فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فراتر از بودن و موتسارت و باران

اختصاصی از فی موو فراتر از بودن و موتسارت و باران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فراتر از بودن و موتسارت و باران


رمان فراتر از بودن و موتسارت و باران

  |  عنوان کتاب: فراتر از بودن و موتسارت و باران

  |  نویسنده: کریستین بوبن

  |  ترجمه: نگار صدقی

  |  دسته بندی: رمان (برگردان فارسی)

  |  تعداد صفحات کتاب: 134

  |  نشر: ماه ریز

 

توضیحات کتاب:

این کتاب مجموعه خاطرات کوچک و دست‏نوشته ‏هایی است که کریستین بوبن در فقدان معشوقه‏ش نوشته.

برای آن که کمی، حتی شده کمی زندگی کرد، دو تولد لازم است. تولد جسم و سپس تولد روح. هر دو تولد مانند کنده شدن هستند. تولد اول بدن را به این دنیا می‏افکند و تولد دوم روح را به آسمان. تولد دوم من زمانی بود که تو را دیدم.

من با از دست دادن تو، همه چیز را دست دادم و بابت این فقدان از تو ممنونم.

همواره به دنبال آن هستم که در همه چیز – حتی در بدترین‏ها – قابل تمجید و ستایش بیابم.

در حقیقت درباره تو می‏نویسم، تو یک مادر بی نقص هستی و من تاکید می‏کنم: مادر بی نقص، مادری است مانند تو، تمام عشقش را بدون حسابگری و بی آن که انتظار جبران داشته باشد می‏بخشد و به خصوص، مادر بی نقص فقط برای فرزندانش زندگی نمی‏کند. عشق‏های دیگری را هم تجربه می‏کند. می‏‏توان گفت بهترین مادرها کسانی هستند که فراموش نمی‏کنند که در عین مادر بودن به همان اندازه همسر، معشوق و فرزند هستند.

سخنرانی گلایه ناشنیدنی است. در آن اثری از عشق نیست. گلایه سر و صدایی بیش نیست، تکراری است خشم‏آلود، من، من، من و باز هم من.

 

درباره نویسنده:

کریستین بوبن، نویسنده فرانسوی زاده ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ است. او پس از تحصیل در رشته فلسفه به نویسندگی روی آورد و تا کنون بیش از ۳۰ اثر از او منتشر شده‌است. کودکی، عشق و تنهایی دستمایه خلق آثار اوست. آثار بوبن مانند زنجیر به هم پیوسته‌اند، هر یک تصویر دیگری را روشن ساخته و در کنار هم، تابلوی زندگی و افکار نویسنده را شکل می‌دهند. برای او تجربه‌های ساده زندگی ـ کودکی، عشق، تنهایی ـ دستمایه خلق آثاری عاشقانه‌است. بوبن بیش از آن که به مضامین و کلمات اهمیت دهد، به آوا و لحن کلام می‌پردازد؛ با این حال نوشته‌های او سرشار از اندیشه‌اند. اندیشه‌ای که از زندگی عاشقانه اش و از عشقش به زندگی سرچشمه می‌گیرد. برای بوبن نوشتن، سراییدنِ آواهاست.

 

توضیحات فایل:

این فایل شامل صفحات اسکن شده کتاب است که هر دو برگ مجاور هم به صورت یک صفحه در این فایل اسکن شده و در نهایت کل کتاب در فرمت یک فایل PDF شامل 71 صفحه با کیفیت مطلوب می‌باشد.

______________________________

█ توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید.

█ درخواست کتاب: با ارسال عنوان کتاب درخواستی خود به ایمیل NoavaranehLibrary@gmail.com پس از قرار گرفتن در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت کتاب مورد نظر خود نمایید.


دانلود با لینک مستقیم


فراتر از بودن و موتسارت و باران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.