فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سمینار کارشناسی ارشد برق واسطه گری در بازارهای برق

اختصاصی از فی موو سمینار کارشناسی ارشد برق واسطه گری در بازارهای برق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سمینار کارشناسی ارشد برق واسطه گری در بازارهای برق


سمینار کارشناسی ارشد برق واسطه گری در بازارهای برق

این محصول در قالب پی دی اف و 46 صفحه می باشد.

این سمینار جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق-قدرت طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز سمینار ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این سمینار را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

چکیده:

واسطه گری به سودآوری از طریق خرید و فروش همزمان یک نوع کالا و یا نوع مشابه آن اطلاق میشود بطوریکه میزان سرمایه گذاری خالص در آن صفر میباشد. واسطه گری در صنعت برق که امروزه در حال تجدیدساختار شدن میباشد، یک ایده جدید بشمار میرود. با وجود این، واسطه گری در بازارهای مالی پدیده نوینی نیست. استفاده توسعه یافته از واسطه گری، هر گونه فعالیتی را که در جهت خرید یک کالای نسبتا زیر قیمت و فروش کالای مشابه و نسبتاً بالای قیمت جهت سودآوری باشد را شامل میگردد.

در این تحقیق واسطه گری به صورت کلی نمایش داده شده و سپس به بحث در مورد فرصتهای واسطه گری در بازارهای برق پرداخته میشود. بطور کلی دو نوع واسطه گری در کلیه بازارهای مورد توجه قرار میگیرد، واسطهگری بین کالاهای همنوع و واسطه گری بین کالاهای غیر همنوع که به آن تحت عنوان واسطه گری بین ما بین نیز اشاره می شود. در این تحقیق واسطه گری در بازارهای برق مورد مطالعه قرار گرفته و مثالهای مرتبطی از آن نیز که بطور عملی و کاربردی مطرح می شوند مورد بررسی قرار میگیرند. لازم بذکر است که در این راستا توجه ویژهای به واسطه گری بین کالاهای غیر همنوع در بازارهای برق معطوف گردیده و مثال های عنوان شده نیز در ارتباط با این نوع واسطه گری می باشند.

مقدمه:

واسطه گری به سودآوری از طریق خرید و فروش همزمان یک نوع کالا و یا نوع مشابه آن اطلاق میشود که در این خرید و فروش میزان سرمایه گذاری خالص صفر است. واسطه گری در صنعت برق که امروزه در حال تجدیدساختار شدن میباشد، یک ایده جدید به حساب می آید. البته شایان ذکر است که واسطه گری در سایر بازارها از جمله بازارهای مالی پدیده نوینی نیست. استفاده توسعه یافته از واسطه گری هر گونه فعالیتی که در جهت خرید یک کالای نسبتا زیر قیمت و فروش کالای مشابه و نسبتاً بالای قیمت برای سودآوری باشد را شامل میگردد. در این تحقیق ابتدا انواع واسطه گری در کلیه بازارها بصورت کلی تعریف شده و سپس به بحث در مورد انواع واسطه گری در بازارهای برق پرداخته میشود. دو نوع واسطه گری در بازارهای برق مورد توجه قرار میگیرند، واسطه گری بین کالاهای همنوع و واسطه گری بین کالاهای غیر همنوع که اصطلاحا به آن واسطه گری بین ما بین نیز گفته میشود.

بطور کلی عمل واسطه گری به سه عامل هدفمند بودن، موقعیت مناسب داشتن و روشهای مناسب جهت رسیدن به هدف مورد نظر که سودآوری می باشد وابسته است. هدف واسطه گری مشخص است، سودآوری بدلیل تفاوت قیمت در تبادلات لحظه ای یا خرید و فروش یک نوع کالا یا کالای از جنس متفاوت. فرصت کسب سود در واسطهگری مربوط به تفاوت در قیمتها بین کالاهای همنوع و مشابه میباشد. نحوه شناخت واسطه گری، خرید و فروش همزمان یک نوع کالا یا مشابه آن نوع کالا میباشد. در تعاریف جدید نیز هدف اصلی کماکان به دست آوردن سود میباشد. اما ممکن است که بر خلاف تعریف اولیه در این موارد به سرمایه گذاری های اولیه نیز نیاز باشد، البته عامل سودآوری، همانند سابق تفاوت در قیمت کالاها است. بنابراین اصلاحات جدیدی در مورد سه عنصر واسطه گری جهت نشان دادن تعاریف جدیدی از واسطه گری ایجاد شده اند که در این تحقیق ضمن تعریف این موارد به بررسی مثالهایی کاربردی از واسطه گری در بازارهای برق نیز پرداخته میشود.

 


دانلود با لینک مستقیم


سمینار کارشناسی ارشد برق واسطه گری در بازارهای برق
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.