توضیح در مورد مقاله :
این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین خدمات پس از فروش محصول و اعتماد مشتریان خارجی به صادر کنندگان از دیدگاه پیله وران(مورد مطالعه: پیله وران فعال استان کردستان) انجام گرفته است. در این پژوهش رابطه بین سه فاکتور از جمله ضمانت محصول، پاسخگوی سوالات، تحویل کالای آسیب دیده و اعتماد مشتریان خارجی به صادرکنندگان از دیدگاه پیله وران بررسی شده است. این پژوهش از نظر هدف؛ کاربردی و از لحاظ روش؛ توصیفی- پیمایشی می باشد. مدل مفهومی طراحی شده و جامعه آماری نیز پیله وران فعال استان کردستان که در بازارچه های مرزی باشماق مریوان( 128 ) نفر و سیران بند بانه ( 46 ) نفر فعالیت می کنند، می باشد. روش نمونه گیری، تصادفی
طبقه ای ساده و نمونه آماری نیز بر اساس فرمول کوکران 138 نفر می باشد که 101 نفر آن مربوط به مریوان و 7
نفر مربوط به بانه است همچنین در بخش استنباطی از روش های همبستگی بین متغیرهای پژوهش و تحلیل عاملی و تحلیل رگرسیون استفاده شده است. به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه متناسب با نیاز آماری از
استفاده گردید. نتایج نشان داد بین Lisrel و نرم افزار روابط ساختاری خطی Excel ،Spss نرم افزارهای
متغیرهای(راسگویی، وفای به عهد، انصاف و مانت داری) و اعتماد مشتریان خارجی به آنها از دیدگاه پیله وران فعال
استان کردستان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و نیز مشخص شد عامل ضمانت محصول از مهمترین عامل موثر
می باشد.
برای دانلود مراحل خرید را تکمیل نمایید .
دانلود خرید بررسی رابطه بین خدمات پس از فروش محصول و اعتماد مشتریان