فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تاثیرات امتیاز مدیریت مشتری و تلاش های نفوذ به اعتماد حسابرسان و تنظیم پیشنهاد

اختصاصی از فی موو تاثیرات امتیاز مدیریت مشتری و تلاش های نفوذ به اعتماد حسابرسان و تنظیم پیشنهاد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی: تاثیرات امتیاز مدیریت مشتری و تلاش های نفوذ به اعتماد حسابرسان و تنظیم پیشنهاد

موضوع انگلیسی: The effects of client management concessions and ingratiation attempts on auditors' trust and proposed adjustments

تعداد صفحه: 11

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2015

زبان مقاله:‌ انگلیسی

 

 

چکیده: تحقیقات اولیه نشان مدیریت مشتری اغلب انگیزه هایی برای رسیدن به درآمد بالاتر است. یکی از راه های مدیریت می توانید سعی کنید برای رسیدن به انگیزه است با کاهش سطح تنظیمات حسابرسی پیشنهادی قبل از پایان حسابرسی مذاکرات. در این مطالعه ما به بررسی اثر مدیریت مشتری می توانید تنظیمات پیشنهادی کوچکتر با استفاده از تاکتیک نفوذ، مانند ingratiating و امتیاز دادن به حسابرسان کم تجربه (کارکنان و سالمندان) دست یابد. ما که هنگامی که یک مدیر تصدیق در تنظیم پتانسیل اولیه، حسابرسان اعتماد بیشتر در بدهید و پیشنهاد تنظیمات دانه کوچکتر است. علاوه بر این، ingratiation دارای اثر مثبت حاشیه بر اعتماد حسابرس هنگام بدهید اول تصدیق. با این حال، نتایج ما نشان می دهد که از مزایای به مدیر مشتری از دریافت در راه کلیدی محدود: حسابرسان به احتمال زیاد به پیشنهاد تنظیمات دانه که اجازه می دهد بدهید اذعان به دیدار / ضرب و شتم پیش بینی EPS تحلیلگران اجماع نیست.


دانلود با لینک مستقیم


تاثیرات امتیاز مدیریت مشتری و تلاش های نفوذ به اعتماد حسابرسان و تنظیم پیشنهاد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.