فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کاآموزی شهرداری شهرستان شوش

اختصاصی از فی موو دانلود گزارش کاآموزی شهرداری شهرستان شوش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کاآموزی شهرداری شهرستان شوش


دانلود گزارش کاآموزی  شهرداری شهرستان شوش

 

تعداد صفحات : 19 صفحه        -      

قالب بندی : word           

 

 

 

 

عنوان

« مرحله اول »

تاریخچه سازمان

نمودار سازمانی و تشکیلاتی

نوع محصولات تولیدی  یا خدماتی

شرح منحصری از فرآیند تولیدی خدماتی

« مرحله دوم

موقعیت رشته کارآموزی در واحد صنعتی با بررسی جزئیات رشته کار آموزدر واحد صنعتی با برسی جزئیات رشته کار آموز در واحد صنعتی

امور جاری در دست اقدام

برنامه های آینده

نکنیکهایی که توسط رشته مورد نظر در واحد صنعتی بکار می رود

« مرحله سوم »

 

مقدمه

رشته عمران یکی از مهمترین رشته ها در امر سازندگی و آبادانی هر منطقه به شمار می رود به طور که این رشته را می توان به عنوان مادر سازندگی یاد کرد . دانشجویان فارغ التحصیل از محل دانشگاه خود طی تحمل بیشتر با موارد تئوریک کار خود آشنایی پیدا می کنند و آشنایی با موارد عملی کار خود را به طور خیلی محدود آن هم در قالب بازدید ها و وسایل سمعی بصری می باشد .

در درس کار آموزی 2 دانشجو به تحلیل و بررسی عمیقی در مورد مکان و موضوع کا آموزی می پردازد و پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت ارائه دهد .

طی گذراندن این 2 واحد درسی دانشجو با جزئیات عملی کار در محل کار خود آشنا می شود و دانسته های تئوری خود را با دیدن و عمل در کار استحکام و افزایش می دهد لذا این واحد یکی از مهمترین واحد های درسی دوره کارشناسی عمران می باشد .

 

 

 

 تاریخچه سازمان

شهرداری شهرستان شوش دانیال (ع) در ابتدا به صورت یک تبصره از یک ماده بوده و به طور غیر مستقل و زیر نظر سازمانی دیگر به سعفبی از امورات شهررسیدگی می کرد .

از نظر تاریخ تاریخ پیدایش نام شهرداری ، این تاریخ به سال 1326 هجری شمسی بر می گردد که در این تاریخ هسته اوله شهرداری در بخشداری شوش شکل گرفت . به طوری که بخشداری همزمان با انجام وظایف خود وظایف شردار را نیز انجام می داد .

شهرداری از نظر استقرار مکان مکان مستقل در سال 1333 استقلال مکان یافت که در این تاریخ نیز چیزی به عنوان شهردار وجود نداشت و وظایف شهردار توسط بخش دار انجام می شد . تا اینکه در سال 1342 شهرداری خود را به عنوان یک سازمان مستقل با مسئولیت شخص شهردار خود را به جامعه معرفی کرد تا امر خدمت رسانی به شهر سهمی را مانند سایر ارگانها و نهاد ها داشته باشد .

مکان سابق شهرداری شوش در حال حاضر در اختیار شورای شهر قرار دارد .مکان فعلی ساختمان شهرداری به صورت مصور و با ذکر جزئیات در صفحه بعد نشان داده شده است .

نمودار سازمانی و  تشکیلاتی :

واحدهای تابعه شهرداری که در امر خدمات رسانی دخیلند عبارتند از :

مجموعه ستادی شهرداری که تشکیل گردیده از واحد های مالی یا اداری امور کارگزینی و راه روابط عمومی امور مالی دفتر فنی ،ساختمانی درآمد ،بایگانی ،دبیرخانه و حراست و معاونت اجرایی و حقوقی واحدهای اجرایی شهرداری عبارتند از:1-آتش نشانی 2-موتوری 3-عمران شهری 4-فضای سبز 5- خدمات امور شهر

یکی از واحدهای که تولید آن در راستای خدمات رسانی به محیط زیست شهروندان است فضای سبز می باشد که سالانه بیش از 100000 (صد هزار) اصله انواع نهال تولید می نماید و صرف امور سازی شهر می نماید.

همچنین شهرداری کارخانه تولید شن و ماسه دارد که مصارف آن نیز صرف صرفاً جهت عمران  شهر می باشند.

کارخانه آسفالت شهرداری نیز وظیفه تولید و تامین آسفالت خیابانهای شهر را به عهده دارد.

نوع محصولات تولیدی یا خدماتی:

 شهرداری یک سازمان عمرانی محلی خودگردان است که بر اساس ضرورت خدمات رسانی به شهروندان شکل می گیرد . شهرداری شوش وظیفه اصلی خود را برابر انون شهرداریها صرف داریها صرفاً خدمات رسانی به شهروندان می داند.

خدماتی که شهرداری ارائه می نماید بیش از 400 مورد در روز می باشد یعنی اینکه نوزاد ازبدو تولد تا سنین پیری و موت با شهرداری سرو کار  دارد و ازشهرداری خدمات می گیرد.

 

حاصل کار و نتایج برداشت در اختیار طراحان قرار داده می شود تا بر طبق اطلاعات بدست آمده از نقشه برداری محل طرح مناسب و اقتصادی ریخته شود .

3-تهیه طرح مناسب و نقشه کشی آن :

پس از ارائه شدن اطلاعات نقشه برداری کارشناسان مربوط به طراحی با توافق همدیگر شما تیک کلی از طرح را ارائه می کنند تا از نظر اقتصادی بودن طرح و مناسب بودن از نظر امکان استفاده درمحل به تاییدمقامات بالاتر شهرداری ونسبت به کلیت طرح به تایید کارشناسان استانداری برسد. پس از تایید اولیه طراحان نقشه پروژه مورد نظر را ارائه می دهند تا برای اجرا آماده بشود .

توضیح اینکه نقشه مورد نظر شامل کلیه جزئیات کار از پی کنی گرفته تا آخرین مراحل کار مانند ایزولاسیون بام می باشد .

4- پیاده نمودن نقشه در محیط های مورد نظر :

پس از تهیه نقشه کار ،جزئیات نقشه پی کنی در اختیار مجریان طرح قرار داده می شود تا پس از اجرای پلان کنی همراه با ارائه جزئیات دیگر کار به ترتیب مرحله کار به انجام می رسد .

5-نظارت بر حسن انجام کار :

توضیح اینکه در کلیه موارد اجرای طرح ،کارشناسان حضور مستقیم داشته و از مراحل مختلف کار بازدید می کنند و هر جای از کار را که از نظر اجرای صحیح اشکال داشته باشد را تذکر داده و دستور به تخریب یا تقویت مورد می دهند .

بررسی شرح وظایف رشته کار آموز در واحد صنعتی :

وظایف کارآموز بنا به نیاز سازمان می تواند در مراحل زیر خلاصه شود.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کاآموزی شهرداری شهرستان شوش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.