
دعا برای شیعه:
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
دانلود پاورپوینت ادعیه و زیارات منسوب به حضرت حجت - 50 اسلاید
دعا برای شیعه:
برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:
عنوان: مفهوم کار آفرینی
تعداد صفحات: 97
مقدمه:
مفهوم کارآفرینی تحت الشعاع مسائل جامعه قرارگرفته وبه محیطهای کسب وکار هنوز وارد نشده است،دراکثر کشورهای توسعه یافته،مفهوم کارآفرینی درسطح اقتصادی جاافتاده به طوری که جوانان میتوانند خود رابه یک قهرمان تجاری تبدیل کنند0ولی درکشورما کارآفرینی اقتصادی بیشتر اشتباهاً بچای ایجاد شغل بکار برده میشود0کارآفرینی ازدیدگاههای مختلف مورد بررسی قرارگرفته به طوری که پیتردراکر،مک کله لند،توماس بگلی،دیوید بوید نظرات متفاوت وگوناگون درخصوص مفهوم کارآفرینی ارائه داده اند0
دانشمندان ومحققان علوم مختلف اقتصادی،اجتماعی،روانشناسی ومدیریت که درمورد کارآفرینی مطالعه ونظراتی ارائه کرده اند تعاریف مختلفی ازکارآفرینی مطرح نموده اند که تفاوتهای گاه متناقضی دارند0تعریفی ازکارآفرینی که تقریباً شامل همۀ تعریفهای ارائه شده ازآنان باشد عبارتست از
«کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین باایدههای نو وخلاق وشناسایی فرصتهای جدید وبابسیج منابع،مبادرت به انجام کسب وکارو شرکتهای نو،سازمانهای جدید ونوآورو رشد یابنده نموده که همراه باپذیرش مخاطره وریسک است ومنجر به معرفی محصول ویا خدمت جدیدی به جامعه می گردد0»
دانلود پروژه رشته های مدیریت مدیریت نوین در عرصه جهانی
امروزه تعاریف متفاوتی از مفهوم و واژه جهانی شدن عنوان گردیده است. گروهی از آن به عنوان یک مفهوم عام یعنی درهم ادغام شدن بازارهای جهان در زمینههای تجارت، سرمایهگذاری مستقیم و جابه جایی و انتقال سرمایه، نیروی کار و فرهنگ در چارچوب نظام سرمایهداری آزاد بازار و نهایتاً سر فرود آوردن در برابر قدرتهای جهانی بازار یاد میکنند. گروه دیگری از آن بهعنوان پیروزی نظام سرمایهداری در جهان نام میبرند. و گروهی از آن بهعنوان وجود رقابتی بیقید و شرط در سطح جهان بهگونهای که کشورهای غنی را ثروتمندتر و کشورهای فقیر را فقیرتر میکند یاد کردهاند.
گروهی هم از آن بهعنوان عصر تحول عمیق سرمایهداری برای همه انسانها نام بردهاند.
با این همه باید عنوان کرد که جهانی شدن از نظر تمامی این گروهها، حول محور یک مفهوم است و آن این است که این مفهوم بیانگر یک روند مستمر و مداوم پیرامون رقابت میان قدرتهای بزرگ، نوآوری، تکنولوژیک، جهانی شدن تولید و مبادله و بهمعنای نوگرایی (مدرنیسم) است.
و ...
در فرمت word
قابل ویرایش
مقدمه، تعاریف و مفاهیم پایه موجودی
انواع موجود یها
هزینه های موجودی
نقطه سر به سر
انواع موجودی
- مواد خام
- محصولات نیمه ساخته و کار در جریان (WIP)
- قطعات و مواد استاندارد
- محصولات ساخته شده
- ابزارها و گیجها
- قطعات یدکی
- مواد مصرفی غیر تولیدی
اقدام پژوهی چگونه توانستم مراقبت از ابزار آلات و سایت و اموال را در هنرجویان نهادینه سازم؟
فایل ورد و قابل ویرایش
در 33 صفحه
فهرست مطالب
مقدمه 1
بیان مسئله 2
توصیف وضع موجود 3
گرد آوری شواهد یک 5
گرد آوری داده ها 8
انتخاب راه حل 10
گرد آوری شواهد دو 12
ارزشیابی و تاثیر اقدام جدید 12
نتیجه گیری 19
منابع و ماخذ 25
چکیده
همانطور که می دانیم امکانات و تجهیزات هنرستانها فرسوده و از رده خارج است و حتی پاسخگوی نیاز جمعیت کنونی هنرجویان هنرستانها هم نیست و بسنده کردن به آمارها، فریبی بیش نیست و اعلام اینکه ، ساخت و تجهیز هنرستانها و ایجاد هنرستانها در دستور کار قرار دارد، گرهگشای کار نخواهد بود.
جذب هنرجو در هنرستانها بدون توجه به نیازهای اولیه هنرجویان کاری نسنجیده است که موجب دلسردی هنرجویان خواهد شد. برای مثال، هنرستانی که در دهه70برای چند رشته خاص و معدودی هنرجو تأسیس شده، اکنون تجهیزات آن فرسوده است و باید بهروز شود؛ زیرا پس از ساخت و تجهیز اولیه و تحویل آموزشگاه از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور به آموزش و پرورش، سازمانی که متولی این کار باشد، وجود ندارد.
فراموش نکردهایم که وعدههای بسیاری برای تجهیز هنرستانها داده و همایشهایی نیز برگزار شده که حاصل آن برای هنرستانیها وضعیت نابسامان کنونی است.
رویکرد توسعه فنی و حرفهای فقط با حرف امکانپذیر نیست بلکه مقرر است که این موضوع با جدیت بررسی شود. به هر روی مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای رسیدن به هدف مشترک می بایست تدبیری بیندیشند. نمونه افزایش آمار هنرجویان هنرستانهاست که ابتدا به هر طریق ممکن، حتی فرستادن قبولیهای شهریور سال اول دبیرستان به هنرستانها، دانشآموزان تشویق میشوند به هنرستانها بروند و بعد که بحث کیفیت مطرح میشود ابراز نگرانی میکنند. آیا تدبیر و اندیشه در برنامهریزیهای مسئولان وزارت آموزش و پرورش جایگاهی دارد؟ یا اینکه هدف وسیله را توجیه میکند؟
اینجانب … تصمیم گرفتم با توجه به اینکه وسایل کارگاه ها و سایت هنرستان محدود است و تهیه دوباره آنها کاری بس دشوار است که نیازمند بودجه زیادی است. دانش آموزان را ملزم به نگهداری از وسایل و امکانات کارگاه و سایت نمایم. تا در سال های بعد دچار کمبود امکانات نشویم.
.
.
.
.