فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت

اختصاصی از فی موو آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت


آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت

.آموزش دریافت درگاه پرداخت

 

(آموزش درخواستی)

بسیاری از وبمستران ، با دریافت و نصب درگاه مشکل دارند و نمی دانند از کجا باید شروع کرد . در این آموزش ۰-۱۰۰ دریافت و نصب درگاه را آموزش میدهیم و توضیحات لازم به منطور تسریع در عمل دریافت را ذکر میکنیم .

چند کلام دوستانه : این آموزش به دلیل درخواست های بالای دوستان آماده شده و من به دلیل مشغله هایی که داشتم مجبور شدم توی ساخت آموزش کمی عجله کنم و از طرفی به دلیل مشکلات حجمی برخی دوستان ، قسمت های اضافی آموزش رو حذف کردم و بعضی از موارد (که فکر میکردم نیاز نیست) رو توضیح ندادم . با این حال ۲۲ دقیقع آموزش مداوم و با توضیحات آماده شده . اگر مشکلی در روند یادگیری داشتید بیان کنید . سعی میکنم حل کنمشون .

 

 


دانلود با لینک مستقیم


آموزش دریافت درگاه پرداخت + نصب روی وب سایت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.