فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کتاب با من باش

اختصاصی از فی موو کتاب با من باش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کتاب با من باش


کتاب با من باش

کتاب با من باش

نویسنده : سوزان الیزابت فیلیپس

ناشر :  پارس بوک

321 صفحه

خلاصه ی کتاب :

 داستان درباره ی دختری فوق العاده زیبایی به اسم فیبی سامرویل هست که پدرش  یک تیم فوتبال داره “فوتبال اونا فرق داره . فوتبالی که ما میدونیم برای اونا میشه  soccerولی منظور از فوتبال در اینجا فوتبال آمریکایی میباشد که کمی خشن هست و توپی بیضی شکل داره .” که پدرش بعد از مرگش ، وصیت میکند که تنها درصورتی فیبی وارث اون تیم میشه که بتونه اون سال تیم رو برنده ی لیگ کنه ! وگرنه تیم به پسر عموش میرسه . مشکل اینجا است که فیبی هیچ از فوتبال سردرنمیاره و به دلایلی دور از پدرش بوده و با هم اختلاف داشتن . تا اینکه با سرمربی تیم دن کالبو آشنا میشه . که اول زیاد از هم خوششون نمیاد . هردوشون هم سرسخت و کله شقن ، و با اینکه با هم دعوا میکنن ولی با این حال شیفته هم میشن . چیزی که دن درباره ی فیبی فکر میکنه اینه که اون دختریه که فقط قیافه داره ، ولی هیچ کس واقعاً نمیدونه که فیبی پشت این چهره ی جذابش واقعاً کیه …

 


دانلود با لینک مستقیم


کتاب با من باش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.