فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کامل و جامع بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق

اختصاصی از فی موو پایان نامه کامل و جامع بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کامل و جامع بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق


تحقیق درباره بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق

فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 67 صفحه

 

 

 

 

 

 

«فهرست مطالب»

چکیده: 3

مقدمه: 4

بازاریابی: 5

مفهوم بازاریابی: 5

اصول بازاریابی : 5

وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری.. 6

موفقیت در بازاریابی خرده فروشی: 8

تعدادی از راه کارهای یک عرضه پاسخگو این ها هستند: 9

عملکرد بازاریابی الکترونیک را می توان در سه بخش زیر دسته بندی کرد و معرفی نمود: 16

چالش های بازاریابی الکترونیکی  در عصر دیجیتال: 17

تاثیرات اینترنت برآمیخته بازاریابی: 17

آمیخته بازاریابی: 18

استراتژی های بازاریابی الکترونیکی: 22

بازاریابی زنجیره ای: 22

بازاریابی ویروسی: 23

بایدها و نبایدهای بازاریابی. 23

نکات مهم در بازاریابی. 26

استراتژی.. 28

دو پدیده اصلی موثر بر بازاریابی. 28

مدیریت بازاریابی (محیط بیرونی و محیط سازمانی) 29

تعریف: 30

موانع عمده خارجی: 35

موانع عمده داخلی : 36

SME چیست؟. 38

نقش SME در اقتصاد: 38

نقاط قوت و ضعف در SME: 39

حمایت از بنگاههای کوچک ومتوسط در کانادا ( IDEA – SME) طرح. 41

تعریف بنگاههای کوچک ومتوسط در کانادا 44

تعریف بنگاه اقتصادی: 48

هزینه های قابل پوشش طرح: 52

تامین سرمایه. 53

تاریخچه فرش: 54

تاریخچه فرش بعد از اسلام : 57

اهداف: 57

بازار یابی فرش: 58

خریداران قدیمی. 58

صادرات فرش در داخل و خارج کشور. 59

جایگاه ایران در بازار جهانی فرش.. 60

تعداد رقبا در صنعت فرش: 61

چالشهای فرش دستباف : 62

نتیجه گیری: 64

منابع: 65

 

  چکیده:

مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بر درآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بالاخص درآمد های ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می توان به اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی در کشور پی برد. در بین صادرات غیر نفتی کشورنیز فرش دستباف همواره در مقام اول قرار داشته و طی سالهای اخیرسهمی بیش از 25 درصد از صادرات غیر نفتی را به خود داده است. مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی صد ساله گذشته بیانگر آن است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است. به خصوص چند سالی است که غبار مشکلات باعث نگرانی تولید کنندگان و دست اندرکاران بازار فرش شده است.بدیهی است عوامل مختلفی می توانند در این امر دخیل باشند که از آن جمله     می توان به سیاستهای تجاری کشور، سیاستهای کشورهای رقیب، تغییر در سلایق و تقاضای جهانی و ... اشاره کرد.

 

موانع و مشکلات متعددی در امر توسعه صادرات غیرنفتی کشور ازجمله فرش وجود دارد که می توان به مواردی همچون افزایش شدید درآمدهای نفتی وجود قوانین و مقررات دست وپاگیر تعدد مراکز تصمیم گیری وجود تقاضای داخلی کافی و نبود مازاد قابل توجه برای صادرات عرضه و تولید کالا به صورت نه چندان مطلوب ضعف ساختار تولید عدم انطباق کیفیت بسیاری از کالاهای تولیدی با نیازهای بازارهای خارجی ضعف بسته بندی و حمل و نقل عدم استفاده از مناطق آزاد تجاری و بالا بودن هزینه تولید اشاره کرد.

 

فرش دستباف دومین منبع ارزی پس از نفت و مهمترین کالای صادراتی غیرنفتی کشور است . در سال های اخیر صادرات فرش و سهم ایران از بازارهای جهانی به شدت کاهش پیدا کرد . به گونه ای که صادرات این کالا از 2 1 میلیارد دلار در سال 1373 به 691 2 میلیون دلار در سال 1378 تنزل یافته است . طی دوره 78 ـ1352 متوسط صادرات فرش متوسط سهم صادرات فرش از کل صادرات غیرنفتی و متوسط سهم صادرات فرش از صادرات محصولات کشاورزی و سنتی به ترتیب 480 5 میلیون دلار 30 2 درصد و 41 8 درصد بوده است . در حالی که سهم کشور ما از بازار جهانی فرش طی دوره بیست ساله 96 ـ1976 از 41 درصد به 31 درصد کاهش یافته سهم کشورهای رقیب به سرعت افزایش پیدا کرده است . به عنوان مثال سهم کشور هند در این دوره از 8 9 درصد به 20 درصد بالغ شده است

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کامل و جامع بررسی و ارزیابی بازاریابی نوین و موفق
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.