فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

اختصاصی از فی موو دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار در 275 اسلاید بسیار جامع شامل زیر می باشد:

اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش (آشنایی با مدلهای کمی و کیفی
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه
تحقیقات بازاریابی
سیستمهای بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
 
 
 
 
فصل اول

مفاهیم مدیریت بازار

مقدمه

بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخصهای مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می باشد. چرا که جوامع امروزی بیش از هر زمان دیگری از یک طرف با نیازها و بالاخص خواسته های روز افزون انسانها و از طرف دیگر با کمبود منابع مواجه بوده و مدیران باید با منابع محدود موجود جوابگوی خواسته های نامحدود افراد باشند.
بازاریابی دارای مفهوم خیلی گسترده بوده و همان طوری که پیتر دراکر بیان می کند از دیدگاه مشتریان, بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهای یک سازمان است. بنابراین به جاست که به جای واژه بازاریابی از عبارت مدیریت بازار که دربرگیرنده کلیه فعالیتهای فوق است, استفاده گردد.
مفاهیم اساسی بازاریابی:
بازاریابی علی رقم تصورات اکثر مردم فقط در تلاشهای کوتاه مدت برای فروش کالاهای نیمه ضروری و لوکس و تشریفاتی خلاصه نمیشود بلکه آن شامل مجموعه ای از فعالیتهای تولیدی, توزیعی و تجاری است که کالاها را سریعتر و ساده تر به دست مصرف کننده نهایی برساند .
بازاریابی به عنوان یک فرایند مدیریتی_ اجتماعی تعریف می شود که بوسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و خدمات با یکدیگر به وسیله ابزار مهم و واسطه ای به نام پول و در محلی به نام بازار به تامین نیازها و خواسته های خود اقدام مینمایند .
نیاز
نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس میشود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را برهم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می آورد.
خواسته
خواسته ها بیانگر کیفیت ارضای نیازها و مطلوبیت های دلخواه انسان بوده و در واقع بخش عمده ای از کوشش و تلاش فرد برای نیل به خواسته های نامحدود او صورت میگیرد .
بسیاری از فروشندگان خواسته ها و نیازها را با هم اشتباه میکنند. برای مثال ممکن است یک کارگردان تصور کند که مردم به فیلم سینمایی خوب نیاز دارند در حالی که نیاز واقعی آنها سرگرمی می باشد ...

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.