فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی صور خیال در اشعار شاعران دفاع مقدس (نصرالله مردانی ، قیصر امین پور ، سید علی موسوی گرمارودی ) در قالب ورد 130

اختصاصی از فی موو پایان نامه بررسی صور خیال در اشعار شاعران دفاع مقدس (نصرالله مردانی ، قیصر امین پور ، سید علی موسوی گرمارودی ) در قالب ورد 130 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در دهه­های اخیر با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم در ادبیات ما به وجود آمد که بلافاصله بعد از انقلاب شاهد تحمیل همه جانبه­ی جنگ بر علیه انقلاب و مردم ایران بودیم. جنگ ایران و عراق به عنوان یک پدیده­ی عظیم و تأثیرگذار اجتماعی، بازتاب­هایی در رایج­ترین هنر نوشتاری، یعنی شعر داشت و تأثیر زیادی بر اندیشه­ی شاعران گذاشت. در این دوران شاعران زیادی با استفاده از سلاح شعر و قوالب شعری روحیه­بخش رزمندگان شدند و با استفاده از سلاح اندیشه و قلم به مصاف دشمن رفتند که این اتفاق زمینه­ساز پیدایش سبک جدیدی در شعر، به نام شعر دفاع مقدس شد.

خیال و خیال­انگیزی از جمله ارکان شعر می­باشد و صور خیال گوهر اصلی شعر است و معیار ارزش و اعتبار هنری شعر را تبیین می­کند. صور خیال بیان غیرمستقیم معنای پوشیده، در پس کلمات است و شاعران به ارزش تصویرپردازی به جا و به موقع آگاه­اند.

در این مجموعه اشعار سه تن از شاعران انقلاب و دفاع مقدس(نصراله­مردانی، قیصرامین­پور، سیدعلی­موسوی­گرمارودی)، مورد بررسی قرار گرفته و سعی شده بیشتر محور عمودی صور خیال در اشعار این شاعران مورد بررسی قرار گیرد و هم­چنین در بعضی جاها عناصری مانند تشبیه، استعاره، کنایه، نماد، حس­آمیزی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا شیوه­های مختلف تصویرپردازی آن­ها از جنگ و دفاع مقدس با تکیه بر صور خیال مورد بررسی قرار گیرد.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی صور خیال در اشعار شاعران دفاع مقدس (نصرالله مردانی ، قیصر امین پور ، سید علی موسوی گرمارودی ) در قالب ورد 130 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.