فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طرح کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF

اختصاصی از فی موو طرح کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF


طرح کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 45  صفحه

فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش 

  قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی   

فهرست فصل ها

فصل اول کلیات

فصل دوم روش انجام کار

فصل سوم امور مالی طرح

فصل چهارم جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

1- 1 مقدمه :

فرآورده های حاصل از چوب به اشکال مختلف و متناسب با هزینه های انجام شده و محل کاربرد آن مورد استفاده عموم قرار می گیرد و به عبارت دیگر می توان در طیف صنعتی ، اوراق فشرده چوبی را شامل تخته چند لا ، تخته خرده چوب (نئوپان) ، تخته فیبر و MDF یا Medium Density Fiberboard را نام برد که اصولاً اختلاف فناوری تولید در مبحث شکل دهی کیک (با استفاده از رطوبت موجود در خرده چوب ها و یا الیاف سلولزی و بهره جویی از هوا ) منجر به تولید نئوپان و یا MDF می شود .

اما به دلیل سطح کیفی MDF نسبت به سایر محصولات مشابه آنرا متمایزتر نشان داده و به خودی خود از جایگاه خاصی برخوردار نموده زیرا این محصول ضمن قرار گرفتن در خانواده تخته های سخت ، مقاومت کاربردی بالاتر نیز دارا می باشد و دانسیته آن بین 800 640 کیلو گرم بر متر مکعب می باشد . از طرفی به دلیل اینکه سطح MDF صاف ، یکنواخت و نرم بوده و ترکیبی از فیبرهای چوبی لیگنو سلولزی می باشد در برابر گرما و فشار سخت شده و در صورت مخلوط شدن با سایر افزودنی ها کمک شایانی به ارتقا سطح کیفیت آن می شود تا بتوان در ساخت کابینت آشپزخانه ،مبلمان ، میز و صندلی ، اثاثیه اداری و... از آن بهره جست .

به منظور افزایش مقاومت MDF و نزدیک شدن این فاکتور به چوب طبیعی می توان از عملیات روکش کردن سطح با کاغذهای لمینه با سرعت سخت شدن سریع استفاده نمود و این عملیات زمانی شرایط مطلوب را حاصل می نمایند که در حین فرآیند توانسته باشیم . توزیع و یکنواختی دانسیته ، یکنواختی ضخامت در سطح را کاملاً رعایت کرده باشیم . معمولاً جهت روکش کردن از کاغذهای آغشته نظیر کاغذهای اغشته شده به پلی استر ، فنلیک و ملامین استفاده می نمایند .


دانلود با لینک مستقیم


طرح کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.