فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بررسی بازی

اختصاصی از فی موو تحقیق درباره بررسی بازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بررسی بازی


تحقیق درباره بررسی  بازی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه20

  • تعریف بازی

هر نوع فعالیتی که ، توسط کودکان به منظور تفریح انجام گیرد ، بازی نامیده می شود .

مربیان ورزش از بازی تلقی جامع تری دارند . آن ها معتقد‌ند که ( بازی عبارت است از فعالیتی که افراد با میل و رغبت در اوقات فراغت انجام می دهند).

بر خلاف نظریات گذشتگان که بازی را تنها وسیله ای برای اتلاف انرژی مازاد بدن می دانستند ، کودکان به هنگام بازی بخشی از نیروی ذهنی و بدنی خود را بکار می گیرند .و بازی را بخشی از زندگی خویش به حساب می آورند اما نباید این نکته را فراموش کرد که کودک از انجام این فعالیت لذت می برد.

در یک فرهنگ لغت 10 معنای متفاوت برای واژه – در جایگاه اسمی – و 24 معنای متفاوت برای واژه ( بازی کردن ) – در جایگاه فعلی – دیده می شود . اما به نظر می رسد که واژه ( بازی ) برای افراد مختلف ، کاربردهای متفاوتی را دارد . برای روشن شدن این مبحث به مثال های ذیل توجه نمائید:

  • مادری که از سر و صدای فرزندش به ستوه می آید فریاد می زند : " برو بیرون ، این قدر اذیتم نکن ، بو بازی تو بکن " این مادر به فرزندش می فهماند که من مشغول هستم و شما نیستید . کار من با اهمیت است و کار شما بی اهمیت می باشد . متأسفانه دیدگاه بسیاری از مادران بدین صورت است.
  • در یک کلاس معلم به شاگردانش می گوید : " به جای بازی پشت میزاتون فقط باید درس بخونید."
  • بازدید کننده ای – از کلاس درس یک دبستان – هنگامی که دانش آموزان کلاس را ترک می کنند به دانش آموزان می گوید : " شما آنقدر چیزهای جالب توجه برای بازی کردن دارید که من مایلم مجدداً به مدرسه شما بیایم و شما را ملاقات کنم ."

دانش آموزان ناراحت می شوند و اعتراض می نمایند "ما داریم کار میکنیم بازی نمی کنیم ".در این مثال بازی ، با کار متفاوت است اما ما نمی توانیم این نکته را بیان نمائیم که بازی ، متضاد کار است .

اگر یک کودک خردسال را در هنگام بازی با دقت بسیار مشاهده نمائید در می یابید که کودک با دقت تمام با اسباب بازی خود بازی می کند . از دیت هایش با مهارت بسیار استفاده می کند ونشان می دهد که مشغول استدلال است . از یک فرضیه به سوی فرضیه دیگری حرکت می نماید.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بررسی بازی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.