فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره عوامل تربیت

اختصاصی از فی موو تحقیق درباره عوامل تربیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره عوامل تربیت


تحقیق درباره عوامل تربیت

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 15 صفحه

 

 

 

 

 

مقدمه

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمْ

یا اَیُّها الذَّینَ ءامَنوا اَطیعُوالله و اَطیعُوالرَّسُولْ و اوُلی الْماَمرِ مِنْکُمْ

سورة مبارکة نساء ـ آیة شریفة 59

منّت خدای را عَزّوَجلْ که طاعتش موجب قربت است و بشکرانه‌اش مزید نعمت، پس هر نفسی که فرو می‌رود، مُمِدّ حیات است و چون برآید مفرّح ذات.

پس چنین است که قرآن کریم در سوره نساء ـ آیة 59 می‌فرماید: ای اهل ایمان، ای ایمان‌آورنده‌گان، اطاعت کنید خدا را و اطاعت کنید پیامبر و اولی‌الامر (اوصیای پیامبر صل الله علیه و اله و سلم) را حمد و سپاس خدای را که با نعمت وجود پیامبر بزرگوارش حضرت محمد صلوات اله علیه را بر ما منت نهاد، که بر امتهای پیشین و قرنهای گذشته چنین منتی نگذاشت، و این نعمت بزرگ را با قدرت بی‌پایان خویش بر ما عطا نمود.

پروردگارا، پس بر محمد صلوات الله که امین وحی توست و شریفتر و بزرگوارتر از همة آفریدگان تو می‌باشد و پیشوای رحمت و قائد خیر است و کلید برکات است درود و تحنیت فرست، آنچنان که برای اقامة امر و فرمان تو جان خود را در طَبَق اخلاص گذاشت و بدن خود را در معرض سختیها قرار داد.

و در راه رضا و خشنودی تو با بستگان و قبیله خود جنگ کرد، و برای احیای دین تو از ارحام خویش نیز بُرید، تا آنجا که نزدیکان خود را که بخدای یکتا ایمان نیاوردند همه را از خود دور کرد.

سپاس خدا را که جهان را دانشکده‌ای برای تربیت افکار جهانیان قرار داد، عالم را دانشگاهی ساخت که شاگردان انسانی در میان این دانشگاه در فنون مختلف تکامل انسانی تحصیل می‌کنند.

و معلمانی برای تدریس در این دانشگاه عظیم فرستاد تا این موجود خاص و عجیب و شگفتی‌انگیز و نمونة عالم وجود، یعنی انسان‌ها، را به هویت خودش، به ماهیت خودش و به حقیقت خودش متوجه سازند، و بذرهای مختلف کمالات را که در عمق وجود آنها نهفته شده است شکوفا سازند و این موجود را از نقصی به کمالی و از کمالی به مرحلة اکملی برسانند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره عوامل تربیت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.