فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلودمقاله صرع در بزرگسالان دارای عقب ماندگی ذهنی

اختصاصی از فی موو دانلودمقاله صرع در بزرگسالان دارای عقب ماندگی ذهنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 


اطلاعاتی راجع به مؤلف (مؤلفان):
تألیف توسط دکتر نوربرتو آلوارز، مشاور دارو شناسی، پزشکی و مغز و اعصاب مرکز توسعه بهداشت رنتهام “Wrentham” استادیار دانشگاه، بخش مغز و اعصاب ، مدرسه پزشکی ها روارد، بیمارستان کودکان بوستون.
Norberto Alvares.MD
• با همکاری :
- دکتر جوزف اف هولیهان (Yoseph F Hulihan)
- پروفسور فرانسیسکو تالاورا، (Francisco Talavera)
- پروفسور روزه ای کواخو (Yos’e E Cavazoos)
- پروفسور سلیم آر بین بادیس (Selim R Benbadis)
- دکتر هلمی ال لوتسه (Helmi L Lute’p)

 


معرفی (Introduction) :
- نکات گفتنی:
افراد یا دارای عقب ماندگی ذهنی توانایی تطبیق خویشتن را با گروه همنوع خود (انسانهای دیگر) ندارند. انعطاف پذیری و شخصیت و پیش بینی دوران ناتوانی در اختلالات صرعی و در هنگام حملات صرعی در این افراد شدیداً به عوامل مسبب عقب ماندگی ذهنی بستگی و شباهت دارند. بنابر این شناسایی عقب ماندگی ذهنی بسیار در شناسایی عوامل اختلالات صرعی دارد. پس این باعث تقویت بحث در مورد اختلالات صرع در این افراد دارای عقب ماندگی ذهنی نیز هستند، همچنین تشخیص کلینیکی و آزمایشگاهی در مورد ماهیت عوامل آنها می گردد.

 

 

 

موارد درمانی :
سندروم نورکوتانوس و توبوبروس کلروزیس :
Neurocutaneous sundromes – Tuberous selerosis
- بیشتر مطالعات گزارش شده، اغلب به بچه هایی اشاره دارند که تقریباً 80% آنها دارای حملات صرعی می باشند که نکته ای که به آن اشاره شده بیشتر اینست که 60% از اینها دارای عقب ماندگی ذهنی می باشند.
- در سنین کودکان (رده سنی کودکان)، گرفتگی عضلات کوچکسالی (infantile spasm) بیشترین مورد دیده شده می باشد. در حین رشد کودکان، اختلالاتصرعی تغییر می یابند و در تعدادی از کودکان به سندروم لیناکس – گازاوت (Lennox – Gastaunt) تبدیل می شود. در کودکان دارای سن بیشتر و همچنین تازه بالغین ونوجوانان، حملات پیچیده عصبی اما کاملاً مختصر و کوتاه نیز به چشم می خورد و تجربه شده است.
- در بیشتر نمونه ها (EEG) غیر طبیعی می باشد و اغلب با تنوع اشکال گوناگون صرعی همراه می باشد.
- گرفتگی عضلات هنگام حمله (Hupsanrahythmia) اغلب در کودکان دیده شده (نه در بزرگسالان) و البته درکودکان دارای تخلیه کانونی هستند یعنی چندین قسمت از بدنشان دارای عکس العمل و عمل می گردد و نیز آنهایی که دریک زمان طولانی گرفتار این مشکلند و با یک زمان کوتاه ویا اینکه بطور ارئی گرفتارند دراین دسته اند.
- در کل : پیش بینی کلی ما در مورد حملات و کنترل آنها و اطلاع از موارد آنها بسیار کم و ضعیف می باشد علرغم دارو و درمانی حملات صرعی تا سالها بعد از آن بصورت فعال وجود خواهد داشت ویا تمایل بوجود فعال دارند.

 

 

 

فرمت این مقاله به صورت Word و با قابلیت ویرایش میباشد

تعداد صفحات این مقاله  6  صفحه

پس از پرداخت ، میتوانید مقاله را به صورت انلاین دانلود کنید


دانلود با لینک مستقیم


دانلودمقاله صرع در بزرگسالان دارای عقب ماندگی ذهنی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.