فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی موو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

اختصاصی از فی موو پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی


پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی

 

 

 

 

 

 

 

مقاله با عنوان پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی در فرمت ورد در 33 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

* مقدمه
* معادله‌یی  ساده  و مهم
* سود هدف – قیمت رقابتی = هزینه هدف
* هزینه‌یابی سنتی
* هزینه‌یابی هدف
* هزینه‌یابی هدف در شرکت هوندا
* مفاهیم مرتبط با هزینه‌یابی هدف
* هزینه‌یابی هدف در سه  شرکت ژاپنی
* شرکت نیسان (خودرو‌ساز)
* شرکت کوماتسو (تجهیزات عمرانی)
* شرکت المپیوس (دوربین)
* استراتژهای مدیریت هزینه و مدیریت کارکردهای محصول
* به این منظور می‌توان سه استراتژی مهم را در پیش گرفت:
* استراتژی مدیریت هزینه‌ها
* استراتژی مدیریت کارکردها و نیازمندی‌ها‌ی محصول
* استراتژی ترکیبی
* ماتریس انتخاب استراتژی مناسب
* بنابراین می‌توان گفت :
* طراحی سازمانی مناسب  
* خلاصه ونتیجه گیری      
* هزینه یابی بر مبنای فعالیت      
* روش محاسبه صحیح بهای تمام شده
* مرروی اجمالی بر تاریخچه ABC
* فرایند محاسبه بهای تمام شده توسط سیستم های سنتی و ایرادات وارد بر آن:
* در نظام سنتی، بهای تمام شده محصول طی فرایند زیر محاسبه می شود:
* به این شیوه محاسبه بهای تمام شده ایراداتی وارد شده است که می توان موارد زیر را بیان کرد:
* چه شرکت هایی بهتر است از سیستم ABC استفاده کنند؟
* طبقه بندی هزینه ها در روش ABC
* اجرای سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت
* سیستم ABC تخصیص هزینه های عمومی و مشترک را در دو مرحله انجام می دهد
* مرحله اول
* مرحله دوم
* برخی از مباحث کلیدی ABC
* محرکهای هزینه
* همگن بودن فعالیت ها
* نتیجه گیری
* هزینه یابی جذبی یا کامل
* هزینه یابی مستقیم یا نهایی
* منابع


دانلود با لینک مستقیم


پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.