1-2آنالیز مقدار نیاز:
می توان گفت از این میز و صندلی شکل های مختلف در تمام مکان هایی که serve غذا در آن صورت می گیرد لازم و ضروری است و در مکانی همچون fast food نیز ضروری و حتمی است پس می توان نتیجه گرفت یکی از مهمترین ابزار در یک fast food داشتن مکانی برای نشستن و جایی برای گذاشتن غذاشت.
و ساختن آن بستگی به انبوهی fast foodها و نیاز کارفرمایان برای تنوع دادن در طرح و نقشه ی آن است این میز و صندلی با توجه به فضای fast food ممکن است کوچک یا بزرگ و در طرح های بسیار متنوعی ساخته شود.
1-3- جایگاه محصول در بین محصول های هم تراز: در ردیف این میز و صندلی ها میتوان میز و صندلی های رستوران ها- تالارها- هتل ها و کافی شاپ ها و تخت هایی که در سفره خانه های سنتی برای serve غذا استفاده می شود نام برد. نقطه تمایز میز و صندلی های
fast food با دیگر میز و صندلی ها اشغال کمتر فضا و گستردگی فرم و طرح آن می توان نام برد میز و صندلی های fast food از شکل و طرح خاصی پیروی نمی کند و طراح خلاقیت زیادی در طراحی آن می تواند از خود به جا بگذارد. میز و صندلی دیگر مکان ها اغلب مربع و مستطیل و یا دایره است با یکسری صندلی های معین که دور آن چیده می شود.
1-1تعریف کلید واژه: مکانی برای استراحت، خوردن غذاهای fast food در مدت زمان کوتاه برای رفع گرسنگی
1-4-بررسی 5W
1-5 وضعیت اولیه از لحاظ ارگونومی:
1-6- وضعیت اولیه از لحاظ فنی
1-10-وضعیت ثانویه
وضعیت ثانویه از لحاظ ارگونومی:
1-11-وضعیت ثانویه از لحاظ استاتیک:
1-12-وضعیت ثانویه از لحاظ سیستماتیک
1-13 وضعیت ثانویه از لحاظ روانشناسی محیط زیست:
1-14-تدوین جدول تفسیر مشکل
1-15-تعیین استراتژی و اهداف خرد و کلان
1-16-روش های پژوهش و حل مشکل
فصل دوم (انسان)
2-2 تعیین هویت و موقعیت استفاده گرها
2-3 تعیین گروه سنی
2-4 جنسیت استفاده گرها:
2-5خصوصیات طبقة اجتماعی استفاده گرها
2-6 خصوصیات روانی استفاده گر:
2-7 تعیین نیازهای فرهنگی استفاده گر
2-8-بررسی وضعیت اقتصادی استفاده گرها
2-9- مشخص کردن قدرت مالی استفاده گر
2-12 وندلیزم
2-13 ارگونومی
2-14 اطلاعات آنترومتری
موقعیت مکانی Fast Food
3-3 زیبایی شناس
فصل چهارم (محیط)
4-1 محیط اختصاصی محصول
4-3 بررسی محصول بر محیط
شامل 39 صفحه فایل word
دانلود تحقیق ارگونومی میز و صندلی