فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ

اختصاصی از فی موو دانلود تحقیق مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ


دانلود تحقیق مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ

 

تعداد صفحات : 25 صفحه         -        

قالب بندی : word                 

 

 

 

 

چکیده :

یک منبع تغذیه برای استفاده در یک پرینتر یک جریان پیشرونده کوچک با یک امپرانس تحویلی فزاینده را فراهم می کند . بخش جریان مرجع rc یک ولتاژ vr که دال بر جریان مرجع Ia از جریان خروجی I out منبع تغذیه ps است را تنظیم می کند . یک منبع ولتاژ v6 ولتاژ خروجی V out منبع تغزیه ps را می سازد .

یک مانیتور ولتاژ vm،ولتاز خروجی را برای ساختن یک سیگنال ولتاژ مونیتور شده برای قسمت عملیاتی E ، باز بینی می کند . قسمت عملیاتی E ، یک مقدار تصحیح شده ای از جریان خروجی I out در مبنای ولتاژ Vr و سیگنال ولتاژ مونیتور شده Vm ، تعیین می کند .

همانطور که شیگنالهای ولتاژ مونیتور شده Vm زیاد می شود مقدار تصحیح شده بطور پشیرونده ای کوچک می شود . یک کنترل کننده جریان (C) منبع ولتاژ V6 را کنترل می کند که مطابق با نتیجه عملیات که از قسمت عملیاتی نتیجه می شود ، است . بنابراین غلطک جابجایی با یک جریان بسیار کوچک در یک امپرانس غلطک فزاینده تغذیه می شود اما همچنین ولتاژ بسیار زیاد با امپرانس غلطک فزاینده بار گذاری میشود .

 

اشارات :

چیزهایی که به آنها اشاره شده به این ترتیب است :

1 ) یک مدار منبع تغذیه برای استفاده در یک ماشین چاپ شامل موارد زیر است :

یک مولد ولتاژ که یک ولتاژ خروجی برای تغذیه جریان خروجی یک مدار خارجی تولید می کند :

یک نمایشگر ولتاژ که ولتاژ خروجی را برای ساختن یک سیگنال ولتاژ مونتیور شده نمایش می دهد :

یک قسمت عملیاتی که یک مقدار تصحیح شده ( ضریب اصلاح ) برای جریان خروجی را معین می کند به این صورت که جریان خروجی بطور پیشرونده از جریان مرجع کوچکتر می شود و مقدار اصلاح شده افزایش می یابد .

 2) منبع تغذیه ای که در قسمت 1 اشاره شده ، بعلاوه شامل یک نمایشگر جریان برای ساختن یک سیگنال جریان مونیتور شده که دال بر جریان خروجی است باشد ، که در آن جریان کنترل کننده ، سینگال جریان کنترل شده را با مقدار اصلاح شده ( ضریب اصلاح ) مقایسه کند برای بدست آوردن مقدار بیشتری از جریان خروجی برای مدار خروجی اگر سیگنال جریان مونیتور شده از مقدار اصلاح شده برگتر بود و مقدار کمتری از جریان خروجی برای مدار خارجی اگر سیگنال جریان مونیتور شده از مقدار اصلاح شده کوچکتر باشد .

3) منبع تغذیه ای که در قسمت 2 اشاره شده که در ان ضریب اصلاح با سیگنال ولتاژ مونیتور شده افزایش ( بهبود ) یابد .

4) منبع تغذیه که در قسمت 2 اشاره شده که در آن مدار خارجی که شامل یک غلطک جابجایی پرینتر است .

5 )منبع تغذیه که در قشمت چهار اشاره شد که در آن غلطک جابجایی یک آمپدانس الکتریکی دارد که با افزایش دمای محیط یا رطوبت کاهش می یابد . و با کاهش دمای محیط یا رطوبت افزایش می یابد . و غلطک جابجایی با جریان خروجی تغذیه می شود و به وسیله آن تا یک ولتاژ مشخص شارژ می شود .

6 ) منبع تغذیه در قسمت 1 اشاره شده که بعلاوه شامل یک قسمت جریان مرجع باشد که جریان مرجع را برای جریان خروجی که مدار خارجی را تغذیه می کند تنظیم می کند .

7 ) منبع تغذیه که در قمست 1 اشاره شد که بعلاوه شامل یک حافظه است که حداقل یک مشخصه جریان – ولتاژ را ذخیره کند مشخصه جریان ولتاژ رابطه بین جریان خروجی و ولتاژ خروجی را مشخص می کند . مشابه جریان خروجی در شرایط پارامترهایی که شامل جریان مبنا سیگنال  ولتاژ مونیتور شده و مشخصه جریان ولتاژ می سازد .

8 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شد که در آن حافظه گفته شده اولین مشخصه ولتاژ جریان و پلاریته دومین مشخصه ولتاژ جریان راذخیره می کند . اولین مشخصه ولتاژ گفته شده جریان خروجی و مطابق با آن ولتاژ خروجی را قبل از عملیات چاپ مشخص می کند و دومین مشخصه ولتاژ گفته شده خروجی و بطور مشابه ولتاژ خروجی در حین عملیات چاپ را مشخص می کند . در حالیکه منبع تغذیه گفته شده قبل از چاپ مطابق با مشخصه اول کنترل میشود و بهمین ترتیب منبع تغذیه گفته شده در طول عملیات چاپ توسط پلاریته مشخص دوم گفته شده کنترل می شود . که بر اساس سیگنال جریان مونیتور شده و سیگنال ولتاژ مونیتور شده ای که گفته شد ، منبع تغذیه بر اساس مشخصه اول کنترل می شود .

9 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شده که درآن مشخص ولتاژ جریان گفته شده با سرعت عملیات چاپ تغییر می کند .

10 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شد که در آن مشخصه ولتاژ جریان گفته شده با عرض کاغذ چاپ تغییر می کند .

11 ) منبع تغذیه که در قسمت 7 اشاره شد که در آن مشخصه ولتاژ جریان گفته شده با امپدانس مدار خارجی تغییر می کند .

 

تعریف :

1- مبحث تکنیکی موضوع :

اختراع مربوط به یک مدار منبع تغذیه برای استفاده در یک ماشین چاپ یا مشابه ان است و بیشتر از آن مخصوصا تکنیکی برای کنترل جریان خروجی چنین منابع تغذیه ای است .

2 ) توضیح هنر مربوط :

ماشین های چاپ الکترو فتوگرافیک به طور گسترده ای بعنوان چاپگری که اسناد و عکس هایی که بطور مثال با کامپیوتر ساخته شده است را چاپ می کند مورد استفاده قرار گرفته است . تصویر 14 ساختار کلی یک چاپگر الکتروفتوگرافیک را نشان داده است . پیش از این برای چاپ کردن اسناد و عکس ها ، یک استوانه حساس به نور توسط غلطک شارژ کننده (1) بطور معکوس شارژ می شد ، سپس یک منبع نور مانند یک led بطور منظم سطح شارژ شده استوانه حساس به نور چرخنده را روشن می کرد برای شکل دادن به عکس نا مفهوم الکترو فوتواستاتیک سند یا عکس که باید چاپ می شد . تصویر نا مفهوم با تونر ( جوهر پودری که در چاپگر استفاده می شود ) نمایانتر می شود بوسیله یک دستگاه ظهور عکس ( 5) ، که ذرات شارژ شده جوهر تونر را در عکس نا مفهوم ذخیره می کند . تصویر تونر روی سطح استوانه حساس به نور ظاهر می شود که بعدا بوسیله جذب الکتریکی بر روی کاغذ منتقل می شود . برای رسیدن به بهترین نتیجه در انتقال تصویر یک جذب الکتریکی پایدار باید بر قرار شود . ولتاژ مشابهی نیز به غلطک انتقال اعمال می شود که جذب های الکتریکی متفاوتی که به امپرانس الکتریکی غلطک انتقال (4) و کاغذ چاپ (7) بستگی دارد را ناشی می شود . امپدانس غلطک (4) و کاغذ (7) نیز با دمای محیط و رطوبت تغییر می کند . از این رو ولتاژ اعمال شده به غلطک انتقال یابد با تغییرات در امپرانس غلطک انتقال و کاغذ برای رسیدن به کیفیت چاپ قابل قبول ، متغییر باشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق مدار منبع تغذیه برای یک ماشین چاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.