فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد تاثیر بیو تکنولوژی در مدیریت تلفیقی آفات در کشورهای توسعه یافته

اختصاصی از فی موو تحقیق در مورد تاثیر بیو تکنولوژی در مدیریت تلفیقی آفات در کشورهای توسعه یافته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تاثیر بیو تکنولوژی در مدیریت تلفیقی آفات در کشورهای توسعه یافته


تحقیق در مورد تاثیر بیو تکنولوژی در مدیریت تلفیقی آفات در کشورهای توسعه یافته

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:36

 

  

 فهرست مطالب

 

 

تاثیر بیو تکنولوژی در مدیریت تلفیقی آفات در کشورهای توسعه یافته

 

مقدمه :

 

نکته های جالب:                                                                                                                                                                                      

 

محصول ویژه مورد بحث

 

برنج

 

ذرت :

 

سویا :

 

سیب زمینی ها :

 

طرح های ژنتیکی :

 

  ابزار های تشخیص نوین

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه :

اگر چه در سال 1960 تحولی سبز با باروری زراعتی بهبود یافته است ، امروزه تخمین زده شده است که میلیونها نفر در مقر مطلق بسر می برند و از گرسنگی زیاد رنج می برند . هفتاد درصد این اشخاص کشاورزان هستند (مردها ، زنها و بچه ها) کسانی که زندگی کشاورزی دارند با طرحهای کوچک و خاک های نا مر غوب ، این موقعیت ها اساساً قرار گرفته اند در محیط های گرمسیر که مهیا کردن خشکی ، طغیان سیل ، و طوفان و گرد غبار را افزایش می دهد . (طبق نظریه Doyl and parsley در سال 1999 ) حاصل محصول در این نواحی بسیار کساد می باشد و آفت های واگیر دار و علف های هرز اغلب محصولات را نابود می کنند . از جمله مشکلاتی که در این ناحیه ها شایع شده است .

استفاده از حشره کش ها ، قارچ کش ها می باشد که باعث افزایش محصول و منجر به آلودگی خاک ها و منابع آبی می شود بدین گونه برای آینده کشاورزی تهدید کننده می باشد . طبق گفته ی (persleyand lantin در سال 2002) : افزایش فراورده های محصولات برای بسیاری از کشورهای توسعه یافته بصورت رقابت شده است . با در نظر گرفتن اینکه زیست شناسی و اطلا عات تکنولوژی که به سلامت و خوب شدن سبک های حیات توسعه ی کشور ها بهبودی می بخشد . اطلاعات زیادی در دسترس محققان زیست شناسی در اینترنت ، وبسایت های (جدول 4_1) مورد بحث قرار گرفته اند . در این فصل ، ما تلاش کرده ایم برای فراهم کردن برای پایداری زیست شناسان جدید برای آزار و آسیب مدیریتی ، ما تقریباً به آزمایش مطالعات خاص که درگیر کننده توسعه بخش و تجاری کردن طرحها که به پایدار شدن آفت ها منجر می شود . مصلحت اندیشان بحث های مؤثری در دسترس زیست شناسان جدید قرار داده اند که ، مقاومت آسیب های مدیریتی ، عمومی قطع ارتباط دهنده های اختصاصی و آینده زیست شناسان که در IPM در عرصه جهانی مورد بحث قرار گرفته مؤثر واقع شده است .

کاربرد های زیست شناسی در IPM (مدیریت تلفیقه ی آفات) :

پیشرفت تکنولوژی بکار برده شده در بیو تکنو لوژی ، اغلب پر هزینه و زمان زیادی صرف می کند . آن تقریباً 10 سال یا بیشتر از میلیونها دلار که در ابتدا به باز شناسی ژن نو به صورت تجاری و بازرگا نی در آمده است . هزینه ها بالا برده شده اند بدلیل نیاز های عمده اجتماعی و حفاظت اطلاعات در فراورده های بیو تکنولوژی قبل از پذیرفته شدن و رها شدنشنان . قطع خصوصی کردن یک بازیگر برتر در تجاری کردن ، ارزیابی کردن ، بزودی در طرح های تجاریشان ، مقدار وارزش بازار و تجارت است .

اگر فراهم کردن برگرداندن  سرمایه گذاری های ساخته شده کافی نیست ، فراورده ها توسعه نیافته اند . در کشور های صنعتی ، وجود دارد یک اهمیت افزایش دهنده که به کاهش اعتماد در استفاده از حشره کش های مرسوم استفاده کردن BBTs مانند کنترل بیولوژیکی ، کنترل میکروبی ، اصلاح کننده ، سلوک آفتی شیمیایی ، بکارگیری ژنتیک جمعیت آفت ها ، مصونیت گیاهان ، پرورش دهنده گیاه و افزایش مقاومت آفت ها . اداره ی کنترل تشخیص تکنولوژی (1995) مطالعه آزمایش متداول و نقش بالقوه BBTs برای کنترل آفت کامل شده است.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تاثیر بیو تکنولوژی در مدیریت تلفیقی آفات در کشورهای توسعه یافته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.