فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره امنیت فیزیکی

اختصاصی از فی موو تحقیق درباره امنیت فیزیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره امنیت فیزیکی


تحقیق درباره امنیت فیزیکی

 فرمت فایل :        Word    ( قابل ویرایش)         تعداد صفحات : 13 صفحه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروزه هر نشریه تخصصی را که به مقوله امنیت اختصاص دارد ورق بزنید با انبوهی از مقالات مربوط به امنیت مجازی روبرو می شوید اما کمتر به مطالبی بر می خوریم که به امنیت فیزیکی یا حراست از ساختمان ها و مراکز مهم و حساس پرداخته باشد.

 البته نمی توان انکار کرد که دنیای امروز دنیای فناوری بویژه فناوری اطلاعات است و تأمین امنیت این گونه فناوری ها در جوامع صنعتی که به شدت به سامانه های الکترونیک وابسته اند از اهمیت حیاتی برخوردار است. با وجود اهمیت انکار ناپذیر امنیت مجازی، نباید فراموش کرد که اهمیت امنیت فیزیکی اگر از امنیت مجازی بیشتر نباشد، کمتر از آن نیست. برغم آنچه گفته شد در دنیای امروز مقوله امنیت فیزیکی تا حدود زیادی نادیده گرفته می شود. منظور از امنیت فیزیکی تأمین امنیت دفاتر شرکت ها یا هر مرکز یا تأسیسات و ساختمان دیگر و جلوگیری از ورود و دسترسی افراد غیر مجاز به این اماکن است چون دسترسی افراد تبهکار به اینگونه مراکز ممکن است به وارد آمدن خسارت و یا انهدام کامل آنها منجر شود.

گر چه امنیت فیزیکی در جهان امروز در مقایسه با امنیت مجازی در درجه دوم اهمیت قرار گرفته است اما نباید فراموش کرد که یک لحظه غفلت در زمینه امنیت فیزیکی می تواند یک مرکز حساس و حیاتی را به نابودی کامل بکشاند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره امنیت فیزیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.