فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

عوامل خطر آسیب شناختی روانی و جمعیت شناسی در اختلال وسواس فکری و عملی: بررسی اپیدمیولوژیک در جمعیت مدارس

اختصاصی از فی موو عوامل خطر آسیب شناختی روانی و جمعیت شناسی در اختلال وسواس فکری و عملی: بررسی اپیدمیولوژیک در جمعیت مدارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: عوامل خطر آسیب شناختی روانی و جمعیت شناسی در اختلال وسواس فکری و عملی: بررسی اپیدمیولوژیک در جمعیت مدارس

موضوع انگلیسی: Socio-demographic and psychopathological risk factors in obsessive-compulsive disorder: Epidemiologic study of school population

تعداد صفحه: 9

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2013

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: ما در حضور اختلالات عاطفی (وسواس، اضطراب و افسردگی) در 1514 اسپانیایی کودکان غیر ارجاع ارزیابی (8-12 سال) به بررسی توانایی پیش بینی از ویژگی های روانی و اجتماعی و جمعیت شناختی، و شناسایی که از این ممکن بود ارتباط برای اختلال بالینی وسواس فکری و عملی (OCD) و OCD تحت بالینی است. در یک سال بعد، 562 نفر (گروه در معرض خطر و بدون گروه در معرض خطر) دوباره مورد بررسی قرار گرفتند و ما تشخیص OCD یا تشخیص OCD تحت بالینی است. ما در بر داشت که 20 شرکت OCD بالینی ارائه و 46 شرکت کنندگان OCD تحت بالینی ارائه شده است. جسمی و اضطراب جدایی نشانه پیش بینی خوبی برای OCD بالینی بودند و نگرانی وسواسی یک پیش بینی برای OCD تحت بالینی بود. OCD بالینی با سفارش / چک کردن / علائم آلودگی و با وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین تر (SES) همراه بود. OCD تحت بالینی با تظاهرات بیش فعال و تکانشی، نگرانی وسواسی، و خرافات / اجبار ذهنی همراه بود. تشخیص زود هنگام و پیگیری از اضطراب و یا علائم وسواس در کودکان ممکن است برای جلوگیری از این دوره از OCD مهم است.


دانلود با لینک مستقیم


عوامل خطر آسیب شناختی روانی و جمعیت شناسی در اختلال وسواس فکری و عملی: بررسی اپیدمیولوژیک در جمعیت مدارس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.