فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد رود زامبزی

اختصاصی از فی موو تحقیق در مورد رود زامبزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه8

فهرست مطالب

رود زامبزی

برنامه روزانه ما از این قراربود : بیدار شدن پیش از طلوع آفتاب ،خوردن چای و پازدن در اول روشنایی به مدت 2 ساعت سپس توقف برای خوردن صبحانه و یک گردش 2 ساعته در بعد از ظهر همانطور که درحال پارو زدن بودیم ، یک جانور 12 پایی دیدیم . کروکدیمی در کنارساحل بادهان باز ، همانطور که به سمت او پارو می زدیم من دوربینم را آماده می کردم . او برگشت  و من به مردمکهای زرد رنگ چشمش نگاه کردم . او به داخل آب پرید  ،درست بالای سر قایق من ، ما به سرعت پارومی زدیم ، اودرست بالای قایق من ایستاده بود !چه شانس بزرگی آوردم .

از دیگر نکات برجسته این سفر از این  قرار بود  : خوردن ناهار در یک سد شنی در وسط رود با فیلها در یک سمت واسبهای آبی و گاو میشهای آبی در سمت دیگر ،پیاده روی در بیشه ودیدن  فیلهای بیشترواسبهای کوهی .

یک شب هنگام شام ،وقتی که من در حال خوردن  سوپ بودم ،7 شیر به طرف کمپ آمدند ، من توجه کمی نشان  دادم و سپس پرسیدم که چه کاری باید انجام دهیم ،تصمیم  گرفتیم  که به طرف انها برویم  و نگاه دقیق تری  بیندازیم . این کار را انجام  دادیم ، در شب انها به محیط طبیعی خودشان بر می گردند وواقعاً هیچ توجهی به انسانهای اطراف خود نمی کردند باور کردنی نبود ،هیچ چیز عجیب تر از این  نبود که آنها در هنگام غروب کنار رودخانه نشستند و به فیلها نگاه کردند ، مادران و فرزندان ، هنگامی که رنگ آسمان به سرخی می زد و خورشید به پشت کوههای زامبیا می رفت آنها نیز برای نوشیدن آب به سمت  رود رفتند .