فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تعیین شکل پذیری بادبندهای ضربدری با توجه به انواع اتصال میانی

اختصاصی از فی موو تعیین شکل پذیری بادبندهای ضربدری با توجه به انواع اتصال میانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین شکل پذیری بادبندهای ضربدری با توجه به انواع اتصال میانی


تعیین شکل پذیری بادبندهای ضربدری با توجه به انواع اتصال میانی پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: تعیین شکل پذیری بادبندهای ضربدری با توجه به انواع اتصال میانی
دانشگاه تبریز
استاد راهنما: دکتر علی داوران
پژوهشگر: مهدی علیزاده ربیعی
شهریور 1382
فرمت فایل: PDF و شامل 102 صفحه

چکیده:
در سازه های فولادی مهمترین عضوی که در مقابل نیروی زلزله مقاومت کرده و با جذب قسمت اعظم نیروی زلزله سازه را پایدار نگه میدارد بادبندهای می باشند. بادبندها به دو گروه اصلی هم مرکز (CBF) غیر هم مرکز (EBF) تقسیم می شوند.
CBF ها به عنوان بادبندی که در برابر نیروی محوری فشاری و کششی مقاوم‌تر می باشند (چون بار محوری وارد می شود) دارای سختی خوب و قابل قبولی هستند. بحث اصلی پایان نامه حاضر بادبندهای (CBF) به صورت X می‌باشند. این بادبندها تحت بار محوری مقاومت خوبی کرده و در نهایت تحت بار محوری زیاد خصوصا فشاری تغییر شکل‌های پلاستیک پیدا می‌کنند که همین تغییر شکل پلاستیک اصلی ترین منبع جذب و استهلاک انرژی زلزله می باشد و بنابراین بادبندهای (CBF) خصوصا به شکل X به عنوان متداول ترین عضو مقاوم در برابر زلزله انتخاب می شوند.
با وجود این اگر بادبندها در یک تراز (معمولا طبقات پایین) کمانش کنند و خمیری شوند آن تراز به سوی تشکیل طبقه نرم پیش خواهد رفت لذا جهت جلوگیری از این امر استفاده از روش طراحی ظرفیت مناسب به نظر می‌رسد که با اعمال آن در محاسبه تیرها ستون ها و اتصالات اثرات بادبند دخالت داده شده و نیز علاوه بر آن اجازه داده نمی‌شود که در تراز کف طبقه ستونها وصله داشته باشند لذا ستون ها یکپارچه فرض شده و در مقابل تشکیل طبقه نرم به صورت بازدارنده غیر فعال و مقاوم عمل می‌کنند.
در این پایان نامه بادبندهای (CBF) به شکل X با انواع اتصال میانی بررسی می شوند که در برگیرنده حالتهای مختلفی است. در مرحله اول بادبند X با اعضایی که در وسط از کنار هم رد می شوند به صورت مفصل بررسی می‌شوند. سپس حالتهای دیگر هم مورد بررسی قرار گرفته و برای آنها تحلیل نرم افزاری با کمک نرم افزار SAP2000 انجام می پذیرد.


می توانید نمونه نمایشی شامل 20 صفحه نخست پایان نامه را از لینک زیر دریافت کنید.
http://omidcivil.persiangig.com/sellfile/128n.zip/download

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


تعیین شکل پذیری بادبندهای ضربدری با توجه به انواع اتصال میانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.