فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارائه یک مدل مفهومی مدیریت دانش با استفاده از هوش بازاریابی و کسب و کار

اختصاصی از فی موو ارائه یک مدل مفهومی مدیریت دانش با استفاده از هوش بازاریابی و کسب و کار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل word

11 صفحه

سال انتشار: ۱۳۹۱

چکیده مقاله:

در محیط پیچیده و متغیر امروزی به منظور ایجاد ارزش در بازار و کسب مزیت رقابتی پایدار در آن، نوآوری امری حیاتی است. امروزه سازمان ها دریافته اند که دانش و منابع انسانی دارایی های با ارزش سازمان برای ایجاد نوآوری محسوب می شوند، به عبارت دیگر کارکنان به عنوان صاحبان دانش مهمترین سرمایه سازمان به شمار می روند؛ لذا در این تحقیق به بررسی انواع دانش بنیادی و نوآوری در سازمان ها پرداخته می شود و به این سوال که چه وابستگی هایی بین دانش های بنیادی شرکت و نوآوری در آن وجود دارد، پاسخ داده خواهد شد. در این راستا، دستیابی به نوآوری را از ممنظر جدیدی مورد بررسی قرار داده می شود و با ارائه یک مدل از هوش بازاریابی و هوش کسب و کار، منابع انسانی دانش را از محیط گرفته و به نوآوری تبدیل می شود.

دانلود با لینک مستقیم


ارائه یک مدل مفهومی مدیریت دانش با استفاده از هوش بازاریابی و کسب و کار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.