فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق علل رضایت و عدم رضایت معلمین

اختصاصی از فی موو دانلود تحقیق علل رضایت و عدم رضایت معلمین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق علل رضایت و عدم رضایت معلمین


دانلود تحقیق علل رضایت و عدم رضایت معلمین

پیشرفت تحصیلی :

منظور از پیشرفت تحصیلی ، موفقیت دانش آموز در آزمونهای مدرسه ای است که به طور مستقیم آنچه را در مدرسه آموزش داده می شود ، با درجه های متفاوتی اندازه گیری کنیم و فرد از یک پایه تحصیلی به پایه تحصیلی بالاتر ارتقاء پیدا می کند.

اهمیت اندازه گیری و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی :

هر چند که ارزشیابی پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان آخرین فعالیت آموزشی معلم به نظر می رسد و با آنکه بر طبق روشهای سنتی آموزش و پرورش ، اندازه گیری و ارزشیابی بازده های یادگیری دانش آموزان و دانشجویان فعالیتی جدا از آموزش معلم به حساب آمده است ، استفاده از آزمونها و سایر ابزارها و فنون ارزشیابی پیشرفت تحصیلی یکی از مهمترین فعالیتهای آموزشی معلمان است.

اندازه گیری بازده های یادگیری دانش آموزان و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی آنان به نمره دادن و صدور گواهینامه خلاصه می شود : هدف اصلی کمک به معلم در بهبود شیوه های آموزشی خود و تشخیص و رفع نواقص یادگیری دانش آموزان است. بازده های یادگیری دانش آموزان بسیار متنوع هستند.

بنابراین ، فعالیتهای ارزشیابی نیز متنوع هستند و این فعالیها روشهای مختلفی را شامل می شوند :

مشاهدة دانش آموزان در کلاس درسی ، آزمایشگاه ، و سایر موقعیتهای پرورشی استفاده از گفتگوهای غیر رسمی ، مصاحبه و بررسی کارهای عملی دانش آموزان با اجرای آزمونهای مختلف و سایر فنون و شیوه های ارزشیابی .

از میان شیوه های مختلف اندازه گیری و ارزشیابی ، آنچه که بیش از همه مورد نیاز و استفاده معلمان است امتحانات یا آزمونهای پیشرفت تحصیلی است. ( سیف – 1371 )

انگیزش :

لازم است بحث انگیزش را که عامل اساسی در ایجاد تلاشها و فعالیتهای فرد یا افراد است مورد بحث قرار دهیم .

در آمد بیشتر و موقعیت شغلی بهتر ، انگیزه ای است که در درون فرد وجود دارد و موجب می شود که او به دنبال هدف افزایش تولید که یک عامل بیرونی است برود. طبیعی است که هر چه انگیزه ای کمتر ارضا شده باشد ، عامل قوی تری در تحریک و تحرک آن فرد خواهد بود و انگیزه های ارضا شده ، نیروی چندانی برای تحرک فرد در خود نهفته ندارند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق علل رضایت و عدم رضایت معلمین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.