فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی افت تحصیلی

اختصاصی از فی موو کارافرینی افت تحصیلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی افت تحصیلی


مقاله افت تحصیلی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:58

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

افت تحصیلی یکی از مشکلاتی است که معمولا نظام های  آموزش و پرورش جهانی با آن دست به گریبانند.و در حقیقت آفتی است که به محصول آموزش و پرورش کشورها لطمه می زند.وکارایی و باروری نظام ها را با نقصان روبرو می سازد. عوامل زیادی می تواند بر افت تحصیلی تا ثیر گذار باشد،از جمله عوامل خانوادگی،فردی،محیطی وآموزشگاهی؛که این پژوهش به بررسی عوامل آموزشگاهی می پردازد.

بررسی نتایج امتحانات دوره راهنمایی منطقه شیرازدر سالهای اخیر حاکی از آن است که افت آموزشی خصوصا در مقطع راهنمایی مشهود و ملموس است.باتوجه به اینکه آموزش و پرورش هر کشور کلید پیشرفت در تمامی زمینه ها است و آموزش کلید ورودی عبور از قرن 21 توصیف شده است لذا اهمیت این حرکت به خوبی آشکار می گردد.مدعای این پژوهش این است که دانش آموزان در مقطع راهنمایی خصوصا در پایه اول وسوم افت تحصیلی شدیدی داشته به طوری که می توان گفت این معضل مشکلاتی از قبیل ترک تحصیل،انحراف ، بیکاری و اعتیاد و غیره...ایجاد نموده است و پیامد آن برای جامعه بسیار زیانبار است.

کلا هدف از طرح این موضوع تشریح و توصیف عوامل آموزشگاهی بر افت تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمایی در شهرستان شیراز و بررسی علل گوناگون افت تحصیلی دانش آموزان از قبیل سبک مدیریت آموزشگاهها,نقش دبیران,برنامه درسی دانش آموزان، وضعیت فضای آموزشگاهها,جو روانی کلاسها، یکی از مشکلات موجود در سطح کشور,بخصوص در حوزه شهرستان شیراز می باشد. بررسی افت تحصیلی یکی از موضوعات جنجالی بوده است و معمولاً از پرداختن به علل واقعی آن پرهیز می شود. در این پژوهش بر آنیم تا به برخی از عوامل افت تحصیلی که به آفت تحصیل مبدل شده اند،با قلم قاصر خود بپردازیم ،امید آن که موثر واقع افتد.

 


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی افت تحصیلی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.