فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی

اختصاصی از فی موو مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی


مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی

نوع فایل:ورد قابل ویرایش

تعداد صفحه:100

قیمت:3000 تومان

دانلود و خرید به صورت آنلاین

فهرست

چکیده

                                                 فصل اول کلیات تحقیق

مقدمه. 1

بیان مساله. 2

اهمیت و ضرورت مسأله. 7

هدف اصلی.. 8

اهداف جزیی.. 8

فرضیه اصلی.. 9

فرضیه های فرعی.. 9

اصلاحات و مفاهیم.. 10

تعاریف مفهومی.. 10

سبک های دلبستگی: 10

1-صمیمیت: 10

  1. هوس: 10
  2. وفاداری: 10

تعاریف عملیاتی: 11

سبک های دلبستگی: 11

سبک های عشق ورزی.. 11

فصل دوم. 12

ادبیات و پیشینه تحقیق.. 12

الف-مبانی نظری.. 13

تعریف عشق.. 13

رویکرد تلفیقی به عشق.. 17

ماهیت روانشناسانه عشق.. 18

عشق در دیدگاه روان تحلیل گری.. 19

عشق از دیدگاه رابین.. 21

عشق از دیدگاه جان لی.. 22

سه سبک اصلی.. 23

عشق از دیدگاه کلاید  سوزان هندریک... 25

عشق از دیدگاه الین هانفیلد. 25

عشق از دیدگاه اریک اریکسون.. 26

نظریه عشق مثلثی اشترنبرگ... 27

دلبستگی.. 29

مشخصه های اصلی دلبستگی.. 29

چگونگی پیدایش و رشد دلبستگی.. 30

انواع دلبستگی.. 31

دلبسته ی نا ایمن اجتنابی ( گروه: ( A... 31

دلبسته ی ایمن (گروه: (B.. 32

دلبسته نا ایمن مقاوم یا اضطرابی / دو سو گرا : 32

دلبستگی جهت نایافته یا سازمان نایافته 33

دلبستگی بزرگسالان.. 33

انواع دلبستگی بزرگسالان.. 34

سبک دلبستگی ایمن : 34

سبک دلبستگی ناایمن اجتنابی : 35

سبک دلبستگی ناایمن اضطرابی / دو سو گرا : 35

سبک دلبستگی سازمان نایافته : 35

طبقه بندی دلبستگی بزرگسال بارثولومیو. 36

بزرگسالان ایمن: 36

سبک دلبستگی مجذوب 37

سبک دلبستگی هراسان )غیر مصمم (. 37

دلبستگی در نوجوانی.. 38

رویکردهای گوناگون دلبستگی.. 40

1-دیدگاه های روان پویشی.. 40

2--دیدگاه یادگیری.. 43

3--دیدگاه رشدی  شناختی.. 44

4--دیدگاه کردارشناسی.. 45

دیدگاه کردارشناسی به وسیله چهار مفهوم اساسی مشخص می شود: 45

نخست آنکه کودک از دید ژنتیکی برای واکنش هایی آمادگی دارد: 48

دوم آنکه رفتار دلبستگی متحول می شود. 48

2-یگانگی نگاره دلبستگی.. 48

جنبه های بهنجار سامانه رفتاری دلبستگی.. 50

فعال کننده ها وپایان دهنده ها 52

راهبردهای ثانویه دلبستگی.. 54

ب- پیشینه تحقیق.. 55

تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 55

حافظی وجامعی نژاد(1389) 56

تحقیقات خارج از کشور. 57

فصل سوم. 60

روش تحقیق.. 60

روش (طرح) پژوهش: 61

جامعه آماری و نمونه تحقیق: 61

ابزار تحقیق: 61

الف- فهرست دلبستگی بزرگسال.. 61

ب- مقیاس عشق: 62

فصل چهارم. 63

تجزیه و تحلیل داده ها 63

مقدمه. 64

الف- داده های توصیفی.. 64

ب-یافته های پژوهش.... 66

فصل پنجم.. 70

بحث و نتیجه گیری.. 70

مقدمه. 71

یافته های مربوط به فرضیه های پژوهش.... 71

محدودیت های پژوهش.... 76

پیشنهاد های پژوهشی.. 77

منابع.. 78

پیوست... 82

پرسشنامه 1: پرسشنامه سبک های دلبستگی.. 89

پرسشنامه 2: پرسشنامه سبک های عشق ورزی.. 91

 


 

چکیده

 

هدف از پژوهش حاضر مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی. در شهر دیشموک بود. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه ی  والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی 11-8 سال شهر دیشموک است. با استفاده از روش نمونه گیری هدفمند دو گروه والدین  دارای کودک عقب مانده ذهنی واقع در شهر دیشموک که 28 و گروه والدین دارای کودک عادی نیز 30  بودند که به عنوان نمونه انتخاب شدند که روی هم 58نفر را تشکیل دادند. برای تجزیه و تحلیل داده ها ازازمون t مستقل و همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج  نشان دادند که سبک های عشق ورزی در والدین دانش آموزان عادی و عقب مانده تفاوت معناداری دارد. از بین سبک های دلبستگی ، دلبستگی ایمن واجتنابی در بین والدین دانش آموزان عادی و عقب مانده تفاوت معناداری ندارد ولی سبک دوسوگرا در بین والدین دانش آموزان عادی و عقب مانده تفاوت معناداری .دارد. در بین والدین کودکان عادی بین صمیمیت و سبک ناایمن اجتنابی همبستگی  مثبت وجود دارد. بین هیجان (شور)  و سبک ناایمن دوسوگرا در والدین دانش آموزان عادی همبستگی مثبت وجود دارد. بین تعهد و سبک ایمن در والدین دانش آموزان عادی همبستگی  مثبت وجود دارد. در والدین کودکان عقب مانده بین تعهد و سبک ناایمن اجتنابی همبستگی منفی وجود دارد.

کلید واژه ها:

سبک دلبستگی، سبک عشق ورزی، والدین، کودکان عادی، کودکان عقب مانده.


دانلود با لینک مستقیم


مقایسه سبک های دلبستگی و سبک های عشق ورزی در والدین دارای کودک عقب مانده ذهنی و والدین دارای کودک عادی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.