![پروپوزال رشته مدیریت IT](../prod-images/359788.jpg)
این فایل یک نمونه پروپوزال آماده و تکمیل شده در رشته مدیریت می باشد که طبق اصول و استانداردهای پروپوزال نویسی نگارش شده است.
در زیر به بخش های از این پروپوزال اشاره شده است :
عنوان پایان نامه
جدول اطلاعات مربوط به اساتید مشاور
اطلاعات مربوط به پایان نامه
تعریف مساله
بیان مساله
اهداف تحقیق
سوال های اصلی تحقیق
پیشینه تحقیق
ضروت انجام تحقیق
فرضیه های تحقیق
روش انجام تحقیق
منابع تحقیق
و ...
در زیر به بخشی از این پروپوزال اشاره شده است :
تعریف مساله
امروزه بیش از گذشته، مشتریان از سایتهای به اشتراک گذاری دانش برای نشان دادن عقاید و ایده هایشان تقریباً در مورد هر چیزی، از مسابقات فوتبال تا وضعیت مالی شرکت های بزرگ استفاده میکنند. نمونه هایی از پلتفرم هایی که عقاید را به اشتراک می گذارند بلاگ ها و فروم ها، سایت های شبکه های اجتماعی و ویکی ها هستند. در سال 2008، 75 درصد خوانندگان اینترنتی از رسانه های اجتماعی[1] استفاده میکردند(Kaplan and Haenlein 2010). استفاده از رسانۀ اجتماعی به نوجوانان محدود نمی شود و افراد بین سنین 35 تا 44 در سایت های رسانه اجتماعی بسیار فعال هستند. برآورد شده است در سال 2012 افراد روزانه بیش از 340 میلیون پست در توییتر مینوشتند و از آن طریق احساسات، تفکرات، نیات و آنچه انجام میداده را بیان میکردند(Kaplan and Haenlein 2012).
ارزش اطلاعات تولید شده روی این پلتفرم ها در این است که آنها را مصرف کنندگان تولید کردهاند(Muntean, Cabau et al. 2014). علاوه بر این، اطلاعات به صورت مستمر، به موقع و توسط افراد زیادی تولید میشود. از آنجا که اغلب پستهای رسانه های اجتماعی ناشناس نیستند و مستقیماً به فرد، شرکت و یا برندی مشخص ارتباط پیدا میکنند، محتوای تولید شده در پلتفرم های رسانه های اجتماعی میتواند به عنوان شاخصی از نگرش افراد به یک شرکت، محصول و یا خدمت باشد(Dhar and Chang 2009, Jussila, Karkkainen et al. 2014). محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان محرکی برای
فروش های آینده میتواند باشد و حاوی ارزش اقتصادی برای شرکتها شود(Gessner and Volonio 2005).در دهۀ اول قرن بیست و یکم، هوشمندی کسب و کار[2] به عنوان یکی از فرآیندهای ضروری سازمانها برای ارائۀ نگرشهای مفید و کاربردی جهت پشتیبانی از تصمیم گیری، و بهبود عملکرد سازمانی تکامل پیدا کرده است(Ramakrishnan, Jones et al. 2012). هوشمندی کسب و کار اقدامی راهبردی است
و ابزاری برای اثربخشی و نوآوری در سازمانها شناخته شده است (Watson and Wixom 2007). همچنین برای سازمانها، اهمیت واکنش سریع به تغییرات محیطی افزایش یافته است.
این پروپوزال کاملا استاندارد است و با فرمت (word) قابل ویرایش به شما ارائه میشود.
- مناسب جهت ارائه برای درس روش تحقیق
- مناسب برای دانشجویانی که میخواهند با نگارش استاندارد پروپوزال نویسی آشنا شوند.
( اگر بیش از یک پروپوزال نیاز دارید برای مشاهده لیست پروپوزال ها اینجا کلیک کنید)
پروپوزال رشته مدیریت IT