فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جایگاه رضایت مشتری برای سازمان

اختصاصی از فی موو جایگاه رضایت مشتری برای سازمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در حالی که محیط کسب و کار پیوسته پیچیده تر و رقابتی تر می شود، جلب رضایت مشتری به هدف اصلی شرکت ها تبدیل شده است. رضایت مشتری فراتر از یک تأثیر مثبت بر روی تلاش های به عمل آمده در شرکت است. این امر نه تنها کارکنان را وادار به فعالیت می کند بلکه برای شرکت نیز منبع سودآوری تلقی می شود. همانگونه که در نمودار دیده می شود، رضایت مشتریان به وفاداری آنان منجر می شود حفظ مشتریان خوب در بلند مدت سودمندتر از جلب مستمر مشتریان جدید، برای جایگزین کردن آنهایی که با شرکت قطع رابطه کرده اند می تواند سودمند باشد. مشتریانی که از سازمان رضایت زیادی دارند تجربیات مثبت خود را به دیگران منتقل می کنند. و به این ترتیب وسیله تبلیغ برای سازمان شده و در نتیجه هزینه جذب مشتریان جدید را کاهش می دهند.


دانلود با لینک مستقیم


جایگاه رضایت مشتری برای سازمان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.