فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا رقابت ایمنی ٫ تحرک و اقتصاد در مرکز آمریکا

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا رقابت ایمنی ٫ تحرک و اقتصاد در مرکز آمریکا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا رقابت ایمنی ٫ تحرک و اقتصاد در مرکز آمریکا


دانلود مقاله پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا رقابت ایمنی ٫ تحرک و اقتصاد در مرکز آمریکا

خلاصه اجرای

جاده های روستایی کشور یک حلقه بحرانی در سیستم حمل و نقل کشور هستند٫ مشروط بر اینکه دسترسی از ناحیه های شهری به منطقه مرکزی کشور . این جاده ها همچنین حمل و نقل از روستا به بازار را فراهم می کنند و مسیر های اولیه از سفر هستند و تجارت برای تقریبا" 60  میلیون جمعیت که در روستای آمریکا زندگی می کنند . اما جاده های روستایی در حمل ونقل میزانی از ترافیک و تجارت در منطقه مرکزی کشورها پیشرفت می کنند . اغلب نبود ایمنی خیلی مطلوب نشان دهنده این است که تجربه در تصادفات ترافیک جاده ها و بزرگراهها ٫ میزان خیلی بالا از همه موارد مهم است . این گزارش نگریست در وضعیت ٫ استفاده وایمنی از جاده های روستایی کشورهای بین ایالتی و تا حدی مبنی بر یک آنالیز جدید از همه تصادفات کشنده ترافیک روستای در مدت بالای پنج سال از 1999 تا 2003 . مسیرهای روستایی بین ایالتی از آنالیز ایمنی در این گزارش مانع شدند زیرا آنها از استانداردهای ایمنی خیلی بالا ساخته شده اند ٫ و نداشتن مشکلات عادی مهم ایمنی ترافیک در بسیاری از جاده های روستایی . همچنین گزارش به اقدامات بعضی ایالتها در بهبودی ایمنی ترافیک روستایی می نگرد و به پایان رساندن به وسیله نظریه کاهش تلفات ترافیک در جاده های روستایی کشور .

راهنمای یافته های گزارش :

 

استفاده از جاده های روستایی در حال افزایش است در نتیجه جمعیت روستا افزایش می یابد و بستگی به افزایش جاده ها در ناحیه های روستای دارد .

 

  • سفر در جاده های روستایی با 27 درصد بین سالهای 1990 تا 2002 به وسیله همه وسایل نقلیه و با 32 درصد به وسیله معامله تجاری وسیع افزایش یافت .
  • تقریبا" 60 میلیون جمعیت – 21 درصد از جمعیت کشور – در جامعه های روستایی ایالات متحده ( آمریکا ) زندگی می کنند ٫ تقریبا" 11 درصد پس از سال 1990 افزایش یافت .
  • میزان جمعیت روستایی در سال 1990 افزایش یافت که تقریبا" سه برابر میزان افزایش جمعیت روستایی در سال 1980 بود .
  • جمعیت در ناحیه های روستایی به طور ناهموار افزایش یافت ٫ با افزایش قویتر درشمال و غرب ٫ وناحیه های روستایی در قسمت بالایی و مرکز ایالت افت زیاد جمعیت را متحمل شد .
  • 64 درصد از بخش های روستایی کشور ٫ جمعیت زیاد خود را در اولین ودومین نیمه های سال 1990 بدست آورد .
  • 18 درصد از جمعیت زیاد بخش های روستایی کشور ٫ در هر دو نیمه سال 1990 کاهش یافت .
  • یک بررسی اخیر نشان داد در بخش های روستایی که سازگاری های طبیعی بالایی دارند – آب و هوای ملایم ٫ عوارض زمینی گوناگون یا دسترسی به سطح آب – از سال 1970 تا 1996 به طور متوسط 120 درصد افزایش جمعیت داشتند ٫ در حالیکه ناحیه های روستایی که سازگاری های طبیعی کمی دارند در همین مدت به طور متوسط فقط یک درصد افزایش جمعیت داشتند .
  • مخصوصا" ناحیه های روستایی در جنوب و غرب افزایش یافتند ٫ سوخت گیری عمده به وسیله مصارف خانگی شده بود و مهاجرت بین المللی به ناحیه هایی که برای تهییه خانه به هزینه کم نیاز دارند ٫ کیفیت شهر های کوچک درباره زندگی ٫ اما ناحیه های وابسته به پایتخت فاصله های مسافرت زیادی دارند .
  • آمار 2000 معلوم کرد که 30 درصد از روستای آمریکایی ها روزانه یک راه برای مسافرت 30 دقیقه ای یا طولانی تر دارند .
  • حرکت بازنشسته ها به داخل جامعه های روستایی در سال 1990 آهسته شد و این کاهش میزان تولد در طی عصر تنزل را نتیجه داد ٫ با هجوم آمریکایی های پیر به روستای آمریکا میتوان توقع داشت که تولید نسل کاهش بیابد .

 

سیستم پخش خوراک کشورها به طور افزایشی متکی به حمل ونقل تولیدات کشاورزی است ٫ شامل غلات ٫ گندم ٫ ذرت و میوه ها وسبزیجات . می توان انتظار داشت به افزایش تجارت برای انتقال کالا به وسیله بخش کشاورزی .

 

  • حمل ونقل مناسب شبکه توزیع خوراک یک بخش بحرانی بیشمار است همچنین توزیع خوراک بیشتر در بخش اقتصاد ٫ در یک زمان پراکنده می شود که تقاضای خوراک بیشتر در ناحیه های شهری متمرکز می شود .
  • یک گزارش اخیر به وسیله انجمن همکاری اقتصادی اقیانوس آرام توصیه کرد که دولت ها در کیفیت خدمات سیستم حمل و نقل کالا ها از روستا به ناحیه های شهری  بهبود یافتند  همچنین  یک  استراتژی در کم کردن هزینه های خوراک و افزایش رونق اقتصادی وجود دارد .

• وزارت کشاورزی ایالات متحده ( USDA ) گزارش داده که 90 درصد از...

...

مقدمه

جاده های روستایی یک حلقه بحرانی در سیستم حمل و نقل کشور هستند ٫ مشروط بر اینکه تحرک برای ساکنین روستا و پیوند خوب مناطق شهری آمریکا با منبع غنی تامین کننده خوراک و منابع طبیعی دیگر . اهمیت جاده های روستایی در آینده متحمل افزایش است چراکه بیشتر مردم زندگی در روستای آمریکا را انتخاب می کنند و به جاده های حمل محصولات داخل و بیرون جامعه های در حال افزایش روستا متکی هستند . این گزارش می نگرد در ایمنی سواره رو ٫ مسافرت و تمایلات مردم در روستای آمریکا ٫ و توصیه هایی بر اقداماتی که می تواند ایمنی  و بهره برداری از این جاده های بحرانی را بهبود بخشد ٫ می کند . منابع اطلاعات برای این گزارش شامل : اداره کل بزرگراه فدرال ٫ اداره کل ایمنی ترافیک بزرگراه ملی ٫ حوزه کشاورزی ایالات متحده و حوزه حمل ونقل ایالات متحده .

 

گرایش های جمعیت روستای آمریکا

تقریبا" 60 میلیون نفر – 21 درصد از جمعیت کشور – در جامعه های روستایی ایالات متحده زندگی می کنند ناحیه های روستایی و مناطق با ساکنین کمتر از 2500  به وسیله اداره سرشماری تعریف شده هستند(1) . زیرا ناحیه های روستایی اغلب باعث افزایش هزینه کالا در شهر می شود ٫ و اداره سرشماری به صورت دوره ای در تعریف شهر وناحیه های روستایی تغییرات می دهد ٫ به همین جهت سنجیدن گرایشهای جمعیت مشکل است

. بهترین راه تعیین اینکه آیا...

 

 

نوع فایل : WORD

تعداد صفحه : 36


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله پیشرفت ترافیک در روستاهای آمریکا رقابت ایمنی ٫ تحرک و اقتصاد در مرکز آمریکا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.