فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کاربرد ها و مزایای تهیه ی صورت ارزش افزوده و روش های تهیه ی آن

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله کاربرد ها و مزایای تهیه ی صورت ارزش افزوده و روش های تهیه ی آن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده :

استفاده کننگان از اطلاعات مالی طیفی نسبتا وسیع را در بر می گیرند. استفاده کنندگان  از گزارش های مالی  همواره در پی تامین نیاز های اطلاعاتیشان از محل  صورت های مالی هستند .

سیستم حسابداری نیز از طریق گزارشگری مالی همواره تلاش میکند در جهت پاسخگویی به نیازهای استفاده کنندگان از اطلاعات مالی متوسل به روش هایی گردد که واقعیت ها را ثبت و گزارش نماید .

 امروزه در کشور های پیشرفته همچون آلمان ، انگلستان ، ژاپن ، فرانسه و ... در کنار صورت های مالی صورتی تحت عنوان صورت ارزش افزوده تهیه می شود که اطلاعاتی بسیار ارزشمند را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد . در این مقاله سعی نموده ایم  در کنار اشاره به کاربرد ها و مزایای صورت مذکور ‌، روش های تهیه ی آن مطرح نماییم .

 

کلمات کلیدی :

 ارزش افزوده ، صورت ارزش افزوده ، حسابهای ملی ،هزینه فروش

مقدمه :

هر جا سخن از مدیریت باشد اولین نکته ای که به ذهن خطور می کند بحث تصمیم گیری خواهد بود. یعنی انتخاب راه حلی از میان راه حل های متعدد ، انتخاب راه حلی که سر نوشت مدیر و واحد تحت مدیریتش را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بی شک مقدم بر تجربه مدیران عامل تاثیر گذار بر بهینه بودن تصمیم گیری دسترسی به اطلاعات و داشتن علم کافی برای استفاده از آن اطلاعات است .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کاربرد ها و مزایای تهیه ی صورت ارزش افزوده و روش های تهیه ی آن
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.