فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی

اختصاصی از فی موو دانلود مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی


دانلود مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی

 

مشخصات این فایل
عنوان: نگاهی به تاریخ تربیت بدنی
فرمت فایل : word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 20

این مقاله در مورد نگاهی به تاریخ تربیت بدنی می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی

تربیت بدنی در اطریش
اطریش کشوری است که در مرکز اروپا واقع شده و مساحت آن حدود 5% خاک ایران است. این کشور از 9 ایالت تشکیل شده و پایتخت آن شهر وین است که بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد. جمعیت اطریش بیش از 5/7 میلیون نفر است و زبان رسمی آن آلمانی است. حکومت اطریش جمهوری فدرال است.
در سال 1912 در وزارت آموزش وپرورش کشور اطریش اداره ای به نام سرپرستی تربیت بدنی کشور تاسیس گردید.  در مدارس اطریش سیستم ورزش آزاد آلمان اجرا می شد.  .......(ادامه دارد)

تربیت معلم ورزش در بلژیک
اولین مدرسه تربیت معلم ورزش در دانشگاه بروکسل در سال 1905 به وسیله دولت افتتاح شد و پس از آن در سایر دانشگاهها نیز این رشته تحصیلی دایر گردید. در موسسات عالی تربیت بدنی وابسته به دانشگاهها دانشجویان پس از طی دوره دوه ساله تحصیلی اجازه تدریس در دبیرستانها را دریافت می کنند و در عین حال به عنوان کاندیدای دوره بالاتر تحصیلی نیز شناخته می شوند. برای دریافت مدرک لیسانس دوره سه ساله ، و برای درجه  .......(ادامه دارد)

تربیت بدنی در چکسلواکی
چکسلواکی در مرکز اروپا واقع شده و حدود 8% خاک ایران مساحت دارد. این کشور از دو بخش فدرال چک و اسلواک تشکیل شده و جمعاً 12 ایالت دارد. پایتخت آن شهر پراک است که بیش از 2/1 میلیون نفر جمعیت دارد. جمعیت این کشور قریب 15 میلیون نفر است که زبانهای چکی و اسلواکی زبان رسمی آنهاست. حکومت این کشور جمهوری  .......(ادامه دارد)

امکانات و فعالیتهای ورزشی درچسلواکی
علاقه مردم چکسلواکی به ورزش و فعالیتهای بدنی امر جدیدی نیست و سابقه تشکیل سازمانهای ورزشی در این کشور نیز بیش از یک قرن سابقه دارد. در واقع اولین جامعه ملی ورزشی در این کشور با اهداف سیاسی و به منظور دست یابی به آزادی و استقلال در نیمه دوم قرن نوزدهم تشکیل گردید. به دنبال آن در سال 1862 انجمنهای ورزشی (سوکولها) به وجود آمدند که خاص مردان بود. شاخه پسران و دختران این انجمنها نیز به ترتیب در سالهای 1863 و 1869 به فعالیتهای انجمنهای مذکور اضافه شد. در سال 1918 که اولین  .......(ادامه دارد)

ترویج و توسعه ورزش در فنلاند
در فنلاند ، مانند سایر کشورهای اسکاندیناوی ، شاخه ای از وزارت آموزش و پرورش به نام هیئت مدیره ورزش کشور مسئولیت امور ورزشی آماتوری مملکت را به عهده دارد. این تشکیلات رسمی مملکتی ، ضمن ترویج و کنترل برنامه های ورزش آماتوری مملکت، کمکهای مالی دولت را برای انجمنهای مختلف ورزشی نیز فراهم می نماید.
امور مربوط  به ترویج و تنظیم برنامه های مسابقات و رقابتهای ورزشی را انجمن تربیت بدنی آموزشگاهها، و انجمن ورزشی دبیرستانها، انجام می دهند که تحت نظارت و سرپرستی  .......(ادامه دارد)

تربیت بدنی در یونان جدید
کشور یونان در جنوب اروپا قرارگرفته و مساحت خاک آن حدود 08% مساحت خاک ایران است. این کشور از تعداد زیادی جزیره و یک شبه جزیره تشکیل یافته که برروی هم ایالات 9 گانه این کشور را تشکیل داده اند. یونان قریب 9 میلیون نفر جمعیت دارد و زبان رسمی آن یونانی است. پایتخت آن آتن در شبه جزیره آتیک واقع است که حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد. حکومت یونان مشروطه سلطنتی است.

نام یونان همیشه یادآور یونان پرآوازه دوران باستان است. یونانی که در هنر، فلسفه، ادبیات،  .......(ادامه دارد)

 فهرست مطالب مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی

بازیهای المپیک زمستانی و تابستانی در اطریش ، بلژیک و فنلاند
تربیت بدنی در اطریش
تربیت معلم ورزش در اطریش
تربیت بدنی در بلژیک
تربیت معلم ورزش در بلژیک  
تفریحات سالم در بلژیک
تربیت بدنی در چکسلواکی
تربیت معلم ورزش در چکسلواکی
تربیت بدنی در فنلاند
ترویج و توسعه ورزش در فنلاند
تربیت معلم ورزش در فنلاند


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نگاهی به تاریخ تربیت بدنی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.