و یکپارچگی با سایرفعالیتها اعم از بازاریابی , فروش , ساخت وتولید , مالی و فناوری اطلاعات دست یابند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آشنایی با بخش تدارکات سازمانها

دانلود مقاله ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و GIS برای حوزه آبریز بالا دست PALAR

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و GIS برای حوزه آبریز بالا دست PALAR دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و GIS برای حوزه آبریز بالا دست PALAR


دانلود مقاله ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و GIS برای حوزه آبریز بالا دست PALAR

 

تعداد صفحات : 12 صفحه      -   

قالب بندی :  word      

 

 

 

چکیده

آبهای زیرزمینی به طور ذاتی در معرض آلودگیهای ناشی از فعالیتهای انسانی در طبیعت قرار دارند و جبران خسارتهای آن بسیار گران و اغلب غیر عملی است. از این رو، پیشگیری از آلودگی، در مدیریت کارآمد آبهای زیرزمینی نقش مهمی دارد. هدف از ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی، شناسایی مناطقی است که بیش از دیگر مناطق، در معرض آلودگیهای ناشی از فعالیتهای انسانی در مجاورت سطح زمین قرار دارند. به محض شناسایی این گونه مناطق، باید جزو زمینهای ممنوع برای استفاده قرار گیرند و با توجه زیاد به جلوگیری از آلودگی منابع آبهای زیر زمینی آنها شود. حوزه آبریز بالادست PALAR در ناحیه Tamil Nadu در هند، در معرض آلودگی توده ای از صنایع چرم در شهرهای Vaniyambadi , Ambur قرار دارد. خروجی فاضلاب این صنایع، منجر به آلودگی سفره های آبی بالا دست PALAR می شود که مواد تشکیل دهنده آن عبارتند از گنیس (نوعی سنگ دگرگون شده)، Charnockite (نوعی سنگ آذرین) و رسوبات اخیر دوران اخیر زمین شناسی . در این مقاله، تلاش می شود با استفاده از مدل DRASTIC ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی حوزه آبریز بالادست PALAR انجام گیرد. مدل DRATIC از هفت نقشه موضوعی به شرح زیر استفاده می نماید: عمق آب، (حوضچه) تغذیه، رسانه های سفره های آبی، رسانه های خاک، توپوگرافی، اثر آبهای موجود در قشر زمین و رسانایی هیدرولیک. استفاده از زمین و نقشه خاک با استفاده از تصاویر رمز شده ماهواره IRS-1C تهیه شده اند. لایه توپوگرافی با استفاده از نقشه های توپوگرافیک هند با مقیاس 1:50,000 ایجاد شده است. داده های زمین مرتبط با سطح آب در چاههای کنترلی، از سنجش کاربری تهیه شده و برای محاسبه عمق آب تغییر شکل داده شده اند. نقشه خاک که توسط سازمان کاربری اراضی و تحقیقات خاک تهیه شده است به عنوان نقشه اصلی برای آماده سازی نقشه های خاک و اثر آبهای موجود در قشر زمین به کار رفته است. مقادیر رسانایی هیدرولیک با استفاده از جزئیات آزمایش پمپ روی زمین به دست آمده اند و برای نواحی خاص که جزئیات آزمایش پمپ موجود نبود، مقادیر نمادین برای آنها به کار رفته است. لایه حوضچه تغذیه، با استفاده از نقشه خاک و کاربری اراضی بدست آمد و این هفت لایه، با استفاده از نرم افزار ArcView GIS یکپارچه شدند.

روش AHP برای رسیدن به وزن و رتبه معیارها و گزینه های این هفت لایه مورد استفاده قرار گرفته است. یک نرم افزار AHP به زبان Visual Basic برای محاسبه وزنها و رتبه های لایه های مزبور بر مبنای ورودیهای وزنهای مربوطه نوشته شده است. خروجی AHP یک بانک اطلاعاتی به زبان MS Access برای این لایه ها تولید می کند که با نرم افزار Arcview از طریق Arenue codes در ارتباط است. در این مقاله هدف این است که یک نرم افزار آسان به زبان VB تولید شود که با GIS در ارتباط بوده و برای تخمین وزنها و رتبه های لایه های مربوطه برای ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی بکار رفته و نتایج آنها را ارائه نماید.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ارزیابی آسیب پذیری سفره های آبی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و GIS برای حوزه آبریز بالا دست PALAR

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع نقش فرهنگ در بازاریابی

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله تحقیقی با موضوع نقش فرهنگ در بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع نقش فرهنگ در بازاریابی


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع نقش فرهنگ در بازاریابی

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع نقش فرهنگ در بازاریابی

نوع فایل Word دانلود انواع تحقیق

تعداد صفحات : 17

فهرست محتوا 

پیشگفتار

مقدمه

یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم شکست بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنهاست. تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم؟

برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرند. برنامه تبلیغات به ما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه قابل قبول دست یابیم. در این شماره مراحل نوشتن یک برنامه تبلیغاتی به طور اجمالی مورد بررسی قرار می‌گیرد...

تعریف برنامه تبلیغات

 (شکل 1)

تحلیل موقعیت: 

هدف تبلیغاتی:

(شکل 3)

بودجه : 

-1 روش تاریخی: 

2 - روش وظیفه-هدف:

3 - روش درصدی از فروش: 

4 - روش رقابتی: 

استراتژی: 

اجرا: 

ارزیابی:

تازه‌های حوزه بازاریابی

_ برگزاری دومین همایش تخصصی بازاریابی شبکه‌ای: 

_ تدوین طرح بازاریابی و تبلیغات در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری: 

مراحل مذاکره


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع نقش فرهنگ در بازاریابی

دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع "آنالیز ترمو مکانیکی" با دو فرمت WORD و POWER POINT

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع "آنالیز ترمو مکانیکی" با دو فرمت WORD و POWER POINT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع "آنالیز ترمو مکانیکی" با دو فرمت WORD و POWER POINT


دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع

به نام یکتا خالق بی همتا

دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع "آنالیز ترمو مکانیکی" با دو فرمت WORD و POWER POINT

فرمت فایل : word و POWER POINT ( قابل ویرایش )

تعداد فایل : شامل دو فایل جداگانه  با دو فرمت WORD و POWER POINT

تعداد صفحات :  48 صفحه (شامل 23 صفحه گزارش پروژه به فرمت ورد و 25 صفحه فایل پاورپوینت به صورت اسلاید)

کاربرد فایل :تهیه و ارائه سمینار کارشناسی ارشد،تهیه تحقیق،پروژه،تهیه و ارائه مقالات جهت همایش ها و سمینارهای علمی،، تهیه پروپوزال، پروژه پایانی دوره کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد ،تهیه گزارش کارآموزی ،پایان نامه کارشناسی و کارشناسی ارشد،تهیه گزارش کار آزمایشگاه، پروژه، طرح پژوهشی دانشگاهی ، تحقیق ، مقاله نویسی ، تحقیقات کلاسی دانشجویی ،کافی نت ها

رشته های مورد نیاز : مهندسی مواد، مهندسی متالورژی، مهندسی مکانیک،مهندسی شیمی،مهندسی پلیمر،نانو مواد،،مهندسی سرامیک،جوشکاری،مهندسی شیمی، صنایع شیمیایی،مهندسی معدن،مهندسی نفت،مهندسی بازرسی جوش ،مهندسی ساخت و تولید ، مهندسی برق ، مهندسی الکترونیک ،مهندسی برق قدرت ، کنترل ، مهندسی پزشکی ،  ، مهندسی عمران و سایر رشته های فنی و مهندسی که به مباحث آنالیز ترمو مکانیکی TMA نیاز دارند

خلاصه و سر فصل مطالب ارائه شده در این فایل ورد با موضوع آنالیز ترمو مکانیکی مواد و آلیاژها ( TMA)

 به دو فرمت WORD و POWER POINT :

ارائه دهنده :

mypro.sellfile.ir

فهرست مطالب                                                             صفحه  

  • مقدمه                                                                 3    

1-1روش DTA                                                             5

1-2 روش DSC                                                             5

1-3 روش TGA                                                           6

1-4 روش DMTA                                                        6

1-5 روش TMA                                                          6

  • معرفی دستگاه TMA 9

2-1 انواع پروب                                                    12

  • مراحل کار با دستگاه                                    14
  • کالیبراسیون دستگاه TMA                            15

3-1کالیبراسیون دمایی                                          15

3-2 کالیبراسیون طولی                                          16

  • موارد کاربردی 17

4-1تعیین ضریب انبساط حرارتی                           17   

4-2 اندازه گیری دمای Tg                                     19

4-3 کاربردهای دیگر                                              20

  • محاسبه دمای پخت 21
  • اعمال نیروی دینامیکی 22
  • منابع و مآخذ 23

   

فصل اول

مقدمه

یکی از مباحث مهم طراحی، انتخاب و نحوة تولید محصولات در جهان امروز، ثوابت مکانیکی و ابعادی مواد مصرفی است که با توجه به شرایط موجود ممکن است در محدوده­ی وسیع از دما (چه در طراحی و چه در کاربرد) قرار گیرند. مثلاً، بیشتر پلیمرها به منظور کسب شرایط مناسب برای تولید، تحت حرارت بالا قرار می‌گیرند. سرامیک‌ها نیز برای بهبود یکنواختی در ساختار نهایی خود، تحت حرارت بالا قرار می‌گیرند.

آنالیز حرارتی، یکی از روش‌های شناسایی مواد است که به دلیل اینکه  به کمک این روش می‌توان مواد را در شرایطی شناسایی کرد که روش‌های پراش‌سنجی پرتو X و مطالعه میکروسکوپی، توانایی ارزیابی نهایی آنها را ندارند و همچنین به راحتی می­توان رفتار مواد را با افزایش دما بررسی کرد، حائز اهمیت است.

آنالیز حرارتی، اندازه‌گیری تغییر ویژگی‌های فیزیکی ماده در زمانی است که دما با برنامه‌ای مشخص تغییر کند. ویژگی‌های فیزیکی همانند وزن، اندازه هندسی، ظرفیت حرارتی، هدایت الکتریکی و ... است.

برنامه حرارتی مشخص، گرمایش نمونه در محیطی معین با تغییر دمای ویژه است. به بیانی ساده‌تر، نمونه مورد نظر با سرعتی مشخص تا دمایی معین گرم و در صورت نیاز برای مدتی مشخص در این دما نگهداری می‌شود. برای این کار، به کوره‌ای کوچک با قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل دما نیاز است. دما، توسط ترموکوپلی نصب شده نزدیک نمونه، اندازه‌گیری می‌شود. تغییرات فیزیکی، توسط ترانسدیوس (تبدیل انرژی مکانیکی به الکتریکی) به جریان الکتریکی تبدیل شده و به ثبت‌کننده ارسال می‌شود. نتایج را می‌توان به صورت تغییرات فیزیکی و بر حسب دما مشاهده کرد. روش‌های آنالیز حرارتی بر تغییرات فیزیکی استوار است.

در ادامه، با برخی از پرکاربردترین روش‌های آنالیز حرارتی در شناسایی مواد، آشنا می‌شویم.

  

  • روش DTA

اساس این روش بر تفاوت‌های نمونه مجهول و نمونه شاهد استوار است. نمونه مجهول توسط برنامه حرارتی مشخص، گرم می‌شود و..................

ادامه ...............

قالب بندی:word و POWERPOINT  ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات: 48 

 فایل فوق العاده کامل این سمینار ،پروژه و مقاله مهندسی مواد به دو فرمت ورد و پاورپوینت را با موضوع آنالیز ترمو مکانیکی می توانید پس از تکمیل خرید و پرداخت در سایت بانک و ارجاع مجدد به این سایت با دو فرمت word  و POWERPOINT  در48 صفحه کامل در اختیارداشته باشید 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ،سمینار و پروژه کامل مهندسی با موضوع "آنالیز ترمو مکانیکی" با دو فرمت WORD و POWER POINT