فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بزهکاری

اختصاصی از فی موو تحقیق درباره بزهکاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بزهکاری


تحقیق درباره بزهکاری

فرمت فایل : WORD (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد صفحات 38 صفحه

 

 

 

 

 

مقدمه:

با توجه به این که پیشرفت هر ملت در گرو شکوفایی استعدادهای افراد آن ملت است اهمیت شناخت استعدادهای کودکان و نوجوانان بوضوح معلوم می شود. به همین دلیل بررسی عوامل موثر در رشد کودک و نوجوان امری اجتناب ناپذیر می باشد. ناگفته پیداست که تا کنون پژوهشهای فراوانی در مورد روانشناسی رشد کودک و نوجوان انجام شده و کتابهای متعددی در این زمینه تدوین گردیده است. با اینحال مولف کتاب حاضر که تألیفات متعدد دیگری در زمینه های مختلف دارد توانسته در زمینه روان شناسی رشد کودک و نوجوان نیز کتابی را تألیف نماید که در آن علاوه بر بررسی همه جانبه روان شناسی رشد و عوامل موثر در آن, مطلبی را به خوانندگان عرضه کند که از نظر علمی جامع و در ضمن به زبان بسیار ساده و قابل درک برای همگان باشد. به عبارت دیگر خواننده با مطالعه مطالب عنوان شده در این کتاب با مراحل رشد- روانی کودک و نوجوان آشنا شده و علاوه بر اینکه پی می برد که هر کدام از مراحل رشدی دارای چه ویژگیها و خصوصیاتی می باشد, با بینش وسیعتری می تواند بین رشد هنجار و متعادل از یک طرف و رشد ناهنجار از طرف دیگر تمیز بگذارد و بدین ترتیب خواهد توانست در شناخت و درک کودک و نوجوان از بینش عمیق تری برخوردار شده و در کسوت «مربی» راهنمای آگاه و بصیری باشد.

امروزه شاهد هستیم که بزرگترین علت اختلاف و نابسامانی که در روابط بزرگسالان به ویژه پدران- مادران با کودکان ونوجوانان مشاهده می گردد, ناشی از عدم درک و تفاهم فیمابین می باشد. گرچه این اختلاف را همین نسل یعنی نسل بزرگسال امروز نیز در ابعاد محدودتری با والدین خود داشته, ولی بدلیل پیشرفت تکنولوژی, توسعه بیشتر ابعاد زندگی شهر نشینی و پیچیدگی زندگی و عوامل دیگر, این اختلاف نیز بیشتر شده است که این امر نیز, همانطور که اشاره شد, بدلیل عدم برخورداری از شناخت صحیح مراحل رشد, ویژگیهای هر مرحله و عوامل موثر بر جریان آن می باشد. در هر حال می توان گفت تحقیق حاضر مطالب لازم در این زمینه ها را تقدیم خواننده می کند.

امید است که این تحقیق بتواند به خوانندگان خود به ویژه پدران و مادران در شناخت هر چه بهتر و عمیق تر کودک و نوجوان, کمک کند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بزهکاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.