فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

اختصاصی از فی موو اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم


اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم

تعداد صفحه 25

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه : 4

بیان وضعیت موجود 4

تعریف مفاهیم واصطلاحات: 4

یافته های علمی: 5

علل بی انضباطی دانش‌آموزان. 5

الف : علل مربوط به دانش آموزان. 6

ب) علل مربوط به معلم. 6

ج) علل مربوط به کلاس درس : 8

د) علل مربوط به خانواده : 8

ه) علل مربوط به روابط اجتماعی: 10

و) عوامل روانی : 10

برخی از راههای از بین بردن یا کاهش عوامل بی نظمی. 10

مقوله پرخاشگری در مدارس.. 11

علل پرخاشگری.. 12

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 13

پیشینه ی تحقیق : 13

گرد آوری شواهد1: 15

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل. 16

دلایل بی انضباطی دانش آموزان: 17

راههای کاهش یا حذف رفتار های بی نظمی. 17

انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: 22

گردآوری اطلاعات ( شواهد )2 : 23

ارزشیابی ونتیجه گیری و پیشنهاد : 24

منابع و مأخذ مورد استفاده: 25

 

چکیده

 هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام

نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف و ها نیازهای

ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت

 آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند ما به کمک کند از که رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری

کنیم یا به را ها آن حداقل برسانیم از. جمله :

 از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم. باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم هک

مقررات در ما اداره کلاس کدام از و اند ایشان چه انتظارهایی داریم .

محیط کلاس از را هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان رد ما

کلاس راحت در و.اند مدرسه احساس آرامش می کنند .

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای همة دانش آموزان، معنادار باشند؛ با و رغبت و ها توانایی

های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای

درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم .

برای همة دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند به. تجربه دیده ایم که برخی زا

دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر آ را خود شکار

 می کنند با. بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند در.

 هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که همة دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجرب ه کنند .


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی: چگونه توانستم دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.