فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پلان دانشگاه تهران

اختصاصی از فی موو پلان دانشگاه تهران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پلان دانشگاه تهران


پلان دانشگاه تهران

 

فرمت: اتوکد (dwg)

 

دانشگاه تهران بزرگترین مرکز آموزش عالی در ایران و قدیمیترین دانشگاه ایران است که در سال ۱۳۱۳ با حمایت رضاشاه پهلوی تأسیس شد.این دانشگاه هم اکنون دارای ۲۵ دانشکده است و از استادان مجرب ایرانی در بیشتر رشته ها بهره می گیرد. با داشتن ۳۲ هزار دانشجو یکی از بزرگ*ترین دانشگاه های خاورمیانه می باشد.

این دانشگاه بر اساس موسسات آموزش عالی فرانسه الگوبرداری شد و حتی طراحان ساختمان های دانشگاه تهران مهندسین فرانسوی بودند، و دروس و برنامه های هنرکده (دانشکده هنرهای زیبای فعلی) دقیقاً بر اساس الگوی موسسه اکول د بوزار طراحی گردید.

پردیس و بناهای این دانشگاه توسط معماران اروپایی رولاند دوبرول، ماکسیم سیرو، مارکوف، آلکساندر موزر، آندره گدارد، و محسن فروغی طراحی گردید. در سال ۱۹۷۱ ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با طراحی عبدالعزیز فرمانفرمایان گشوده شد. هر دانشکده و اکثر گروه ها نیز کتابخانهٔ تخصصی خود را دارند.

در اینجا برای مهندسان و دانشجویان نقشه پلان دانشگاه را به صورت یک فایل اتوکدی با مقیاس ۱ به ۲۰۰۰ قرار داده ایم که به عنوان یک مجموعه موفق دانشگاهی به عنوان اولین دانشگاه ایران، برای طراحی سایر دانشگاه ها مفید خواهد بود.

 


دانلود با لینک مستقیم


پلان دانشگاه تهران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.