فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تعیین ظرفیت باقیمانده تیرهای فولادی تحت اثر خوردگی

اختصاصی از فی موو تعیین ظرفیت باقیمانده تیرهای فولادی تحت اثر خوردگی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین ظرفیت باقیمانده تیرهای فولادی تحت اثر خوردگی


تعیین ظرفیت باقیمانده تیرهای فولادی تحت اثر خوردگی

 

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: تعیین ظرفیت باقیمانده تیرهای فولادی تحت اثر خوردگی  

• دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان  

• استاد راهنما: دکتر رضا رهگذر  

• پژوهشگر: نیما ابراهیمی  

• تابستان 1379  

• فرمت فایل: PDF و شامل 103 صفحه

 

چکیــــده:

تعداد سازه فولادی مورد استفاده در صنعت‌های مختلف جهت ساخت ساختمان‌های جدید یا تجدید بنای ساختمان‌های قدیمی بصورت پیوسته رو به افزایش است. بسیاری از سازه‌های موجود بیش از 40 سال عمر دارند. تخریب بر اثر خوردگی یک مشکل جدی برای این ساختمان‌ها محسوب می‌شود.

روش‌های اخیر ارزیابی خسارت خوردگی محدود به یک سری بازرسی ظاهری می‌باشد که بصورت کاملاً سنتی و ناقص انجام می‌شوند. این مسئله اغلب منتهی به نوعی رفتار ناگهانی و غیرمنتظره خواهد شد. نیاز به روش‌های دقیق گسترده تر که امکان اتخاذ تصمیم‌های مستدلی در زمینه قابلیت اعتماد و ظرفیت باربری ساختمان‌های موجود را فراهم سازد کاملاً مشهود است.

در این تحقیق انواع خوردگی و نحوه وقوع آنها بررسی می‌شود و پس از آن مروری بر روش‌های محاسبه ظرفیت باربری تیرهای I شکل فولادی خواهیم داشت. سپس تاثیر خوردگی بر ظرفیت باربری تیرها و درصد ظرفیت باقیمانده آن‌ها برای خمش، برش، پیچش و لهیدگی جان بررسی می‌شود. تحقیقات نشانگر این است که خوردگی علاوه بر تاثیر مستقیم بر ابعاد هندسی مقطع ممکن است باعث تغییر نحوه شکست مقطع شود. این موضوع در بعضی موارد باعث می‌شود قبل از رسیدن تنش عضو به تنش مجاز شاهد کمانش آن باشیم.

درصد ظرفیت باقیمانده تیر I شکل نسبت به دو پارامتر زمان و درصد خوردگی مقطع مورد بررسی قرار گرفته است. زیرا با توجه به نوع بررسی خوردگی یعنی در زمان طراحی یا در زمان سرویس مقطع هر کدام از رابطه‌ها ممکن است مورد نیاز باشد.

 

از طریق یکی از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به دریافت فایل نمونه کنید و جهت دریافت فایل کامل از بخش پرداخت و دانلود اقدام نمایید.

برای دریافت نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه کلیک کنید.

برای مشاهده آنلاین و دریافت فایل نمونه کلیک کنید.

 ______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


تعیین ظرفیت باقیمانده تیرهای فولادی تحت اثر خوردگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.