فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اپل آیدی آمریکا Apple ID

اختصاصی از فی موو اپل آیدی آمریکا Apple ID دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اپل آیدی آمریکا Apple ID


اپل آیدی آمریکا Apple ID

 

*** لطفاً قبل از هر چیز آموزش زیر را جهت شناخت و آگاهی به دقت مطالعه کنید.

 

قوانین اپل برای استفاده از دستگاه های iOS

 

بسیاری از کاربران دستگاه های iOS (منظور از دستگاه های iOS دستگاه هایی مثل آی فون – آیپادتاچ و آی پد هستند که سیستم عامل آنها iOS است) بدلیل عدم آگاهی از نوع استفاده از این دستگاه ها و نحوه کار با آنها یا این دستگاه ها را نمی خرند و یا بعد از خرید از خریدن آن پشیمان می شوند.

در این پست می خواهم آموزش استفاده صحیح و استاندارد از دستگاه های iOS رو به ترتیب بنویسم تا همه بتوانند از محصولات با کیفیت استفاده کنند.

برای شروع قوانین اپل برای استفاده از دستگاه های iOS را خیلی ساده توضیح می دهم:

برای حمایت از قانون کپی رایت و همچنین ایجاد امنیت انتقال داده ها و … اپل استفاده از برنامه آی تونز(iTunes) و یا استفاده از برنامه اپ استور (اپ استور همان برنامه App Store در دستگاه های iOS است که می توانید با این برنامه بدون وصل کردن دستگاه به برنامه آی تونز برنامه های مورد نیاز خود را خریداری و یا برنامه های رایگان را دانلود کنید) در دستگاه های iOS برای استفاده از برنامه ها اجباری کرده است.

اپل عقیده دارد که هرکس می تواند هر چیز که نیاز دارد را بخرد و یا دانلود کند. ولی حق ندارد برنامه ها و یا هر چیز دیگری که خریداری و یا دانلود کرده را بطور غیرقانونی با دیگران به اشتراک بگذارد و یا بفروشد. حالا سوال اینجاست که اپل برای انجام شدن اینکار چه ترفندی دارد؟

اگر بخواهم خیلی ساده پاسخ این سوال رو بدم به صورت مثال اینطور می گم که شرکت اپل بر روی هر چیزی که می خرید و یا دانلود می کنید یک برچسب می چسباند که این برچسب همان اپل آی دی شما است. (چرا گفتم به صورت مثال٬ برای اینکه مکانیزم اینکار فنی است و نمی خواهم وارد مسائل فنی بشم) همانطور که توی مدرسه یک برچسب روی یک کتاب می چسبوندیم و اسم و فامیل و حتی کلاسمون رو روش می نویشتیم که مشخص می کردیم این کتاب برای ماست، اپل هم همین کار رو می کنه؛ یک برچسب روی اپلیکیشن می چسبونه و روی برچسب اپل آی دی شما رو می نویسه)

خب اپل آی دی چیست؟

اپل آی دی یک یوزرنیم و پسورد است. وجود اپل آی دی حتی برای کامپیوتر و برنامه آی تونز (iTunes) هم الزامیست. بطور استاندارد شما باید کامپیوتر و برنامه آی تونز خود را با این اپل آی دی Authorize کنید. تا هر چیزی  که با برچسب اپل آی دی شما باشد از این طریق (یعنی استفاده از برنامه آی تونز) رد و بدل شوند.

Authorize  چیست؟

Authorize یک عملیات برای صدور جواز به برنامه آی تونز در کامپیوتر برای اتصال دستگاه iOS و مدیریت آن است. با رفتن به منوی Store و انتخاب گزینه Authorize this computer و وارد کردن اپل آی دی و پسورد آن در برنامه آی تونز (iTunes) می توانید این عملیات را انجام دهید.

حال اگر اپل آی دی که کامپیوتر و برنامه آی تونز خود را با آن Authorize کرده اید با اپل آی دی برچسب خورده روی برنامه های داخل دستگاه iOS شما یکی نباشد برنامه ها بعد از اتصال از روی دستگاه پاک می شوند. حتی اگر اصلا کامپیوتر و برنامه آی تونز خود را با اپل آی دی Authorize نکنید باز هم بعد از اتصال دستگاه iOS به آی تونز برنامه ها پاک می شوند.

پس یکی از مهمترین کارهایی که بعد از ساخت اپل آی دی می بایست انجام دهید Authorize کردن کامپیوتر و برنامه iTunes تان با آن اپل آی دی است.

حتما دیده اید که کسانی با دریافت مبلغی برنامه های اصلی را روی دستگاه شما می ریزند. این افراد با اپل آی دی خودشان و کامپیوتر و برنامه آی تونزی که با همان اپل آی دی که برنامه ها خریداری شده Authorize کرده اند برنامه ها را روی دستگاه iOS شما منتقل می کنند حالا اگر شما این دستگاه را به برنامه آی تونزی که با اون اپل آی دی Authorize نشده است وصل کنید تمامی برنامه ها پاک می شوند. خب حتما از خودتان سوال خواهید کرد که اون کسی که برنامه ها را روی دستگاه شما می ریزه اپل آی دی و پسورد خودش رو به شما هم بده که شما هم با اون اپل آی دی و پسورد برنامه آی تونز خود را Authorize کنید تا برنامه ها بعد از اتصال به آی تونز پاک نشوند.

ای کاش به همین راحتی ها بود اما اپل برای اینکار کپی کنندگان هم فکر کرده است؛ حداکثر ۵ کامپیوتر به طور همزمان می توانند با یک اپل آی دی Authorize شده باشند.  چون برای Authorize کردن باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشه از روی سرور چک میشه که تا کنون چندتا کامپیوتر با این اپل آی دی هنوز Authorize هستند. حالا می فهمید که چرا اون طرف نمی تونه اون اپل آی دی و پسورد را به همه بده. پس اون دوست عزیزی که با دریافت مبلغ برای شما برنامه می ریزه بعد از ریختن برنامه ها به شما می گه که دستگاه را با آی تونز سینک نکن!

سینک یعنی چی؟

سینک یعنی همگام سازی. که عملیاتی اختیاری است که بعد از اتصال دستگاه iOS خود به کامپیوتر و باز کردن برنامه آی تونز توی همه بخش ها مثل برنامه٬ موزیک و ویدیو می تونید انجام دهید. برای مثال سینک در بخش برنامه ها یعنی “هرچی برنامه تو دستگاه iOS هست بریز توی بخش Apps تو برنامه آی تونز و همچنین هرچی برنامه تو بخش Apps در برنامه آی تونز وجود داره و در دستگاه iOS وجود نداره رو به داخل دستگاه منتقل کن!” البته میشه انتخاب کنید که مثلا فقط چند تا برنامه که شما مشخص می کنید به دستگاه منتقل شوند که در پست های آینده به طور کامل توضیح داده میشه.

 بهترین کار اینست که اگر دستگاه شما جیلبریک نشده ٬ به جای هزینه ای که می خواهید به فروشنده و افراد سودجو بدهید، کارت هایی بنام “آی تونز گیفت کارت” بخرید. این کارت ها دارای اعتبارهای ۱۰ ٬ ۱۵ ، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری هستند. با آنها می توانید خودتان برنامه های مورد نیاز و مورد علاقه خود را با اپل آی دی خودتون خریداری و یا دانلود کنید. در این صورت با یک بار خریده برنامه آن برنامه برای شما خواهد بود و حتی اگر از روی دستگاه شما پاک شود باز هم با اپل آی دی خوتون می تونید این بار رایگان از اپ استور تهیه اش کنید.

اگر توجه کرده باشید در بالا گفتم بهترین کار در صورتی که دستگاه شما جیلبریک نشده باشد حالا مگر جیلبریک شده باشه چی میشه؟

پاسخ: به طور کلی با جیلبریک می توان به فایل های سیستمی دسترسی داشت. حالا بعد از جیلبریک هکرها برنامه ای با نام App Sync آماده کرده اند که قسمتی از قوانین اپل رو به نفع دارنده دستگاه تغییر می دهد. با نصب آن بعد از جیلبریک این امکان برای شما فراهم می شود که اپل آی دی برچسب خورده روی برنامه ها را به اپل آی دی خودتون تغییر دهید. انگار که شما اون اپلیکیشن را از App Store خریده یا دانلود کرده اید! اینکار با جیلبریک فراهم می شود.اما این دلیلی نیست که برنامه آی تونز شما با اپل آی دی خوتون Authorize نشده باشه. برنامه AppSync فقط و فقط امکان نصب برنامه ها با یک اپل آی دیگر رو میده ولی توی بقیه کارها همچنان باید از سناریوی اپل پیروی بشه. پس Authorize کردن کامپیوتر از داخل برنامه آی تونز همانطور که در بالا گفته شد یکی از مهمترین کارهایست که باید حتما انجام بشه.

مثلا من با اپل آی دی Moosavi@applestan.com یک بازی مثل Infinity Blade II را با قیمت ۶.۹۹ دلار از اپ استور می خرم. بعد از خرید این بازی رو روی دستگاه iOS ام منتقل می کنم. دستگاه من جیلبریک شده و یا با ترفندهایی -که نیازی نیست توضیح بدم- این بازی رو کرک می کنم و به صورت یک فایل با پسوند .ipa از دستگاهم خارج می کنم. حالا این فایل که پسوندش هم .ipa هست رو به دوستم  که دستگاه اون هم جیلبریک شده و برنامه App Sync روی دستگاهش نصب کرده می دهم. برچسب اپل آی دی من که روی بازی Infinity Blade II خورده توسط برنامه  App Sync کنده میشه و بجاش برچسب اپل آی دی دوستم می خوره روش و دقیقا همین سناریوی اپل که در بالا گفتم ادامه می یابه! با این تفاوت که سیستم نظارتی اپل که برچسب ها رو چک میکنه گول خورده و یک برنامه که با یک اپل آی دی دیگه خریداری شده روی یک دستگاه با اپل آی دی دیگه نصب میشه. حالا اگر اون اپلیکیشن پولی باشه که دیگه چه بدتر! اینجاست که به برنامه نویس اون اپلیکیشن هم ضرر وارد میشه. چون دوستم پول اون رو که نداده! حتی اون می تونه اون برنامه رو در اختیار افراد دیگری که اونها هم دستگاهشون رو جیلبریک کرده اند و بعد از جیلبریک برنامه App Sync رو نصب کرده اند بده. این یکی از عمده دلایلی است که همه به دنبال جیلبریک کردن دستگاهشون هستند. البته یک عده هم دستگاهشون رو به دلایل دیگه جیلبریک می کنند ولی همچنان پول اپلیکیشن ها رو پرداخت می کنند. سعی کنید از دسته دوم باشید! البته جزو دسته دوم بودن تو این مملکت که واحد پولیش در مقابل ارز های دیگه مثل دلار بی ارزش است خیلی خیلی سخته!

 

 

 

 

محتویاتی که در این بسته به شما اهدا می شود

 

1 – اپل آیدی وریفای رایگان همراه با رمز ورود

  

راهنمای استفاده : 

 در ابتدا ایمیلی که از طریق Apple به ایمیل شما فرستاده شده است را تایید کنید Verify now

1 – برنامه آی تونز(iTunes) مربوط به گوشی اپل را بر روی کامپیوتر نصب نمایید

 

2 – در برنامه آی تونز از قسمت Sign in مشخصات اپل آیدی و رمز ورود را وارد نمایید

 

3 – در برنامه آی تونز به Store و از آنجا به Authorize this computer رفته و در صورت درخواست از شما مشخصات اپل آیدی را وارد کنید و تایید کنید

 

4 – به گوشی اپل خود رفته و در App Store و هر کجا که از شما اپل آیدی خواست مشخصات اپل آیدی را وارد کنید

 

5 – مراحل به اتمام رسید از برنامه های اپل لذت ببرید

 

 

 

توجه توجه *** برای تکمیل خرید ، بعد از سفارش کد پیگیری که به شما ارائه میگردد را همراه با یک ایمیل به شماره همراه 09176263587 ارسال نمایید تا مستندات بسته بعد از یک ساعت از طریق ایمیل به شما تحویل گردد.

همچنین یک ایمیل از طریق Apple  برای شما ارسال میگردد برای تایید ، که ایمیل را باز کرده و تایید نمایید Verify now .

 


دانلود با لینک مستقیم


اپل آیدی آمریکا Apple ID
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.