فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی شرکت کارخانجات پارس دارو

اختصاصی از فی موو پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی شرکت کارخانجات پارس دارو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی شرکت کارخانجات پارس دارو


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی شرکت کارخانجات پارس دارو

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در22 صفحه می باشد.

این پروژه کار آفرینی هم در قالب درس کار آفرینی دانشجویان عزیز قابل ارائه میباشد و هم میتوان به عنوان طرح توجیهی برای دریافت وام های اشتغالزایی به سازمان مورد تقاضا ارائه نمود.

کلیات

شرکت کارخانجات پارس دارو (سهامی خاص) در تاریخ 31 مرداد ماه 1384 تحت شماره 253473 در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است در حال حاضر شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت پارس دارو (سهامی عام) می‌باشد و مراکز اصلی شرکت در تهران واقع است. براساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه مورخ 28/4/1385 شرکت پارس دارو (سهامی عام)، با توجه به ضرورت تکمیل و حضور در چرخه عرصه دارو مجمع با فعالیت‌های جاری شرکت کارخانجات پارس دارو (سهامی خاص) و مشارکت در اداره داروخانه‌ها موافقت نمود ضمناً ادامه فعالیت قبلی (تولیدی) که در سال 85 نیز که تا تاریخ 31/6/85 ادامه داشت با انتقال کلیه حسابهای مربوطه به شرکت پارس دارو (سهامی عام) از تاریخ 1/7/85 قطع گردید و در واقع قسمتی از فعالیت شرکت کارخانجات پارس دارو در سال 85 تولیدی و قسمتی خدماتی بوده است و در اجرای تصمیمات مجمع و انجام تشریفات لازم برای واگذاری داروخانه‌ها که قبلاً توسط شرکت سرمایه‌گذاری داروئی تأمین انجام شده بود اولین داروخانه بیمارستانی که اداره و انجام امور آن به شرکت کارخانجات پارس دارو واگذار شد داروخانه بیمارستان میلاد بوده که در سطح کشور بزرگترین و بالاترین حجم مراجعه‌کننده دارد. که این فعالیت از تیر ماه شروع گردید و در بدو امر با توجه به حساسیت تأمین دارو و لوازم مصرفی بیمارستان موجودی‌های داروخانه از پیمانکار قبلی تحویل و بلافاصله بدون اینکه در فعالیت بیمارستانی خللی وارد گردد و خدمات داروخانه بیمارستان میلاد را آغاز نمود. شرکت در همین راستا خدمات پیمانکاری داروخانه، بیمارستان بهارا و شرکت اوزان (تک نسخه‌ای) را در تاریخ 15/3/1386 و 20/9/1385 بعهده گرفته است.

 فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه تولید و فروش داروهای شیمیایی و گیاهی و همچنین مواد اولیه داروئی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، تأسیس و ایجاد کارخانجات و لابراتوارهای ساخت و بسته‌بندی مواد دارویی، تهیه و تدارک واردات و صادرات داروی ساخته شده و مشارکت در سایر شرکتها است.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی شرکت کارخانجات پارس دارو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.