فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله:ذکری از شیخ حسینعلی اصفهانی (نخودکی)

اختصاصی از فی موو مقاله:ذکری از شیخ حسینعلی اصفهانی (نخودکی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله:ذکری از شیخ حسینعلی اصفهانی (نخودکی)


مقاله:ذکری از شیخ حسینعلی اصفهانی (نخودکی)

لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه*

 

فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه : 51

 

فهرست مطالب:

تو بخور، او مداوا میشود

آگاهی از افکار

مداوا با فراموشی

پیمان نخستین و عالم ذر

نشانه هاى دوزخیان

مجازات استدراج

تهمتها و بهانه هاـ

کى قیامت برپا مى شود

کفران یک نعمت بزرگ

معبودهاى بى ارزش

وسوسه هاى شیطان

به هنگام شنیدن تلاوت قرآن خاموش باشید

دورنما و فشرده مباحث این سوره

جایگاه قلب

عالم ذر چیست

توضیحات:

پاسبانی می گفت:
« همسر من مدتها کسالت داشت و سرانجام قریب شش ماه بود که به طور کلی بستری شده بود و قادر به حرکت نبود. بنا به توصیه دوستان خدمت مرحوم حاج شیخ حسنعلی اصفهانی رفتم و از کسالت همسرم به ایشان شکوه کردم.

خرمایی مرحمت کردند و فرمودند: بخور. عرض کردم: عیالم مریض است. فرمودند: تو خرما را بخور او بهبود می یابد. در دلم گذشت که شاید از بهبود همسرم مأیوس هستند ولی نخواسته اند که مرا ناامید بازگردانند.

 باری به منزل مراجعت و دقّ الباب کردم، با کمال تعجب، همسر بیمارم در حالیکه جارویی در دست داشت، در خانه را بر روی من گشود. پرسیدم: چه شد که از جای خود برخاستی؟
گفت: ساعتی پیش در بستر افتاده بودم، ناگهان دیدم مثل آنکه چیز سنگینی از روی من برداشته شد. احساس کردم شفا یافته ام، برخاستم و به نظافت منزل مشغول شدم.
پاسبان می گفت: درست در همان ساعت که من خرمای مرحمتی حاج شیخ را خوردم، همسرم شفا یافته بود. »


دانلود با لینک مستقیم


مقاله:ذکری از شیخ حسینعلی اصفهانی (نخودکی)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.