فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تلمود یهودیان سرچشمه شرارت ها

اختصاصی از فی موو دانلود تلمود یهودیان سرچشمه شرارت ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تلمود یهودیان سرچشمه شرارت ها


دانلود تلمود یهودیان سرچشمه شرارت ها خاخامهای یهودی طی سالهای متمادی شرحها و تفسیرهای خود سرانه و گوناگونی برتورات نوشته اند که همه آنها را خاخام « یوخاس » درسال1500 م جمع آوری نموده و به اضافه چند کتاب دیگر که در سالهای 230 و 500 م نوشته شده بودند, به نام « تلمود » یعنی تعلیم دیانت وآداب یهود, جمع آوری کرد.
1ـ روز دوازده ساعت است : درسه ساعت اول آن خداوند شریعت را مطالعه می کند . در سه ساعت دوم احکام صادر می کند .
در سه ساعت سوم هم جهان را روزی می دهد . در سه ساعت آخر هم با حوت دریا که پادشاه ماهیها است به بازی می پردازد.
هنگامی که خداوند امر کرد « هیکل » را خراب کنند خطا کرده بود، به خطای خویش اعتراف کرده و به گریه در آمد وگفت : وای بر من که امر کردم خانه ام را خراب کنند و هیکل را بسوزانند و فرزندان مرا تاراج نمایند .
خداوند ، از این که یهود را به چنین حالی گذاشته سخت پشیمان است و هر روز لطمه به صورت خود می زند و زار زار گریه می کند ، گاهی از چشمانش دو قطره اشک به دریا می چکد و آن چنان صدا می کند که تمام اهل جهان صدای گریه او را می شنوند و آبهای دریا به تلاطم و زمین به لرزه در می آید .
هرگز خداوند از کارهای ابلهانه وغضب و دروغ برکنار نیست .
2 ـ قسمتی از شیاطین ، از فرزندان آدم هستند ، آدم زنی داشت از شیاطین به نام « لیلیث » که مدّت 130 سال همسر آدم بود ، شیاطین از نسل او متولد شدند! « حوا » در این مدّت 130 سال جز شیطان فرزندی نزائید زیرا او هم همسر یکی از شیاطین شده بود . و اگر غیریهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهی، زیرا آن هفت ملتی که در زمین « کنعان » بودند و بنا بود یهودیان آنها را به قتل برساند,
3 ـ ارواح یهود ، از ارواح دیگران افضل است ، زیرا ارواح یهود جزء خداوند است ! همچنان که فرزند جزء پدرش می باشد ، روحهای یهود نزد خدا عزیزتر است زیرا ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات است . نطفه غیر یهودی ، مثل نطفه بقیه حیوانات است .

دانلود با لینک مستقیم


دانلود تلمود یهودیان سرچشمه شرارت ها
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.