فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

راه های نفوذ شیطان (دشمن دوستی ها)

اختصاصی از فی موو راه های نفوذ شیطان (دشمن دوستی ها) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

راه های نفوذ شیطان (دشمن دوستی ها)


راه های نفوذ شیطان (دشمن دوستی ها)

دانلود مقاله راه های نفوذ شیطان (دشمن دوستی ها) به صورت ورد و قابل ویرایش و در 27 صفحه

تمامی دستورات و قوانین نگارشی در این مقاله رعایت شده و به نوع خود مقاله ای بسیار زیبا ،دقیق و کامل در رابطه با این موضوع می باشد.با هم بخشی از چکیده این مقاله را ملاحظه می کنیم.

چکیده

اگر کسی درباره راه های نفوذ شیطان و ایجاد کینه و دشمنی و برهم زدن دوستی ها قدری تامل کند و بیاندیشد در می یابد که عوامل عظمت و توانایی انسان و سربلندی و سرافرازی وی و در نهایت کل افراد جامعه آنگاه فراهم می شود که با یکدیگر در کمال صلح و صفا و صمیمت بسر برند و با کمک یکدیگر بر مشکلات پیروز شوند ولی اگر نزاع و کشمکش ها و اختلافات جزئی حل نشود و کسی به فکر اصلاح آن نباشد به تدریج ریشه عداوت و دشمنی در دلها نفوذ می کند و تشکل جمعیت را به تشتّت می نماید. که پراکندگی همان و سقوط و بدبختی یک اجتماع نیز همان. به همین جهت کسانی که با یکدیگر اختلاف دارند باید هر چه زودتر در رفع آن بکوشند و یکی از دو طرف دعوی نزد دیگری برود و عذرخواهی کند

در آیه 91 سوره مائده به ایجاد دشمنی و کینه توزی به عنوان ابزار اساسی دیگر شیطانی اشاره شده و آمده است: انما یرید الشیطان ان یوقع بینکم العدواه و البغضاء؛ شیطان می کوشد تا میان شما دشمنی و کینه توزی ایجاد کند.بنابراین ایجاد بغض وکینه و دشمنی میان افراد جامعه و برادران ایمانی از مهم ترین روش هایی است که گروه های شیطانی و هم پیمانان با ابلیس از آن برای دست یابی به اهداف پلید خویش سود می برند.

آنان اموری ساده و غیر مهم را به گونه ای جلوه می دهند که امری مهم و ارزشی است و با تلقینات خویش می کوشند تا کدورت و تیرگی میان برادران ایمانی ایجاد شود و آنان نتوانند مسایل ریز و خرد خویش را دوستانه حل و فصل کنند و هر روز بر عمق اختلاف و ژرفای آن می افزایند به گونه ای که گره ای که با دست باز می شد با دندان و جنگ نیز غیرقابل حل می شود و هر دو شخص و یا گروه و یا جامعه در مسیر سقوط و هبوط قرار می گیرند.

در مقاله حاضر به موضوع راه های نفوذ شیطان(دشمن دوستی ها) و بیان دیدگاه ها و نظریات مختلف و راهکار های گوناگون در این زمینه خواهیم پرداخت


دانلود با لینک مستقیم


راه های نفوذ شیطان (دشمن دوستی ها)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.