فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟

اختصاصی از فی موو اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 15 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

چکیده:

پزوهش حاضر با مروری از کتابها و ادبیات موجود درباره مشگل عدم قانون پذیری .

ابتدا با ارائه تعریفی از این مشگل به بررسی عوامل بوجود آورنده ‌‌این مشگل و نظریه های مرتبط در رابطه با این موضوع و با ارائه راهکارهایی در این زمینه برای رفع مشگل عدم قانون پذیری پرداخته ایم .

کلید واژه : قانون پذیری – راه کارهای قانون پذیری – محرومیت زمان مند –تقویت کننده مثبت و منفی

 توصیف و ضعیت موجود:

نرگس دانش آموزی 7 ساله است که بر اثر عدم رفتارهای مناسب اجتماعی هنوز نتوانسته است با دوستانش ارتباط خوبی برقرار کند.

 

درمدتی که من بیشتر او را تحت نظر داشتم در رفتار او با یک مساله مشابه در چندین موقعیت مواجه شدم آنهم عدم قانون پذیری اوست . نرگس اصلا از کارهای گروهی خوشش نمی آید و موفقیتی در فعالیتهای گروهی نداشته او به دوستانش احترام نمی گذارد بیشتر اوقات دوست دارد حرف خود را به کرسی بنشاند و اگر احیانا کسی حرف او را گوش ندهد یا با او درگیر می شود یا وسایلش را پرتاپ می کند .دائم در سالن مدرسه در حال دویدن است انتظامات بیشتر اوقات او را به دلیل بی نظمی در صف حیاط بیرون کشده اند و به خاطر مسخره کردن و پرتاب خوراکی دوستانش او را بازخواست کرده اند با خود گفتم این مشکل نرگس مربوط به عدم قانون پذیری او می باشد اگر این مشکل نرگس حل نشود هم به خود و هم به دوستانش ممکن است صدمه وارد کند بنابر این تصمیم گرفتم تا دنبال اطلاعات بیشتری درباره قانون پیذیری و آموزش آن باشم که حاصل یافته های خود را شرح می دهم:

 

قانون پذیری تعاریف مختلفی دارد عبارتست از :اعمال قواعد و قوانین که یادگیری را تسهیل می کند و اخلال در نظم کلاس را به حدلقل کاهش می دهد (صفری 1383)

 

طبق تحقیقاتی که در سایت های مختف و در مجلات داشته ام نشان می دهد که عدم قانون پذیری در طبقات متوسط جامعه دیده می شود و جالب اینجاست که اکثر افراد به این دانش آموزان قانون ناپذیر بر حسب بیش فعالی می زنند و زود قضاوت می کنند عدم قانون پذیری رفتاری نابهنجار است که از طرف برخی از دانش آموزان سر می زند و مشکلاتی را برای فرد و معلم و دوستانش بوجود می آورد و رفتار آنها بیشتر نامعقول و نامنظم است (کلارک ایزابل به نقل از رستمی1389)

 

در هر حال عدم قانون پذیری یک اختلال است و ما باید آن را از کودکی به افراد بیاموزیم و چه خوبست این آموزش از همان کودکی باشد ما نیز در مدرسه بهتر است قالب آموزش خانواده در این مساله تاکید بیشتری کنیم .

 

فهرست مطالب

چکیده: 3

کلید واژه :. 3

مقدمه: 4

توصیف و ضعیت موجود: 5

شواهد نوع اول : 6

تجزیه و تحلیل : 7

مداخله (ارائه راهکار). 8

اعتبار بخشی : 10

شواهد نوع دوم. 11

پیشنهادات: 12

منابع و مآخذ مورد استفاده. 13


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونه توانستم به نرگس در مشکل عدم قانون‏ پذیری کمک کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.