فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آیا بیماران با درد های مزمن و فیبرومیالژیا با شاخص های MMPI-2 به درستی طبقه بندی شده اند؟

اختصاصی از فی موو آیا بیماران با درد های مزمن و فیبرومیالژیا با شاخص های MMPI-2 به درستی طبقه بندی شده اند؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: آیا بیماران با درد های مزمن و فیبرومیالژیا با شاخص های MMPI-2 به درستی طبقه بندی شده اند؟

موضوع انگلیسی: Are patients with chronic pain and fibromyalgia correctly classified by MMPI-2 validity scales and indexes?

تعداد صفحه: 7

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2013

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: مطالعه به پیدا کردن اینکه آیا مقیاس MMPI-2 اعتبار و شاخص بین افراد مبتلا به فیبرومیالژیا درست، بیماران مبتلا به درد مزمن آلی و مردم عادی، و همچنین اینکه آیا آنها به درستی طبقه بندی متمایز طراحی شده است. 105 نفر در مطالعه شرکت کردند، 27 مبتلا به فیبرومیالژیا و 44 مبتلا به درد مزمن آلی و 34 نفر از افراد سالم، که MMPI-2 پاسخ دستورالعمل های زیر استاندارد بود. نتایج نشان داد که بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا بالاتر از گروه شاهد در F، FB، F-K، FP، DS به ثمر رساند، و مقیاس قند خون ناشتا و شاخص ها و که بیماران مبتلا به درد مزمن آلی در مقیاس Ds و FBS نسبت به گروه شاهد بالاتر به ثمر رساند. مورد مطالعه نشان داد که F، FB، F-K، FP، DS، و مقیاس قند خون ناشتا و شاخص بیش از تشخیص تمارض در بیماران مبتلا به فیبرومیالژیا، هر دو در مقایسه با جمعیت بالینی و با این گروه هنجاری. به همین ترتیب، بیماران مبتلا به درد مزمن آلی به عنوان malingerers توسط تمام مقیاس ها و شاخص ها در مقایسه با جمعیت و نظارتی توسط مقیاس FP و قند خون ناشتا در مقایسه با جمعیت بالینی overdiagnosed شد. علاوه بر این، آن است که حداقل یکی از مقیاس های اندازه گیری -L تدافعی، WSD و Mp- 79.5٪ از بیماران واقعا بیمار به عنوان تقلید می کنی خوب است. این امر برای کار بالینی و پزشکی قانونی، و همچنین برای تعریف معیارهای تصمیم گیری و (دوباره) طبقه بندی به عنوان منفی واقعی موارد واقعی طبقه بندی به عنوان malingerers توسط تمارض اندازه گیری مقیاس ها و شاخص مورد بحث است.


دانلود با لینک مستقیم


آیا بیماران با درد های مزمن و فیبرومیالژیا با شاخص های MMPI-2 به درستی طبقه بندی شده اند؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.