فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارائه مدل پیاده سازی سیستم کشف تقلب کارت های اعتباری در محیط ابری با استفاده از نگاشت-کاهش

اختصاصی از فی موو ارائه مدل پیاده سازی سیستم کشف تقلب کارت های اعتباری در محیط ابری با استفاده از نگاشت-کاهش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارائه مدل پیاده سازی سیستم کشف تقلب کارت های اعتباری در محیط ابری با استفاده از نگاشت-کاهش



نویسند‌گان:
[ ندا سلطانی حلوایی ] - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
[ محمد کاظم اکبری ] - دانشگاه صنعتی امیرکبیر
[ مرتضی سرگلزایی جوان ] - دانشگاه صنعتی امیرکبیر،

report iconخلاصه مقاله:

کشف تقلب یکی از فعالیت های حیاتی در بانک ها و سازمان های صدور کارت های اعتباری است. علیرغم تمهیدات امنیتی تقلب به سرعت در حال گسترش است. استفاده از روش های پرداخت آنلاین و تلفنی یکی از دلایل این امر است. بنابراین لزوم استفاده از روش های کشف و جلوگیری از ثبت تقلب علاوه بر اقدامات پیش گیرانه، بدیهی است. عملیات کشف یک تراکنش مشکوک و تصمیم گیری در مورد آن باید حتی الامکان قبل از ثبت تراکنش انجام شود لذا همه پردازش در زمان کوتاهی باید صورت گیرد. تعداد تراکنش های ثبت شده در سیستم در طول یک روز زیاد است و لازم است این تراکنش ها به شکل آنلاین مدیریت و بررسی شوند. در این مقاله کشف تقلب کارت های اعتباری هدف قرار داده شده است. به دلیل شباهت موجود بین سیستم کشف تقلب و سیستم ایمنی مصنوعی از این سیستم به عنوان روش کشف استفاده شده است. الگوریتم انتخاب شده یک الگوریتم دسته بندی نظارت شده است که زمان زیادی برای آموزش نیاز دارد. برای کاهش زمان آموزش الگوریتم و دستیابی به سریع ترین پاسخ ممکن، از رایانش ابری به عنوان محیط پیاده سازی استفاده شده است. بدین ترتیب زمان آموزش الگوریتم به شکل قابل توجهی کاهش یافته است و می توان کشف کننده های جدید را به سرعت به سیستم اضافه کرد و بروزرسانی را در حداقل زمان انجام داد. نتایج نشان می دهد که زمان آموزش الگوریتم به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

 

کلمات کلیدی:

کشف تقلب، رایانش ابری، نگاشت/کاهش، سیستم ایمنی مصنوعی

 

پس از پرداخت آنلاین در پایین همین سایت سریعا فایل مقاله درفرمت pdf به صورت آنلاین برای شما ارسال می گردد.

 

نحوه استناد به این مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:

سلطانی حلوایی، ندا؛ محمد کاظم اکبری و مرتضی سرگلزایی جوان، 1391، ارائه مدل پیاده سازی سیستم کشف تقلب کارت های اعتباری در محیط ابری با استفاده از نگاشت-کاهش، اولین کارگاه ملی رایانش ابری، تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر.


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.

برای بار اول: (سلطانی حلوایی، ندا؛ محمد کاظم اکبری و مرتضی سرگلزایی جوان، 1391)
برای بار دوم به بعد: (سلطانی حلوایی؛ اکبری و سرگلزایی جوان، 1391)


دانلود با لینک مستقیم


ارائه مدل پیاده سازی سیستم کشف تقلب کارت های اعتباری در محیط ابری با استفاده از نگاشت-کاهش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.