فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خودکارسازی آزمون نرم¬افزاری محاسبات ابری (Automated Software Testing the Cloud commputing)

اختصاصی از فی موو خودکارسازی آزمون نرم¬افزاری محاسبات ابری (Automated Software Testing the Cloud commputing) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

محاسبات امروزی بازتاب دهنده دو واقعیت متضاد است، از یک سو قیمت تمام شده برای هر قطعه به خاطر پیشرفت صنعت رایانه به سرعت رو به کاهش است، از سوی دیگر بدنبال فراگیر شدن محاسبات در سازمان­ها و در نتیجه افزایش پیچیدگی در مدیریت زیرساخت­های اطلاعاتی توزیع شده و ناهمگن، انجام محاسبات بیش از پیش هزینه بر شده است.

تعاریف رسمی متفاوتی در­خصوص محاسبات ابری می‌توان یافت موسسه استاندارد و فناوری ملی آمریکا یا NIST[1]، محاسبات ابری را اینچنین تعریف می‌کند : "مدلی برای ایجاد سهولت در درخواست دسترسی به شبکه به منظور اشتراک گذاردن مجموعه­ای از منابع محاسباتی با قابلیت پیکر­ه­بندی شدن (مانند شبکه­ها، سرورها، سیستم­های­ ذخیره­سازی و سرویس­ها) که سریعاً و با صرف کمترین عملیات مدیریتی و تعامل با فراهم­آورنده خدمات، قابل دسترس می­باشند"[2].

در[3] رسالت محاسبات ابری، برآورده شدن تمامی کارکردهای خدمات فناوری اطلاعات بیان شده­است. با درک سازمان­ها از سرمایه­گذاری ناکارا در حوزه­IT، از هم اکنون عزم راسخ آنها در حرکت به سمت محاسبات ابری قابل مشاهده است. پژوهش صورت گرفته بر روی شش مرکز داده[2] بیانگر این است که اکثر سرورها تنها از 10-30% توان محاسباتی خود و رایانه­های رومیزی نیز تنها از 5% توان خود بهره می­برند[4]. محرک بعدی سازمان­ها به سمت محاسبات ابری را می‌توان در تحقیقی که اخیراً توسط گارتنر صورت گرفته یافت، این تحقیق نشان از صرف حدود دو سوم از بودجه استخدام کارکنان حوزه فناوری اطلاعات سازمان در جهت استخدام کارکنان بخش پشتیبانی و نگهداری آن هم درست زمانی که صحبت از جهانی­سازی و رقابت سنگین است، می‌دهد[3].

محاسبات ابری دربرگیرنده دو ویژگی اصلی در فناوری اطلاعات است، 1)اثربخشی IT، که به وسیله آن قدرت رایانه­های پیشرفته به واسطه برخورداری از منابع سخت­افزاری و نرم‌افزاری با قابلیت مقیاس­پذیری بالا، کاراتر می‌شود. 2)کسب و کار چابک[3]، که از این طریق می‌توان ازIT  به عنوان یک ابزار رقابتی با قابلیت توسعه سریع، استفاده از پردازش دسته­ای موازی[4] و نرم‌افزارهای هوشمند با قابلیت مستقل از سکو در زمینه تحلیل کسب و کار به صورت محاوره­ای، بهره برد. همچنین ایده محاسبات ابری دربرگیرنده مفهوم محاسبات سبز است. به کمک محاسبات سبز، نه تنها از منابع محاسباتی به صورت کارا و مفید استفاده می‌شود بلکه رایانه­ها می‌توانند در نقاط جغرافیایی که از هزینه نیروی الکتروسیته پایین سود می­برند، راه­اندازی شوند و همزمان از نیروی محاسباتی آنها از راه دور، بهره گرفت. در ضمن اصطلاح کسب وکار چابک، به این نکته اشاره دارد که محاسبات ابری تنها شامل محاسبات ارزان نیست و اشاره به قابلیت کسب وکارها در استفاده از ابزارهای محاسباتی به شیوه­ای سریع و مقیاس­پذیر بدون نیاز به سرمایه­گذاری­های گسترده دارد[4]. مهمترین موضوعاتی که در محاسبات ابری پوشش داده می‌شود عبارتند از 1)استفاده کارا از منابع 2)مجازی­سازی منابع فیزیکی 3)انتزاع در معماری 4)مقیاس­پذیری به صورت پویا 5)خودیاوری[5] ساده و خودکار منابع 6)در دسترس بودن[6] 7)مدل هزینه عملیاتی.


[1] National Institute of Standards and Technology

[2]  Data Center

[3]Business Agility

[4]  Paralle Batch Process

[5] Self-Service

[6]  Ubiquity


دانلود با لینک مستقیم


خودکارسازی آزمون نرم¬افزاری محاسبات ابری (Automated Software Testing the Cloud commputing)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.